Wegens upgrade doe ik de volgende onderdelen weg van mijn 01 KTM 520EXC. Alles is in goede maar gebruikte staat. Sommige onderdelen mogen apart weg natuurlijk. Of doe een goed bod voor alles Plastiek zou normaal gezien op de 00, 01, 02 en 03 modellen moeten passen.
* subframe + airbox (+ 2 luchtfilters) > 75€ > verkocht
* nummerborden achteraan (2 sets) > 10€ per set [b> verkocht* radiatorflappen (2 sets) oranje > 10€ per set (pro circuit and one industries deco) > verkocht
* benzinetank (8ltr) transparant wit > 40€
* zadel zwart (met een klein scheurtje - kan nog gerepareerd worden) > 15€ > verkocht
* zadel pro circuit > 25€ > verkocht
* nummerbord voor (3 stuks - eentje met spotje voor enduro) > 5€ per stuk > 2 reeds verkocht enkel geperforeerd plaatje nog
* 03 voorspatbord - nog goed maar flink bekrast > 5€ [b> verkocht* dubbele voorbocht uitlaat + 2 in 1 - origineel, nooit gebruikt > 50€ > verkocht
* Alu skidplate voor een EXC / SX, gebruikt voor een 520 EXC van 2001 maar ik vermoed dat deze ook op andere modellen past. > 15€ > verkocht
* enduro koplampen (2 stuks) > 10€ per stuk [b> verkocht
allerlei KTM onderdelen EXC / SX
Moderator: ghulst
Dan issie verkocht Ik ga ff kijken of ik je mail te pakken krijg, en anders wel een PBives schreef:Dat zou moeten lukken. De mijne is tenslotte ook een 2001 EXC model. Wordt gemonteerd met 2 schroeven vooraan en 2 schroeven achteraan.
edit: dat pro circuit zadel, is die nog helemaal heel? zo ja, doe dan er ook maar bij want in mijn zadel zit een (groeiende) scheur
Allways replace the cheapest parts first
Doe die onderste koplamp er ff bij voor 10 euro. Kom ik wel een keer oppikken bij je.Bosje schreef:Dan issie verkocht Ik ga ff kijken of ik je mail te pakken krijg, en anders wel een PBives schreef:Dat zou moeten lukken. De mijne is tenslotte ook een 2001 EXC model. Wordt gemonteerd met 2 schroeven vooraan en 2 schroeven achteraan.
edit: dat pro circuit zadel, is die nog helemaal heel? zo ja, doe dan er ook maar bij want in mijn zadel zit een (groeiende) scheur
Ik zeg: Dat is ALTIJD beter dan dat er in je scheur een (groeiend) zadel zit...Bosje schreef:want in mijn zadel zit een (groeiende) scheur
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Dit is nog te koop:
* tank (KTM ref. 5900701320004A of 59007013200)
* subframe (KTM ref. 59003002044) + luchtfilterbox
* nummerbordje (cross)
* case protector
* carbon uitlaat protector
Doe maar een bod, spullen moeten weg!
* tank (KTM ref. 5900701320004A of 59007013200)
* subframe (KTM ref. 59003002044) + luchtfilterbox
* nummerbordje (cross)
* case protector
* carbon uitlaat protector
Doe maar een bod, spullen moeten weg!
Laatst gewijzigd door ives op wo mar 26, 2008 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.