wie is van plan om zondag 1 september naar steenwijk te gaan, uit de omgeving tilburg - eindhoven ??
misschien kunnen we dan in een groepje de off-road rit rijden.
off-road rit steenwijk
Moderator: ghulst
Ha die Ad,
je hebt lekker gereden in Belgie zag ik....
Wij hadden zelf met ons clubje een supercross georganiseerd, dus anders was ik wellicht gegaan, misschien volgend jaar.
Hoelang kon je rijden, de hele dag..?Anders is het voor ons Noorderlingen de moeite niet.
Je gaat dus ook naar Kallenkote/Steenwijk om wat zand te happen in de tankbanen....?
Gaat die motorombouwer uit Oirschot ook mee? Heeft ie zijn CRF al op kenteken...?
We rijden met een man of 5,6 denk ik...
Zwart met Gele Shirts van Enduro/Offroad -club "Sportlust".
Tot zondag..
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
he wopke,
al even niets meer van je gelezen op noppenforum!!
in riemst kon je rijden van 9.15 tot 14.00 dus dat was toch wel waard.
over de 1 ronde deden we ongeveer 2 uur en een kwartier, maar de tweede ging toch wel wat rapper omdat de route flink droog was gereden.
op het einde van de tweede ronde hadden we het wel gehad ( OOK J V V )
ik ben zaterdagavond al in steenwijk jullie toevallig ook ??
J V V gaat niet mee .
ik zie jullie daar wel
al even niets meer van je gelezen op noppenforum!!
in riemst kon je rijden van 9.15 tot 14.00 dus dat was toch wel waard.
over de 1 ronde deden we ongeveer 2 uur en een kwartier, maar de tweede ging toch wel wat rapper omdat de route flink droog was gereden.
op het einde van de tweede ronde hadden we het wel gehad ( OOK J V V )
ik ben zaterdagavond al in steenwijk jullie toevallig ook ??
J V V gaat niet mee .
ik zie jullie daar wel
een grote crossbaan van 25 km lang.
ik heb 2 maal 2 rondes gereden ( 4 in totaal dus )
na de 4 rde ronde heb ik mijn luchtfilter gecontroleerd en die zat potdicht incl. de overzet hoes die ik er expres op had gezet voor dit soort terreinen.
aangezien ik geen schone filters meer bij me had ben ik maar naar huis gegaan. ( ik had het eigenlijk ook wel gehad na 4 ronden )
het was lang niet zo leuk als in libin en riemst.
p.s. op mijn motorkap was niets te zien van de kat ( of was hij ergens anders op gesprongen?? )
ik heb 2 maal 2 rondes gereden ( 4 in totaal dus )
na de 4 rde ronde heb ik mijn luchtfilter gecontroleerd en die zat potdicht incl. de overzet hoes die ik er expres op had gezet voor dit soort terreinen.
aangezien ik geen schone filters meer bij me had ben ik maar naar huis gegaan. ( ik had het eigenlijk ook wel gehad na 4 ronden )
het was lang niet zo leuk als in libin en riemst.
p.s. op mijn motorkap was niets te zien van de kat ( of was hij ergens anders op gesprongen?? )
Goedemorgen,
Ja, het was wel wat zanderig, maar dat wist ik van te voren want het is bijna het hele tankbanenparcours wat je ook rijdt met de enduro van Havelte.
Maar wel lekker droog, op die drie plassen na. Het is voor ons een goed half uur rijden, dus we zijn zondagochtend pas vertrokken om 9 uur.
Ook 4 ronden ghereden, toen vond ik het wel mooi geweest.
5 Oktober kunnen we op herhaling in Havelte...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
wopke,
jammer dat we elkaar niet gezien hebben anders hadden we samen met een groepje kunnen rijden.
ik heb nu alleen rond gereden en elke keer als er een snelle rijder mij voorbij kwam dan ging ik daar maar achteraan wat me goed beviel.
tot ziens
jammer dat we elkaar niet gezien hebben anders hadden we samen met een groepje kunnen rijden.
ik heb nu alleen rond gereden en elke keer als er een snelle rijder mij voorbij kwam dan ging ik daar maar achteraan wat me goed beviel.
tot ziens