http://www.works-suspension.com/new_page_10.htm
Wat vinden we hiervan?
Ik denk dat het werkt, wat ik rij altijd het liefst met lege tank , maar dit is misschien wel beter.....
foam in je tank tegen klotsen
Moderator: ghulst
-
Volgens mij bestaat het in de racerij al langer. Werken zal het wel en als je er gevoelig voor bent dan zul je er volgens mij best plezier van hebben.huskie schreef:http://www.works-suspension.com/new_page_10.htm
Wat vinden we hiervan?
Ik denk dat het werkt, wat ik rij altijd het liefst met lege tank , maar dit is misschien wel beter.....
Voor mezelf is het niets want ik merk nu ook al geen verschil tussen een volle, halfvolle of lege tank. Een kennis van me is echt zo'n princes op de erwt die alles perfect goed wil hebben. Pas dan rijdt hij lekker en zo niet dan heeft hij allerlei excuses waarom hij niet hard ging. Bwawawa.. uitgaande demping verkeerd, 0.1 bar te hoge bandenspanning en nog meer van dat soort verhalen. Voor dat soort mensen is het volgens mij bedoeld.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Zo lang ik de r niet kan betalen, is het wel weer een gadget Of bedoel je mij niet ?
Bij het racen is het verplicht en bekend als "explosafe"
De bedoeling is dat het dampvorming wat tegengaat en daarmee het explosiegevaar vermindert.
Tegen klotsen helpt het ook wel, (krijg je gelijk de rechter wang van je tank niet meer leeg)
De bedoeling is dat het dampvorming wat tegengaat en daarmee het explosiegevaar vermindert.
Tegen klotsen helpt het ook wel, (krijg je gelijk de rechter wang van je tank niet meer leeg)
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
Oh, haha.. ik bedoelde jou eigenlijk helemaal niet. Meer een asfalt racer die ik ook ken.Houten Klaas schreef:Zo lang ik de r niet kan betalen, is het wel weer een gadget Of bedoel je mij niet ?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Gaat het tanken dan ook langzaam? Lijkt me dat je niet met de volle straal de tank kan vullen?
-
Volgens mij hebben ze dit toch ook in de tank bij de Dakar-rally?
Valt wel mee, maar je kunt het niveau niet zien zonder eerst het schuim weg te drukken met iets. (dus wel steeds stoppen, wegduwen, verder tanken uit de jerrycan)Wortel schreef:Gaat het tanken dan ook langzaam? Lijkt me dat je niet met de volle straal de tank kan vullen?
Met racen maakt dat niet uit, want dan vul je toch uit de maatbeker.
#777 - Mijn fotoboekenplank