Endurorijders in west en oost vlaanderen(belgie)?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
martijnie
Berichten: 19
Lid geworden op: za nov 10, 2007 14:55
Locatie: Heestert

Hallo,zijn er hier endurorijders op het forum van west of oost vlaanderen?
Wij zijn met een 3 tal rijders van in die streek en zijn op zoek naar een paar mede rijders om eens een paar ritten te doen en zo nieuwe padjes te ontdekken.Laat maar iets weten.

Grtz
xr-manu
Berichten: 200
Lid geworden op: vr sep 05, 2003 21:38
Locatie: Aalst-België

Wij (uit de streek van Aalst) ,al rijden we veel te weinig ,contacteer KLX300 eens die is ook van dees kanten en rijdt ieder week dacht ik. :idea: :wink:
ginelli
Berichten: 14
Lid geworden op: do jan 08, 2004 00:17
Locatie: Kortrijk Belgie

Hoi, af en toe maken we een ritje in de streek, op zondagmorgen. Laat eens je gsmnr achter dan neem ik wel contact met je op.
Klx300R
Berichten: 804
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 10:28
Locatie: Ternat

ginelli schreef:Hoi, af en toe maken we een ritje in de streek, op zondagmorgen. Laat eens je gsmnr achter dan neem ik wel contact met je op.
doe dit via een prive bericht.... zomaarb gevevens uitwisselen kan gevaarlijk zijn...

@martijnie: wij rijden elk weekend in vlaams brabant. moest je graag eens op verplaatsing komen laat maar wat weten.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
meul@hotmail.com
Berichten: 3
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 21:24
Locatie: Diksmuide

Hallo,
één adres voor een maandelijkse rit: http://www.endurofunbikers.be
Indien geinteresseerd, nu zondag gaan we een rit maken in Noord Frankrijk (Ouve-Wirquin).
interesse? contacteer Frank: frank.priem@pandora.be
Groetjes,
Ides Vandevelde
Plaats reactie