buikschuiver in Noppenniews

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Freek
Site Admin
Contacteer:

Wat vinden jullie van het artikel in Noppennieuws over de Suzuki V-strom ?

Ik kan er met de beste wil van de wereld geen off-road/all-road in herkennen.

Gewoon een buikschuiver met handkappen.

Freek
Rudy
Contacteer:

tja echt een offroad is het niet

vind zowizo wel jammer dat in noppennieuws nooit echt vergelijkings testen in staan :?
peewee

Ik heb me inderdaad ook afgevraagd wat die artikel nou voor nut had.

Die BMW e.d. in de vorige nummers, werelds. Toch nog echt offroad maar die V-stom , Ik weet het niet.

En Rudy vergelijkingstests, vergeet het maar in Nederland, eenvoudig waarom dit niet gebeurt. Een blad bestaat met de gratie van de adverteerders en abonnee's. Nou is de oplage van Noppennieuws niet vreselijk hoog (Nederland/Belgie) dus hebben de uitgevers steun nodig van de adverteerders en die moet je dus niet onnodig in een kwaad daglicht zetten. Niet dat het blad niet onpartijdig is, want het is een wereld's blad met gave artikelen, ik denk alleen dat het een keuze is. Kijk maar naar de vorige 400/4t test. Alle machines goed en het komt neer op persoonlijke keuzes.

PS Abonnee en husky rijder (beide bewuste keuzes)
Wopke

:(
De plaatjes zijn leuk in Noppennieuws, maar echt onpartijdig testen doen ze echt niet!
Ik ben het eens met wat er hierboven eerder werd gezegd, nl. Alles wat ze testen is altijd goed. dat kan niet! Ook spreken ze nooit duidelijke meningenuit over iets wat ze niet aanstaat. Er komt bijna geen enkel kritische notitie in dit blad. En die Toine van Dijk zal wel goed kunnen rijden, maar ook hij vindt eigenlijk alles goed waar ze hem op zetten. Het enige wat ie zegt is dat het stuur en de zit voor hem wat te laag is, maar "het is een prima fietsie". Ja, ja, bla,bla,bla.... Maar ja, ze zullen wel zwaar gesponsord worden door de dealers/importeurs.
De technische details en de nieuwe snufjes worden vaak wel goed weergegeven. En de registratie van de enduro-wedstrijden is altijd leuk....
Ik zal zo af en toe nog wel ens een los exemplaar kopen...

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Rudy
Contacteer:

ben ik het niet mee eens omdat ze bij sommige motoren wel laten merken dat hij b.v. wel wat meer topvermogen zou mogen hebben (suzuki rm 125)

die toine van dijk kan echt goed rijden (bij die crossweek waar ik aan megedaan heb was hij ook :shock: :shock: goze kan ook bijna stilstaand wheely,s maken :D )
Gast

:lol:
Ik vind het juist leuk dat er ook ruimte in het blad is voor deze motorfietsen. Zelf ben ik geinteresseerd in allroad en niet zozeer in cross en enduro, maar vind zo'n V-storm ook niet echt gemaakt voor allroad-doeleinden.
Maar ik zou het wel leuk vinden als straks op 08-sep-2002 in Grathem echt mensen met deze motor de rit gaan doen. En natuurlijk, het kan best. Het ligt voor een groot gedeelte aan de persoon die op de motor zit en zeker niet alleen aan de motor! Ik ben benieuwd. Ik denk dat iemand van het kaliber Toine van Dijk zo'n rit gemakkelijk kan rijden op deze motor en ik het met mijn XT-tje dan niet bijhou.

Eelco Rem
http://usr.cc
Rudy
Contacteer:

is idd motor voor mensen met ballen (en dikke armen :D )
huskie

kan iemand een fotootje mailen van die "buikschuiver".
Ik heb de laatste noppen niet.
Staat toch steeds het zelfde in.
En daarnaast mis ik de technische artikelen zoals: Hoe pomp ik mijn voorband op. :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

speciaal voor jou ff opgezocht
Afbeelding
:shock:
huskie

Dat kan hem toch nooit zijn!

300 kgs door het moeras, wauwwwwww :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?