nieuwe endurorijder wil graag eens met iemand meerijden

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Rubbere Ronnie

Hallo noppenrijders.
Na al jaren een racemotor te rijden heb ik eindelijks eens een fiets met noppen gekocht.
Het is een xr600r geworden.
Nu ben aan het kijken of er iemand is die mij eens mee zou willen nemen met een ritje.
Het liefst in de oosten van het land, woon namelijk zelf in holten!
Ik heb een busje waar de motor(of zelfs 2 mocht het nodig zijn om de jouwe dan ook te vervoeren) in past.
Ik lees het heel graag als er iemand mij wil meenemen!

alvast bedankt
een enthousiast noppenrijder
duke 620 voor de weg, ktm exc300 voor naast de weg.
Bosje

Rubbere Ronnie schreef:Hallo noppenrijders.
Na al jaren een racemotor te rijden heb ik eindelijks eens een fiets met noppen gekocht.
Nu ben aan het kijken of er iemand is die mij eens mee zou willen nemen met een ritje.
Ik heb een busje waar de motor(of zelfs 2 mocht het nodig zijn om de jouwe dan ook te vervoeren) in past.

alvast bedankt
Ah, is het zover? als je nog een ex-vouwwagen zoekt :D
Kom gewoon naar de off-roadrit komende zondag in lichtenvoorde (www.enduro.nl en dan agenda). zorg wel dat je banden hebt die goedgekeurd zijn voor openbare weg en voor een beetje conditie!
Allways replace the cheapest parts first :P
Rubbere Ronnie

Bosje schreef:
Rubbere Ronnie schreef:Hallo noppenrijders.

alvast bedankt
Ah, is het zover? als je nog een ex-vouwwagen zoekt :D
Kom gewoon naar de off-roadrit komende zondag in lichtenvoorde (www.enduro.nl en dan agenda). zorg wel dat je banden hebt die goedgekeurd zijn voor openbare weg en voor een beetje conditie!
Hahahaha, jij bent ook van alle markten thuis!
Door die vouwvagen kan ik het ook niet vergeten!!
Deze zondag zou ik wel willen, alleen ik ga maandag naar spanje voor 4 dagen(andere hobby's) en ik ben bang dat ik dan zo'n spierpijn heb dat ik het vliegtuig amper haal.
En het feit dat ik om 4.30 al van huis moet zondagnacht lijkt me dan ook niet bevordelijk!
Ook denk ik dat het het slimste is om gewoon eens met iemand mee te rijden voordat ik aan zo'n evenement mee ga doen!
wr450f'05

dat is het mooie van zon evenement, dat is haast hetzelfde alsof je met iemand meerijdt.

Het is geen wedstrijd, je kunt eigen tempo rijden.
CRF450X '08
Rubbere Ronnie

wr450f'05 schreef:dat is het mooie van zon evenement, dat is haast hetzelfde alsof je met iemand meerijdt.

Het is geen wedstrijd, je kunt eigen tempo rijden.
Oke, maar toch lijkt het me het leukst als je met iemand rijdt zodat je ook een praatje kan maken(als je onderweg een keer stopt of ervoor/erna)
ik wil zeker eens meerijden met zo'n rit om te ervaren hoe het is, maar toch liever niet alleen!
Rubbere Ronnie

nog even een schopje omhoog
Plaats reactie