Ha,
Ben (v Erp) is geweldig.
Afgelopen zondag m'n motor stukgemaakt, ik zag de kampioensrit in gedachten al vanaf de zijkant.
't gaat toch allemaal weer goedkomen
Kampioensrit Bernheze
Moderator: ghulst
#777 - Mijn fotoboekenplank
Ik denk donderdag. Misschien weet ik woensdag al iets meer, maar zodra ik het weet, komt het op de site!!
ik heb me ingeschreven maar als ik zo naar de velden bij ons in de buurt kijk wordt ik een beetje angstig.
Hoe droog/nat is die route? 2 dagen daar ploeteren dat wordt 'the-killing-fields' volgens mij!
Hoe droog/nat is die route? 2 dagen daar ploeteren dat wordt 'the-killing-fields' volgens mij!
CP1 is een maisveld, dat er goed bij ligt. Lange stukken afgewisseld met wat bochteenwerk.
Ben vandaag bij CP 2 wezen werken. Op één plekje is het een stukje nat, maar voor de rest goed. Kan zelfs wat regen hebben. Een stuk is nog grasland, maar zal zal door de rijders losgereden worden. 2 stukjes extreem met de keuze voor makkelijk en moeilijk!!!
CP3 is de crossbaan van Heeswijk. Kan veel water hebben en ligt er dus goed bij. Wasbordje, bos en brede crossbaan. Erg mooi.
Ben vandaag bij CP 2 wezen werken. Op één plekje is het een stukje nat, maar voor de rest goed. Kan zelfs wat regen hebben. Een stuk is nog grasland, maar zal zal door de rijders losgereden worden. 2 stukjes extreem met de keuze voor makkelijk en moeilijk!!!
CP3 is de crossbaan van Heeswijk. Kan veel water hebben en ligt er dus goed bij. Wasbordje, bos en brede crossbaan. Erg mooi.
Tijden zijn bekend, maar komen niet op de site. Worden door de KNMV uitgedeeld bij de inschrijving.Kees schreef:Wanneer worden de route tijden bekend ?
834
Tipje van de sluier:
De gehele ronde is 2 uur en TC 1 is op de helft!!!!
Moet even iets rechtzetten. Door een foutje heeft er op de deelnemerslijst gestaan dat Henk Knuiman op Honda zou verschijnen. Dit is natuurlijk niet zo. Henk zal op een APRILIA aan de start verschijnen.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Dat is makkelijk rekenen.Rolando schreef:Tijden zijn bekend, maar komen niet op de site. Worden door de KNMV uitgedeeld bij de inschrijving.Kees schreef:Wanneer worden de route tijden bekend ?
834
Tipje van de sluier:
De gehele ronde is 2 uur en TC 1 is op de helft!!!!
Zooo, ook weer thuis, motor schoon en de plaatjes op 't web.
Mooi hoor, zo'n tweedaagse. De route was dan wel hetzelfde, de omstandigheden waren behoorlijk anders. Dag 1 kwam het water van boven, dag 2 van beneden
D'r was aardig wat gevallen in de tussenliggende nacht en de boel lag er lekker drassig bij.
Ook de 2e dag werd er A tijd gereden (er is altijd een A en B rondetijd schema om op het laatste moment te kunnen wisselen bij veranderende omstandigheden) De 1e dag was het erg goed te doen, maar de 2e dag liep ik behoorlijk wat straftijd op. Bij elkaar 21 minuten en alleen de laatste sectie was ik binnen de tijd (niet zo moeilijk want daar was de crossproef uitgehaald om die vast aan te passen voor de slotcross)
Die slotcross ging voor ons daglicentiehouders niet door, ik was er eerlijk gezegd niet zo rauwig om. (Ik bedoel natuurlijk dat ik dolgraag nog 5 rondjes door de modder had geploeterd, ahum) Uiteindelijk is er zelfs maar 1 manche gereden, de koplopers gingen d'r trouwens echt bloedhard overheen.
Jammer dat Gerjan, Gerben, Gerard en Ab uitgevallen zijn. Ik hoop in ieder geval dat de geestelijke en lichamelijke pijn snel over is
Vorige week zondag leek het nog alsof ik nog voor de start uitgevallen zou zijn. M'n motor was stuk gegaan na een kwartier Hengelo en ik zag in gedachten mezelf al niet meer meerijden. Super dat Ben v. Erp em nog heeft kunnen maken met een leencylinder. Toch lekker kunnen rijden.
Plaatjes van Gerben, Gerjan, Sanne, Jos, Peter en mezelf. (op verzoek in 6Mpix)
Hoe het (eigenlijk) niet moet...
it's me!
Arme Gerjan
Jos met de RXV in rallytrim
en lekker spettaculair
It's me again.
Mooi hoor, zo'n tweedaagse. De route was dan wel hetzelfde, de omstandigheden waren behoorlijk anders. Dag 1 kwam het water van boven, dag 2 van beneden
D'r was aardig wat gevallen in de tussenliggende nacht en de boel lag er lekker drassig bij.
Ook de 2e dag werd er A tijd gereden (er is altijd een A en B rondetijd schema om op het laatste moment te kunnen wisselen bij veranderende omstandigheden) De 1e dag was het erg goed te doen, maar de 2e dag liep ik behoorlijk wat straftijd op. Bij elkaar 21 minuten en alleen de laatste sectie was ik binnen de tijd (niet zo moeilijk want daar was de crossproef uitgehaald om die vast aan te passen voor de slotcross)
Die slotcross ging voor ons daglicentiehouders niet door, ik was er eerlijk gezegd niet zo rauwig om. (Ik bedoel natuurlijk dat ik dolgraag nog 5 rondjes door de modder had geploeterd, ahum) Uiteindelijk is er zelfs maar 1 manche gereden, de koplopers gingen d'r trouwens echt bloedhard overheen.
Jammer dat Gerjan, Gerben, Gerard en Ab uitgevallen zijn. Ik hoop in ieder geval dat de geestelijke en lichamelijke pijn snel over is
Vorige week zondag leek het nog alsof ik nog voor de start uitgevallen zou zijn. M'n motor was stuk gegaan na een kwartier Hengelo en ik zag in gedachten mezelf al niet meer meerijden. Super dat Ben v. Erp em nog heeft kunnen maken met een leencylinder. Toch lekker kunnen rijden.
Plaatjes van Gerben, Gerjan, Sanne, Jos, Peter en mezelf. (op verzoek in 6Mpix)
Hoe het (eigenlijk) niet moet...
it's me!
Arme Gerjan
Jos met de RXV in rallytrim
en lekker spettaculair
It's me again.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Tijdens de laatste ronde, werden de volhouders getracteerd op een striptease in CP3. Één rijder in de 40+ klasse nam de tijd om te stoppen!!
Ik hoop vanavond nog een foto te kunnen plaatsen van de rondborstige blonde dame!!
Ik hoop vanavond nog een foto te kunnen plaatsen van de rondborstige blonde dame!!
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
Was allemaal goed geregeld en gezellig. Heb zelf alleen de 1e dag gereden, en dat was voor mij genoeg.
Reden...????? pijntjes en motivatie probleempjes , na de regen buitjes was alles zeiknat en koud.
Het was vooral de laatste ronde spartelen wat mij betreft.
Voor degene die de 2-daagse helemaal heeft uitgereden... jullie zijn HELDEN!
Zo dan nu ff??? de boel goed schoonmaken en klaarmaken voor het nieuwe seizoen.
Reden...????? pijntjes en motivatie probleempjes , na de regen buitjes was alles zeiknat en koud.
Het was vooral de laatste ronde spartelen wat mij betreft.
Voor degene die de 2-daagse helemaal heeft uitgereden... jullie zijn HELDEN!
Zo dan nu ff??? de boel goed schoonmaken en klaarmaken voor het nieuwe seizoen.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Vandaag de route nog schoongemaakt.
De frisse lucht was wel fijn na het feestje van zaterdagavond
De regen van vrijdag had zijn tol geeist.
53% van de inschrijvers hebben de 2-daagse echt voltooid.
Gefeliciteerd voor de kampioenen en respect voor alle deelnemers.
De frisse lucht was wel fijn na het feestje van zaterdagavond
De regen van vrijdag had zijn tol geeist.
53% van de inschrijvers hebben de 2-daagse echt voltooid.
Gefeliciteerd voor de kampioenen en respect voor alle deelnemers.
Ook ik kon geen weerstand bieden tegen zo een goddelijk lichaam, toch ook maar even gestopt.Rolando schreef:Tijdens de laatste ronde, werden de volhouders getracteerd op een striptease in CP3. Één rijder in de 40+ klasse nam de tijd om te stoppen!!
Ik hoop vanavond nog een foto te kunnen plaatsen van de rondborstige blonde dame!!
Het uitrijden daarna was een eitje, waarom weet ik ook niet
Ik was zeker de 2e dag erg blij om de Memo truck / bus weer te zien (Die truck is zowieso erg gaaf om te zien). Je tank wordt afgevuld, krijgt nog wat te snoepen toegestopt en een paar bemoedigende woorden erbij van Bennie.
Heel het Memo team (ook Klaas natuurlijk), BEDANKT!
Heel het Memo team (ook Klaas natuurlijk), BEDANKT!
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ik wiiiil tieten zien, ja ik wil tieten zien.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
En er zijn ook weer motoren gestolen.
Dat je je motor bij een ofroad of enduro nog durft alleen te laten?
Ik zou er naast blijven staan met als gevolg wat minder gezelligheid maar wel wetende dat je naar huis toe nog een motor hebt.
Stelletje #@$%%^
Dat je je motor bij een ofroad of enduro nog durft alleen te laten?
Ik zou er naast blijven staan met als gevolg wat minder gezelligheid maar wel wetende dat je naar huis toe nog een motor hebt.
Stelletje #@$%%^
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Hahahaha ik vind dit wel een stunt.
Zo te zien had ze het toch ook wel koud
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
hoop dat dit een nieuwe traditie word tijdens off-road evenementen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: ma jan 30, 2006 21:23
- Locatie: Vorden
- Contacteer:
Dat is dus de enige reden waarom ik er van baal dat wij die proef niet hoefden te rijden!!!!
GODV.....
Ik was ook zeker gestopt!!!
Maar ja, wel een lekker patatje met Klaas gegeten.(had liever die tieten gehad, maar ja.)
Klaas bedankt!
Groet'n uut Vord'n
GODV.....
Ik was ook zeker gestopt!!!
Maar ja, wel een lekker patatje met Klaas gegeten.(had liever die tieten gehad, maar ja.)
Klaas bedankt!
Groet'n uut Vord'n
Gas d'r bi-j!!!