werkplaatshandboeken

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kiremo

hallo,
heb een husqvarna wr 250 uit 1990 aangeschaft. Is een oud beestje maar technisch zeker in orde, uiterlijk moet wel een hoop aan worden gedaan. maar om toch technisch alles even na te lopen en alles te vervangen heb ik toch graag een werkplaats handboek. helaas kan ik van de modellen uit 1990 weinig vinden of beter gezegt niet. Zijn er overeenkomsten met de modellen van bijvoorbeeld 1989?
tweede vraag:
waar ik vind ik zo'n boek ????
groeten
Hein

Bij de Huskie dokter, Ben van Erp in Markelo.
www.benvanerp.nl
Designer

Hein schreef:Bij de Huskie dokter, Ben van Erp in Markelo.
www.benvanerp.nl
ik denk dat je dat kunt vergeten, die van Erp heeft alleen van nieuwere motoren handboeken, deze staan ook op zijn site
Hein

Ben heeft ook (nog) boeken van oudere Huskies van de tijd dat er nog geen internet bestond.
Het klopt dat er van nieuwere modellen handleidingen online staan maar dit zijn geen werkplaatshandboeken maar slechts "owners manuals" en onderdelen handboeken.
Ik heb destijds zelf een werkplaats handboek van mijn Huskie bij Ben gekocht.
Je zou er een telefoontje aan kunnen wagen toch?
Misschien heeft hij ze niet meer maar misschien wel, Ben heeft nog veel van oudere Huskies.
Kiremo

ok dank je ik zal hem wel even bellen en wie weet heeft hij er wel een maar is er dan zo weinig vraag naar? Ik bedoel weet wel hoe het technisch in elkaar zit etc maar een handboek kan soms toch wel hulp bieden.
Hein

Op dit moment is Ben in Chili bij de zesdaagse dus even een kleine 1,5 week wachten met bellen want niemand weet de weg in zijn kleine bedrijf zo goed als Ben zelf.
Succes ermee.
gilbert100

nu we het toch over handboeken hebben, weet iemand waat ik een handboek vaar een kawasaki kx 250 uit 1992 kan vinden? Ik heb wel een cd-rom maar dat is meer een owners manual...
Hein

Je zou het bij v.d Vegt kunnen vragen in Dalfsen (www.vdvegt.nl).
Zij zijn sinds jaar en dag naast TM dé Kawa cross specialst.
FF bellen en je weet meer.
Plaats reactie