Enduro rijden BOVEN de 18....!!!
Moderator: ghulst
Lekker hoorrrrrrrrrrr......
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Ik weet het niet
Heb mijn bedenkingen indien je takken etc. tegenkomt.
Heb mijn bedenkingen indien je takken etc. tegenkomt.
Ikzelf snap die helmen niet zo goed, of het moet zo zijn dat ze zich misschien ergens voor schamen...
-
denk dat ze zich daarom ook van achter hebben laten fotograferen..Hoelio schreef: Ikzelf snap die helmen niet zo goed, of het moet zo zijn dat ze zich misschien ergens voor schamen...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
zorgen dat je een opwindend parcourtje rijdtSjokske schreef:En wat als je rechtsdragend bent én nogal fors geschapen bent én een tweetakt met dikke uitlaat rijdt
#777 - Mijn fotoboekenplank
Maar dat maakt je voorkant wel weer wat aan de zware kant...erwindob schreef:zorgen dat je een opwindend parcourtje rijdt
Daarom heb je toch ook voor een 4-takt gekozen!Sjokske schreef:En wat als je rechtsdragend bent én nogal fors geschapen bent én een tweetakt met dikke uitlaat rijdt
-
Die van mij is ook niet zo lang,wel zo dik als een jampotje en en magere 78 KG om hem aan te stampen.
Hoeft geen foto te plaatsen!!!Houten Klaas schreef:Die van mij is ook niet zo lang,wel zo dik als een jampotje en en magere 78 KG om hem aan te stampen.
-
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op wo nov 21, 2007 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Soweee, daar heb je ook wel twee handjes voor nodig...
-
bruut he
de dames zitten graag op zo'n 800cc stampertje
de dames zitten graag op zo'n 800cc stampertje
En gelukkig is er nog geen geur-internet.Rolando schreef:Hoeft geen foto te plaatsen!!!Houten Klaas schreef:Die van mij is ook niet zo lang,wel zo dik als een jampotje en en magere 78 KG om hem aan te stampen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!