Wie heeft zijn vering via een dyno afgestelt?
En bij wie? Goede ervaringen?
verings-dyno
Moderator: ghulst
Nope, heb wel een spanningszoeker op m'n banden gezet en daarmee de lifthoogte van m'n kleppen geregeld via de compressieverhouding in m'n balhoofdlager...
Met andere woorden: Ik begrijp je niet. Dyno als in Dyno testbank om tot een fatsoenlijk lucht/brandstofmengsel te komen? Zo ja, hoe kun je daar je vering op afstellen dan?
Met andere woorden: Ik begrijp je niet. Dyno als in Dyno testbank om tot een fatsoenlijk lucht/brandstofmengsel te komen? Zo ja, hoe kun je daar je vering op afstellen dan?
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Hoelio schreef:Nope, heb wel een spanningszoeker op m'n banden gezet en daarmee de lifthoogte van m'n kleppen geregeld via de compressieverhouding in m'n balhoofdlager...
Met andere woorden: Ik begrijp je niet. Dyno als in Dyno testbank om tot een fatsoenlijk lucht/brandstofmengsel te komen? Zo ja, hoe kun je daar je vering op afstellen dan?
op een vermogen-dyno zie je je pk's, oa.
op een verings-dyno zie je je .......... juistem
Maar het blijft verder angstvallig stil, dus ik moet naar een cross-forum, alhoewel ik goede hoop had op Folio, maar die is blijkbaar niet aanwezig.
Oops ik bedoelde Folie.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik heb nm vork en pomp bij reiger laten aanpassen en die zijn daar ook op de testbank geweest .huskie schreef:Hoelio schreef:Nope, heb wel een spanningszoeker op m'n banden gezet en daarmee de lifthoogte van m'n kleppen geregeld via de compressieverhouding in m'n balhoofdlager...
Met andere woorden: Ik begrijp je niet. Dyno als in Dyno testbank om tot een fatsoenlijk lucht/brandstofmengsel te komen? Zo ja, hoe kun je daar je vering op afstellen dan?
op een vermogen-dyno zie je je pk's, oa.
op een verings-dyno zie je je .......... juistem
Maar het blijft verder angstvallig stil, dus ik moet naar een cross-forum, alhoewel ik goede hoop had op Folio, maar die is blijkbaar niet aanwezig.
Oops ik bedoelde Folie.
De bijbehorende ei diagrammen zeggen me niet zo heel veel maar je kon wel zien dat de hi speed compressie demping wat minder hard erin kwam dan standaard en op hoge dempersnelheid wat langer stand hield .
Ook de vork hebben ze erop getest maar daar hadden ze nietzoveel aan t shimpakket veranderd .
Hoe het voor die tijd reed weet ik niet want is allemaal met nieuwe motor aangepast
Ze houden daar wel alles bij voor je qua settings en veranderingen en volgens mij houden ze daar ook de dyno sheets bij.
Ik vind dit wel lekker profi overkomen itt de vering boeren waar ik kwam in mn wegrace tijd waar je teveel werd weggestuurd met een klokje hier en een klikje daar terwijl ik al wist dat het niet in de naald verstelling zat.
Bij reiger kom je alleen zelden voorbij de balie waardoor stiekum meekijken (en in mijn geval proberen er wat van op te steken en lastige vragen te stellen)erg lastig is helaas.
Husky 450 injezzione
Blaffende husky's bijten toch!!
Blaffende husky's bijten toch!!