Noppen houden me gezond..
Moderator: ghulst
-
zie wat weg banden kunnen doen met je 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Wat denk je met zo'n gewicht er oppHreaC schreef:Is precies verlaagd...

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
-
Tsja dit moet ik natuurlijk persoonlijk nemen, nee niet dat ik van zonuh omvang ben, maar wel regelmatig met wegbanden rij!!!!!
Jammer dat je niet kan zien of er nog schaamrandjes/chickenrings op de banden zitten, als ik naar zijn kneesliders kijk, raakt ie daarmee wel de grond, maar met zo'n postuur is dat niet vreemd.
Ohja dit is ondergetekende:
Jammer dat je niet kan zien of er nog schaamrandjes/chickenrings op de banden zitten, als ik naar zijn kneesliders kijk, raakt ie daarmee wel de grond, maar met zo'n postuur is dat niet vreemd.
Ohja dit is ondergetekende:
You're free to do as we tell you!
Is een speciale garage voor gebouwd!!kenny schreef:Om dat racepakje te maken hebben ze vijf buffels moeten doodschieten. Ik zie dat al in de kleerkast hangen .....
mvg
Kenny
Hij kan dat "NINJA" beter vervangen door 'SUMO"
Je weet toch hoe ze motorpakken maken ?kenny schreef:Om dat racepakje te maken hebben ze vijf buffels moeten doodschieten. Ik zie dat al in de kleerkast hangen .....
mvg
Kenny
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ja, en dan het liefst van 1 heel dikke vrouwelijke en dan de string eromheen laten zittenSjokske schreef:Je weet toch hoe ze motorpakken maken ?

| 1972 Honda CB350K3 | 2017 KTM 1290 Super Adventure S
Heeft iets met uithollen te maken!!!Sjokske schreef:Je weet toch hoe ze motorpakken maken ?kenny schreef:Om dat racepakje te maken hebben ze vijf buffels moeten doodschieten. Ik zie dat al in de kleerkast hangen .....
mvg
Kenny
Dat is pas een buikschuiver 

Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
Het lijkt inderdaad op de Nordschleife, en toch als ik zijn kneesliders zie dan legtiem wel plat, op zich niet moeilijk maar hoe krijgt hij zichzelf met fiets en al bocht uit weer omhoog?
En wie Nordschleife doet, verdient inderdaad respect, zelf nooit gereden en ook niet van plan, dat iedereen daar tegen betaling van een paar euro de baan op mag maakt het levensgevaarlijk. Vooral als je op een blinde bocht afgedenderd komt en er blijkt in de bocht een bus met toeristen te zitten tegen 60km in het uur.......
En wie Nordschleife doet, verdient inderdaad respect, zelf nooit gereden en ook niet van plan, dat iedereen daar tegen betaling van een paar euro de baan op mag maakt het levensgevaarlijk. Vooral als je op een blinde bocht afgedenderd komt en er blijkt in de bocht een bus met toeristen te zitten tegen 60km in het uur.......
You're free to do as we tell you!
-
Ik heb er wel gereden en ik kan je vertellen dat de vangrail daar duur is per strekkende meterSurfroy01 schreef:En wie Nordschleife doet, verdient inderdaad respect, zelf nooit gereden en ook niet van plan, dat iedereen daar tegen betaling van een paar euro de baan op mag maakt het levensgevaarlijk. Vooral als je op een blinde bocht afgedenderd komt en er blijkt in de bocht een bus met toeristen te zitten tegen 60km in het uur.......

Totale schade (van onze hele groep) aan het einde van de dag: 3x180 euro afslepen en 2400 euro aan vangrail. Mazzel dat het via je WA is gedekt.
Als je op de NBR wil rijden, lees je dan eerst even een keer in op een van de fora zoals
http://www.nurburgring.nl/forum/index.php
NBR is niet te beschouwen als een circuit: Ondanks dat je er geen tegenliggers hebt, heb je wel alle andere aspecten van een normale weg: Vangrail, betonnen palen, blinde bochten (veel) etc etc.
Als dat het dagresultaat van je groep is, dan moet je hard gaan nadenken en je realiseren dat je veel geluk gehad hebt: Ik hoop voor julllie dat er niet al te veel persoonlijk letsel was, Het had makkelijk veel erger kunnen zijn!
Er zijn zat mensen die per jaar >1000 ronden op de NBR ring rijden en daar veel plezier aan hebben zonder meer risico's te nemen dan wij op de crossbaan of bij een enduro doen.
Als je zonder ervaring in 1 keer een tafelberg of dubbelsprong wil springen, loopt het ook niet goed af tenzij je heel veel geluk hebt.
http://www.nurburgring.nl/forum/index.php
NBR is niet te beschouwen als een circuit: Ondanks dat je er geen tegenliggers hebt, heb je wel alle andere aspecten van een normale weg: Vangrail, betonnen palen, blinde bochten (veel) etc etc.
Als dat het dagresultaat van je groep is, dan moet je hard gaan nadenken en je realiseren dat je veel geluk gehad hebt: Ik hoop voor julllie dat er niet al te veel persoonlijk letsel was, Het had makkelijk veel erger kunnen zijn!
Er zijn zat mensen die per jaar >1000 ronden op de NBR ring rijden en daar veel plezier aan hebben zonder meer risico's te nemen dan wij op de crossbaan of bij een enduro doen.
Als je zonder ervaring in 1 keer een tafelberg of dubbelsprong wil springen, loopt het ook niet goed af tenzij je heel veel geluk hebt.
Ik heb ook een aantal keer de Nordschleife bereden, en ik vond het helemaal geweldig.
Je moet supergoed in je spiegels kijken voor aanstormende ringtaxi's en bij blinde bochten even wat minder gas geven.
Verder gaat het allemaal perfect als je, net zoals op de openbare weg, een beetje respect voor elkaar hebt en geen gekke dingen doet.
Je moet supergoed in je spiegels kijken voor aanstormende ringtaxi's en bij blinde bochten even wat minder gas geven.
Verder gaat het allemaal perfect als je, net zoals op de openbare weg, een beetje respect voor elkaar hebt en geen gekke dingen doet.
CRF450X '08
-
- Contacteer:

Ik vond het circuit van Oss, Eemshaven en Tolbert in de 90-er jaren al spannend zat met een ZXR750R
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Je kunt ook overdrijven. Zo erg was het allemaal niet hoor. We waren daar met een stel Clio 16kleppers dus geen motoren. Die auto's moesten eigenlijk stuk en dat hebben we dan ook gedaan.Dr_Bean schreef:Als dat het dagresultaat van je groep is, dan moet je hard gaan nadenken en je realiseren dat je veel geluk gehad hebt: Ik hoop voor julllie dat er niet al te veel persoonlijk letsel was, Het had makkelijk veel erger kunnen zijn!
1 keer wegslepen doordat een curbstone de band van de velg had gedrukt
1 keer wegslepen door opgeblazen blok
1 keer wegslepen na raken van 24 meter vangrail
1 keer betalen schade aan 24 meter vangrail
Dus slechst 1 keer een keer een stukje van de vangrail ge-aaid. Klinkt al veel beter, niet? Al met al een leuk dagje uit met de jongens.
Maar inderdaad is de NBR geen normaal circuit en is het er een stuk gevaarlijker dan op een normaal circuit. Ik wilde er een keer rijden en dat heb ik dan ook gedaan. Nu hoef ik er niet meer te komen.
Het leukste vond ik overigens nog meerijden met vrienden die daar al wel een paar honderd ronden hebben gereden. Da's pas echt spectaculair. Die weten meestal wel een paar blinde bochten waar ze volgas doorheen kunnen (maar dat weet jij dus niet!)
Ahm dat klinkt idd minder ernstig 
Maar serieus: veel mensen vergelijken het met een circuit (zie bijv alweer de hierboven staande reaktie), en het is GEEN circuit.
Beste rij je idd eerst een paar rondjes mee met iemand die de baan kent, dan heb je er ook veeel meer lol aan.

Maar serieus: veel mensen vergelijken het met een circuit (zie bijv alweer de hierboven staande reaktie), en het is GEEN circuit.
Beste rij je idd eerst een paar rondjes mee met iemand die de baan kent, dan heb je er ook veeel meer lol aan.
-
- Contacteer:
NBR is zelfs in een computer spel al een idioot moeilijke baan, terwijl je daarmee toch wat minder last hebt als het mis gaat
.
Denk dat ik met Forza 2/GTR2 al wel een 50+ ronden gereden heb en ken de baan nog steeds niet volledig uit mijn hoofd (eerste helft van het circuit ken ik voor 95% wel).
Ik zou er zelf niet snel op gaan rijden met een auto (zeker niet als het druk is), laat staan met een motor.

Denk dat ik met Forza 2/GTR2 al wel een 50+ ronden gereden heb en ken de baan nog steeds niet volledig uit mijn hoofd (eerste helft van het circuit ken ik voor 95% wel).
Ik zou er zelf niet snel op gaan rijden met een auto (zeker niet als het druk is), laat staan met een motor.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Billie on tour... 

Je moet niet doen, je moet niet laten!