Tenmintste eerlijke wilekeurZot schreef:nope, gewoon russische roulettezappa.suzuki schreef:Dan tenminste geen rare franse willekeur meer
Dakar Afgelast !!!!!!!!
Moderator: ghulst
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Die transorientale, hoe gaat dat in zijn werk? bedoel om in 17 dagen van St Petersburg naar Bejing te rijden........ Als ik die semi-avonturiers van de long way round moet geloven ddie eden er wel iets langer over. Is die transorientale route 'geprepareerd'?
You're free to do as we tell you!
Die gasten deden nog geen 400 km op een dag in dat gedeelte van de reis.Surfroy01 schreef:Die transorientale, hoe gaat dat in zijn werk? bedoel om in 17 dagen van St Petersburg naar Bejing te rijden........ Als ik die semi-avonturiers van de long way round moet geloven ddie eden er wel iets langer over. Is die transorientale route 'geprepareerd'?
Ze reden met een iets te zware r1150gs, dus dat is heel wat anders.
Volgens mij is het op een normale enduro motor best 'goed' te doen.
Het moet natuurlijk niet te makkelijk worden anders is het geen rally, maar dan kun je het gewoon een offroad ritje noemen.
-
Is iniderdaad niet te vergelijken. Zo'n motor weegt zonder bepakking al 235 kilo. Lekker met die op de weg georienteerde allroad-bandjes.wr450f'05 schreef:Die gasten deden nog geen 400 km op een dag in dat gedeelte van de reis.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
en ze gingen door siberië
ligt eraan hoe hard je gaat, maar het is geen kattepis met de snelheden van de toppers en ik denk zonder de snelheids limiet van 160 en meercilinders toegestaan.Sanne schreef:Hoezo? is het zo gevaarlijk om die route te rijden dan?Zot schreef:nope, gewoon russische roulettezappa.suzuki schreef:Dan tenminste geen rare franse willekeur meer
Ik zou hier geen 160 gaan rijden Ro, ook niet met twin cylinders:
http://www.saveandconserve.com/2007/01/ ... _life.html
Die parkeerplaats op de laatste foto is niet geschikt als bivac voor de Dakar, of juist wel?
Noppy
P.S. Wat kosten die Edge 2 achterlichten bij jou?
Die parkeerplaats op de laatste foto is niet geschikt als bivac voor de Dakar, of juist wel?
Noppy
daar net ff niet, maarNoppy schreef:Ik zou hier geen 160 gaan rijden Ro, ook niet met twin cylinders:
Noppy
vindt je dit
en
en hoe hard zou je hier rijden?
Laatst gewijzigd door Zot op di jan 08, 2008 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
bron www.rallymaniacs.nl
geef het door, zodat er ook nederlanders mee rijden.Trans Orientale loopt storm
Geschreven door Gert-Jan Veenendaal
dinsdag 08 januari 2008
Wellicht een belangrijke mededing voor de Nederlanders die nog twijfelen over het wel of niet deelnemen aan de Trans Orientale rally-raid halverwege 2008. Het loopt momenteel storm met aanmeldingen bij de organisatie en de verwachting is dat binnen enkele dagen het hele veld vol is. Dus wilt u nog deelnemen dan is het zaak om vandaag of morgen in te schrijven. Rallymaniacs is agent voor Trans Orientale dus eventueel contact kan ook via ons lopen. Bij eventuele verdere vragen bel : Marcel Vermeij 06-48408035
-
Shit, wat nu rally uitzetten.. die snelweg uitreiden is al een uitdaging
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Als je goed kijkt aan de randen van het gat dan zie je de contouren van ijs, althans, iets dat ooit ijs was, krak...Surfroy01 schreef: De laatste foto is wel intrigerend, hoe komen die 3 auto's daar kopje onder?