uitlaatbescherming

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
bart

Wie van de 2T rijders beschermt de voorbocht van zijn uitlaat, met wat en is het efficient? Of is het beter om je er niets van aan te trekken en van tijd tot tijd je voorbocht te ontdeuken?
YZF250

Ik rij 2T.
Ik bescherm hem niet, heb nog nooit grote deuken gehad.
Die kleine deukjes kan je wel voorkomen, maar gaan je motor niet trager laten rijden hoor.
Alhoewel dat een deuk je, naargelang de plaats en de grootte, wel een pk of zelfs een aantal pk's kan kosten.
Jo VdB

KTM125sx schreef:IkAlhoewel dat een deuk je, naargelang de plaats en de grootte, wel een pk of zelfs een aantal pk's kan kosten.
En zelfs andersom ! Een deuk kan je extra koppel of PK's opleveren. Echt waar !

Jo VdB
Houten Klaas

Dan moet je wel goed mikken. :lol:
gassen

Niet beschermd, en vol met deuken van het uitdeuken.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
bart

Ok, niet teveel van die blutsen aantrekken dus. Dat hij geen merkbaar vermogen verloren geraakt wist ik al. Wilde alleen de nog maagdelijke uitlaat niet tekenen.
Klx300R

je kan zo een ruggegraat steken, die had ik op men yz250 staan en beschermde iets of wat de rechterkant. nu op men gasgas300 heb ik die niet en ben vorige week gevallen en uitlaatje was compleet plat :) alles zo goed mogelijk rechtgetrokken en uitgeblutst en bollen maar :) geen merkbaar vermogenverschil,zullen wel met het goede weer eens een nieuwtje steken :)
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Plaats reactie