hallo,
ik heb pas van een vriend dit spel gekregen, en moest het toch ff mededelen dat het een ruig spel is!!! op deze sit is een trailer te downloaden: www.mxsimulator.com . ik heb het spel nu 2 dagen en het is best moeilijk. het is zeer realistisch en het lijkt echt op het echte rijden qua bochten ect.(natuurlijk kun je hierdoor niet je techniek verbteren )
ik zelf vind het een goed spel. hebbemn nog mensen dit spel of heeft iemand de hele versie? ik raad in iedergeval iedereen aan om dit spel een keertje te proberen
mx simulator
Moderator: ghulst
staatscrossbeheer gaat als een speer
Qua gameplay is het niet prachtig, maar qua physics kan het wel tellen.
Ik speel zelf al jaren de reeks van MX unleashed (later MX vs ATV).
Dit is echt een must voor mx-fans. Het is nog best realistisch, en het is prachtig afgewerkt. Je kan trouwens je eigen mods maken enz..om jezelf eens te zien zitten op de motor. Zo heb ik men outfit-helm-laarzen-motor laten maken om in het spel te gebruiken. Heerlijk:)
PS: ik ga het eens testen, jou simulator.
Dit is echt een must voor mx-fans. Het is nog best realistisch, en het is prachtig afgewerkt. Je kan trouwens je eigen mods maken enz..om jezelf eens te zien zitten op de motor. Zo heb ik men outfit-helm-laarzen-motor laten maken om in het spel te gebruiken. Heerlijk:)
heb jij dat spel van jou gekocht of is die ook ergens gratis te spelen? verder het uiterlijk van het spel is niet zo goed ja maar het is best realistisch.KTM125sx schreef:Qua gameplay is het niet prachtig, maar qua physics kan het wel tellen.
staatscrossbeheer gaat als een speer
De screenshots zien erg iig érg belabberd uit
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Speel ik ook nog regelmatig tussen de middag op het werk (thuis trekt de grafische kaart het niet ), kan ik tenminste ook eens een keer de allersnelsten voorblijven.KTM125sx schreef:later MX vs ATV
Heb je toevallig nog ergens circuits in de aanbieding ? Ik heb ondertussen alle circuits al zo'n keertje of tig gehad (en alles gewonnen wat er te winnen viel, alleen het bonus-vliegen met die dubbeldekkers is geen succes, maar goed dat ik destijds afgekeurd ben bij de nederlandse Luftwaffe ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
www.motocrossgamingforums.com
Daar kan je veel tracks downloaden:)
Ik was die tracks ook meteen moe:)
Daar kan je veel tracks downloaden:)
Ik was die tracks ook meteen moe:)
Als je daar uitgedownload bent, dan moet je deze zeker ook eens bezoeken. http://www.mcmfactory.com/
Wel zien dat je bij de mx vs atv files zit ipv bij de mcm2 files;)
Wel zien dat je bij de mx vs atv files zit ipv bij de mcm2 files;)
spelen jullie zoiets met een stuurtje ofzo ???
http://thepiratebay.org/tor/3893338/MX_vs_ATV_Unleashed
Dit is de torrent. Die je moet downloaden met bvb Azureus.
http://www.downloadplaats.nl/azureus.php
En hier is Azureus voor het geval dat je dit niet moest hebben.
Succes !
Succes !
Ah, nu snap ik waarom jullie zo veel last van kramp in de onderarm hebbenKTM125sx schreef:Nope. Keyboard !
ik krijg al pijn in mijn vingers als ik die toestcombinaties zie... om maar niet te spreken over de angsten die mijn toetsenbord uitstaat
Ik begrijp alleen niet dat je het over een goed motorgevoel kan hebben als je met zo'n paar toetsjes moet spelen. Mijns inziens komt geen van die spelen (MX, Trial etc) in de buurt van het werkelijke 'gevoel'.
naja
Voor mij is het totaal geen simulator of een manier om het motorgevoel te verbeteren hoor...Dit is puur recreatie, om zo af en toe eens te doen.
En om tricks te doen die je in realiteit niet kan, maar die je oo zoo graag wil kunnen (Scrub bijvoorbeeld.)
En om tricks te doen die je in realiteit niet kan, maar die je oo zoo graag wil kunnen (Scrub bijvoorbeeld.)
Staat in de nieuwe Noppennieuws een advertentie met middeltje hiertegenDr_Bean schreef: Ah, nu snap ik waarom jullie zo veel last van kramp in de onderarm hebben
En nu serieus : ben erg benieuwd of het eindelijk HÉT wondermiddel is (al ben ik bang van niet).
thx !!! ben alvast begonnen met het downloadenKTM125sx schreef:http://thepiratebay.org/tor/3893338/MX_vs_ATV_Unleashed
Succes !
Snap er niet veel van. Reageert slecht op links rechts en kan de bocht niet halen. Hoer doen jullie dat?boer125 schreef:hallo,
ik heb pas van een vriend dit spel gekregen, en moest het toch ff mededelen dat het een ruig spel is!!! op deze sit is een trailer te downloaden: www.mxsimulator.com . ik heb het spel nu 2 dagen en het is best moeilijk. het is zeer realistisch en het lijkt echt op het echte rijden qua bochten ect.(natuurlijk kun je hierdoor niet je techniek verbteren )
ik zelf vind het een goed spel. hebbemn nog mensen dit spel of heeft iemand de hele versie? ik raad in iedergeval iedereen aan om dit spel een keertje te proberen
Geen vuile woorden hier hé Rolando...Rolando schreef:Snap er niet veel van. Reageert slecht op links rechts en kan de bocht niet halen. Hoer doen jullie dat?boer125 schreef:hallo,
Rolando schreef:Snap er niet veel van. Reageert slecht op links rechts en kan de bocht niet halen. Hoe doen jullie dat?boer125 schreef:hallo,
Stabiliteit bijstellen van 100% naar iets minder (staat ook ergens als tip van de maker), en vervolgens iedere keer virtueel zandhappen
Dan lukt het in het echt toch beter
Dan lukt het in het echt toch beter
Werkt mooi, net eens Cuesta Valley en Budds Creek gedownload bij mcmfactory.com en uitgeprobeerd, nu de rest nog.KTM125sx schreef: Daar kan je veel tracks downloaden:)
En dan thuis ook eens wat snellers kopen zodat ik niet alleen op m'n werk virtueel kan raggen.
@ KTM125sx :
Waar knikker ik die mooie Airoh-Red Bull-de Reuver helm weg zodat ik 'm in het spel kan gebruiken (tis een pak-file) ?