![Afbeelding](http://85.17.151.151/164150001-164200000/164166301-164166400/164166393_6_QMS3.jpeg)
![Afbeelding](http://85.17.151.151/164150001-164200000/164166301-164166400/164166392_6_VId5.jpeg)
Mocht iemand het ding zien..
Moderator: ghulst
Ik weet nog wel iets anders te doen maar dat ga ik hier niet vertellen ivm de meelezende dievenwr450f'05 schreef:Je kunt de beste beveiliging aanleggen in je schuur ze komen wel naar binnen als ze willen.
Mijn ervaring is dat er maar 1 ding werkt tegen dieven.
Leg gewoon twee fijn afgerichte herders in je schuur als je weg bent, dat werkt echt het beste, ik daag ze uit om levend mijn schuur uit te komen.
Daar kun je inderdaad wel eens gelijk in hebben. Ik heb op andere forums al meerdere keren gezien dat slachtoffers er na zo'n voorval voor kiezen om zich wat anoniemer op te stellen.adje schreef:Ik denk zelfs dat deze dieven op dit forum meelezen want ze weten meer van je dan je denkt
Heb ik allemaal al geregeldwr450f'05 schreef:
Ik weet nog wel een goed bedrijf die dit kan installeren (laat dat nou een bedrijf zijn waar ik werk)
Misschien als je eens wat nummers en misschien dingen die alleen jij op dat ding had zitten post.HELLdesker schreef:Mijn Yamaha WR426F met kenteken MG-FL-95 is ergens tussen 23 december en afgelopen dinsdag weggehaald uit een garagebox die ik huur voor mijn motor, aanhanger, onderdelen en mijn kleding. Alleen de motor is weggehaald, de rest hebben ze laten liggen. (op advies van de politie heb ik voorlopig de onderdelen en de kleding eruit gehaald) Garagebox is in Eindhoven (Woensel)
Eerste post aangepast met 2 plaatjes van zoals ie er uit zag op de dag dat ie verdween. Kenteken wat duidelijker vermeld. Framenummer wil ik eventueel ook wel posten, als iemand er iets aan heeft ?!wr450f'05 schreef:Misschien als je eens wat nummers en misschien dingen die alleen jij op dat ding had zitten post.HELLdesker schreef:Mijn Yamaha WR426F met kenteken MG-FL-95 is ergens tussen 23 december en afgelopen dinsdag weggehaald uit een garagebox die ik huur voor mijn motor, aanhanger, onderdelen en mijn kleding. Alleen de motor is weggehaald, de rest hebben ze laten liggen. (op advies van de politie heb ik voorlopig de onderdelen en de kleding eruit gehaald) Garagebox is in Eindhoven (Woensel)
Kunnen we daar een beetje op letten.
Toch maar wel gedaan Klaas , je kan immers niet voorzichtig genoeg zijn.Houten Klaas schreef:
Ik trouwens ook. En vanaf afgelopen weekend is alles beveilgd.
![]()
Wij zijn stom,het moet ons eerst gebeuren.
De meeste gejatte enduro/cross motoren worden in Duitsland in onderdelen verkocht, heb ik het idee.Surfroy01 schreef:Denk dat je inderdaad meer aan het framenummer hebt dan aan je kenteken (hoe heb je er een kenteken op gekregen zo te zien lijkt het een crosser).
Maar goed als ik mij in de dief verplaats zou ik niet zo dom zijn om deze fiets in NL te koop aan te bieden. Of ze worden 'in opdracht' gestolen of ze gaan voor onderdelen of ze gaan naar het buitenland, ik gok op de 2e en 3e optie.
Was laatst een Ducati in Adam gestolen die een forummer ergens op een balkon had zien staan. Maar het heeft dus maanden geduurt eer de rechtmatige eigenaar zijn fiets weer terug had, met schade uiteraard en zie dat maar eens vergoed te krijgen!