Betreft off-roadrit Lichtenvoorde 18 november.
Op hun site www.macl.nl staat dat het inschrijfgeld voor deze rit €20,- is.
Volgens het off-road-reglement (art mag het inschrijfgeld niet meer bedragen dan €15,-.
De MACL geeft mij als antwoord op een e-mail dat er €20,- gevraagd mag worden.
De reden:Er staat een hele medische staf klaar voor calamiteiten.
Ik zal de KNMV vragen wat ze hieraan gaan doen en ga ervan uit dat ze dit afkeuren.
Off-Road Lichtenvoorde €20,- ????????
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Misschien hebben ze ook een dweilploeg
€ 20,- is natuurlijk ff schrikken...maarja... als je ziet wat een werk ze aan een offroadrit hebben tja.......
Misschien kan de knmv € 5,- van de daglicentie afdoen
€ 20,- is natuurlijk ff schrikken...maarja... als je ziet wat een werk ze aan een offroadrit hebben tja.......
Misschien kan de knmv € 5,- van de daglicentie afdoen
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
een avond in de kroeg is duurder, en minder leuk..
tenzij je dat moord wijf tegen komt natuurlijk [ en het even vermoeiend word als de rit rijden ]
tenzij je dat moord wijf tegen komt natuurlijk [ en het even vermoeiend word als de rit rijden ]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Vorig jaar is de OR in Manderveen van €20,- ook teruggedraaid naar €15,- dit nadat ze het reglement erop nageslagen hadden.
Dat de clubs hier veel werk mee hebben is natuurlijk wel zo maar als ze het reglement anders willen moeten ze bij de KNMV zijn toch.
Als ik mij ook niet hoef te houden aan het reglement wil ik graag rijden zonder licentie of met een crossband.
Ben ondertussen benieuwd hoe de KNMV hierop reageert,ff afwachten danmaar.
www.harriekoerhuis.tk
Dat de clubs hier veel werk mee hebben is natuurlijk wel zo maar als ze het reglement anders willen moeten ze bij de KNMV zijn toch.
Als ik mij ook niet hoef te houden aan het reglement wil ik graag rijden zonder licentie of met een crossband.
Ben ondertussen benieuwd hoe de KNMV hierop reageert,ff afwachten danmaar.
www.harriekoerhuis.tk
Bij de KNMV vergadering is er voor gesteld om medische begeleiding te nemen ivm aansprakelijkheid van de verzekeringmaatschappijen af te dekken.Dwz,je hebt er als vereniging alles aan gedaan om de juiste medische zorg te verlenen.
Dit brengt kosten met zich mee,ik denk dat daarom Lichtenvoorde 20 euro mag vragen.
De kosten zijn sowieso sterk gestegen,de mais- en roggelanden moeten met groen bemester ingezaaid worden.Als de route uit veel land bestaat zorgt dit voor een flinke extra kostenpost
Dit brengt kosten met zich mee,ik denk dat daarom Lichtenvoorde 20 euro mag vragen.
De kosten zijn sowieso sterk gestegen,de mais- en roggelanden moeten met groen bemester ingezaaid worden.Als de route uit veel land bestaat zorgt dit voor een flinke extra kostenpost
dacht dat lichtenvoorde niet zo veel land in de route had zitten?han schreef:Bij de KNMV vergadering is er voor gesteld om medische begeleiding te nemen ivm aansprakelijkheid van de verzekeringmaatschappijen af te dekken.Dwz,je hebt er als vereniging alles aan gedaan om de juiste medische zorg te verlenen.
-
Harry wat mij eigenlijk meer bezig houdt, wat heb jij eigenlijk tegen de KNMV ?
Ik lees nooit wat van je en als je wat schrijft heeft het altijd betrekking op je onvrede jegens de knmv ?
Ik lees nooit wat van je en als je wat schrijft heeft het altijd betrekking op je onvrede jegens de knmv ?
@houten klaas
De onvrede jegens de KNMV zoals jij het noemt is er alleen als er mijn inziens iets niet klopt of als iets onduidelijk is,dan stel ik daar vragen over.
Dit heeft er ondertussen toe geleid dat de KNMV een en ander duidelijker heeft gemaakt en/of heeft aangepast en dat is mijn inziens alleen maar positief…..toch
www.harriekoerhuis.tk
De onvrede jegens de KNMV zoals jij het noemt is er alleen als er mijn inziens iets niet klopt of als iets onduidelijk is,dan stel ik daar vragen over.
Dit heeft er ondertussen toe geleid dat de KNMV een en ander duidelijker heeft gemaakt en/of heeft aangepast en dat is mijn inziens alleen maar positief…..toch
www.harriekoerhuis.tk
Hmm, voor mijn gevoel is dit een beetje de omgekeerde wereld. In mijn ogen regelt de locale club alles en profiteert de KNMV alleen door het handje op te houden voor licentie inkomsten.
En nu gaat de KNMV de club corrigeren?????
En nu gaat de KNMV de club corrigeren?????
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
-
- Contacteer:
de kosten van een offroad rit zijn al jaren niet verhoogd, echter het feit dat de boeren tegenwoordig ook na het oogstseizoen van allerlei zaken moeten doen om stoffen als stikstof uit de grond te halen dmv andere gewassen te planten is het wel gerechtvaardigd om een zekere verhoging te kunnen vragen.
Wij rijden er wel doorheen dus.....
En inderdaad een avondje stappen kost meer, laat mij dan maar wat betalen en een paar uur lekker uit kunnen leven, niet dan.
Wij rijden er wel doorheen dus.....
En inderdaad een avondje stappen kost meer, laat mij dan maar wat betalen en een paar uur lekker uit kunnen leven, niet dan.
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
- Contacteer:
Ik hoop dat ik mijn gasgas zondag weer in orde heb(buiten mijn eigen blessures maargoed...) kan ik kijken of ik klaar ben voor Bernheze
Afstappen met een aardige snelheid is niet aan te raden
Afstappen met een aardige snelheid is niet aan te raden
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Hoi, Ik vind dat je niet moet lopen zeuren, wees blij dat je een georganiseerde rit kunt rijden, en wat maakt die €20 en 2 tankjes benzine nou uit, alles wordt duurder dus waarom dit niet.
En wat de KNMV zegt ach, die kloppen een hoop centen uit je zak en verder is het ..., ik zelf vind het bezopen dat ik lid moet zijn van de KNMV voor een offroad licentie, verder heb ik helemaal niets aan hun.
En wat de KNMV zegt ach, die kloppen een hoop centen uit je zak en verder is het ..., ik zelf vind het bezopen dat ik lid moet zijn van de KNMV voor een offroad licentie, verder heb ik helemaal niets aan hun.
Husky TE510
20 euro of niet , de off-road rit is toch afgelast
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
tot we ze nodig hebben...Designer schreef: En wat de KNMV zegt ach, die kloppen een hoop centen uit je zak en verder is het ..., ik zelf vind het bezopen dat ik lid moet zijn van de KNMV voor een offroad licentie, verder heb ik helemaal niets aan hun.
Ik denk dat door een org als de KNMV achter een OTR rit te hebben dat het iets makkelijker organiseren is en het verkrijgen van vergunningen iets makkelijker gaat. Als dit zo is dan betaal ik de KNMV graag! Heel graag zelfs.
Wat een geouwehoer om een paar euro's, een gefreesde bezinedop kost meer. en die wordt zonder meer gekocht zoals andere onzin goodies. (wel leuk maar toch tis onzin je gaat er geen km sneller door)
Knippen plakken van enduro.nl
Bron MACL:
Off-Roadrit Lichtenvoorde 2007
Geschreven door Administrator
Wednesday, 31 October 2007
DE OFFROAD-RIT VAN A.S. ZONDAG 18 NOV. GAAT WEGENS TE NATTE TERREINOMSTANDIGHEDEN NIET DOOR
Helaas weer een rit minder
(was er toch niet heen gegaan want vier zaterdag mijn 29ste verjaardag )
Bron MACL:
Off-Roadrit Lichtenvoorde 2007
Geschreven door Administrator
Wednesday, 31 October 2007
DE OFFROAD-RIT VAN A.S. ZONDAG 18 NOV. GAAT WEGENS TE NATTE TERREINOMSTANDIGHEDEN NIET DOOR
Helaas weer een rit minder
Alvast gefeliciteerd. Krijgen we nog een virtuele pot bier?Sanne schreef: Helaas weer een rit minder
-
Da's ook wat. Sinds ik mijn KTM heb verkocht gaat er helemaal niets meer door. Mooi... mis ik ook niets!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Heb nog wel een leuke TM in de aanbieding voor als er weer wel iets doorgaatspeedphreax schreef:Da's ook wat. Sinds ik mijn KTM heb verkocht gaat er helemaal niets meer door. Mooi... mis ik ook niets!
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik zou nog maar ff wachten met kopen, de 2009 wordt revolutionair.speedphreax schreef:Da's ook wat. Sinds ik mijn KTM heb verkocht gaat er helemaal niets meer door. Mooi... mis ik ook niets!
-
Mwoh... Dan koop ik toch weer een nieuwe? Dat wilde ik met mijn 2005 ook doen maar de 2006 en ook de 2007 was bijna het zelfde dus heb ik het daarom maar gelaten.Houten Klaas schreef:Ik zou nog maar ff wachten met kopen, de 2009 wordt revolutionair.speedphreax schreef:Da's ook wat. Sinds ik mijn KTM heb verkocht gaat er helemaal niets meer door. Mooi... mis ik ook niets!
Ik heb geen vrouw en kinderen... dat scheelt een hoop
Wachten tot 2009 is een beetje te lang.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Yep en je mag zelf kiezen welke van de twee het wordt!!!Rolando schreef:Alvast gefeliciteerd. Krijgen we nog een virtuele pot bier?Sanne schreef: Helaas weer een rit minder