Ervaringen met Gids Jan Kamping?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
gast

Hallo,

Ik las in een oude noppennieuws iets over een gids genaamd Jan Kamping die actief is in drenthe. Hoe zijn de ervaringen over de routes met deze gids?
Gast

Hoi Naamloze,
Wij zijn 4 Brabanders die 5 & 6 April bij Jan flink aan het gummen zijn geslagen.
Wij hebben gekozen voor twee dagen omdat we bij deze fantastische ritten constant onze carterpluggen kunnen laten zien aan de drentse boskabouters.
Nu even zonder dollen, voor die paar Euro per dag heb je een hoop lol. (dit is inklusief overnachting in een zeer royaal, landelijk gelegen Chalet met alle faciliteiten zoals zwembad,Yakuzi e.d)
Ook is er op loop afstand van de Chalet voor in de avond uren voldoende vertier in de gezellige Casa Grande.

[/quote]
nog geen naam

Goeie vent,

weet echt verschrikkelijke mooie tochtjes door plat Nederland uit te zetten.
Henk van der Steeg

1e zit die kamping wat reclame voor zich zelf te maken onder de noemer gast.
2e Alsjeblieft hou hier mee op, je rijd door de bossen van Gieten Schoonloo en Borger wat allemaal streng verboden is. Nu geeft het al voldoende gezeik met de diverse instanties en als jij hier ook nog eens betaalde tripjes gaat organiseren dan wordt het voor de rijders in de buurt alleen nog maar moeilijker.
3e Vraagje wat doe je eigenlijk als de groep aangehouden wordt door een officiele instantie ? Race je dan zelf snel weg en laat de rest er mee zitten.
Jan kappen hier mee !!!!
Freek
Site Admin
Contacteer:

bovenstaande 3 berichten hebben allemaal een verschillend IP-adres,
dus is het niet waarschijnlijk dat ze van dezelfde persoon( of computer) afkomstig zijn.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
henk van der Steeg

Ik sprak vandaag een vroegere motorvriend van kamping die als groep hem gevraagd hebben om er mee op te houden, hij maakt het alleen maar moeilijker voor de rijders uit de buurt. Tevens wist deze mij te melden dat dhr. Kamping inmiddels 4 x is aangehouden voor het rijden door gebieden waar dit ten strengste verboden is.[/b]
XR600R

Freek schreef:bovenstaande 3 berichten hebben allemaal een verschillend IP-adres,
dus is het niet waarschijnlijk dat ze van dezelfde persoon( of computer) afkomstig zijn.
Freek,

Iedere keer als ik nieuw verbinding maak met internet krijg ik een nieuw IP-adres.
Alleen met kabel krijg je een vast IP-adres toegewezen.
Die pipo heeft op verschillende dagen gereageerd op zijn eigen berichten.
Nog altijd breukloos
john b

XR600R schreef:
Freek schreef:bovenstaande 3 berichten hebben allemaal een verschillend IP-adres,
Freek,

Iedere keer als ik nieuw verbinding maak met internet krijg ik een nieuw IP-adres.
Alleen met kabel krijg je een vast IP-adres toegewezen.
Die pipo heeft op verschillende dagen gereageerd op zijn eigen berichten.
met de kabel verandert bij ons ook je ip eadres
doe wat je niet laten kunt
mmrizio...

Freek, om van die IP nummer discussie af te komen: controleer de IP nummers eens op http://eamnesia.com/hostinfo/ipinfo.jsp

Dan kun je zien of het dezelfde provider is. Maar dan nog weet je niet alles. Ergens anders inloggen of een vriendje vragen kan natuurlijk ook. Zonder overigens iemand te willen beschuldigen.

Maurice
Plaats reactie