zijn hier hoge kosten aan verbonden?
Ik kan ook een kenteken krijgen van een rm250cc bj 1990, alleen is die van mij van 2002. Is dit mogelijk?
rm 2500 ombouwen tot enduro
Moderator: ghulst
-
tuurlijk kan dit ,heb ik ook wel eens gedaan, je hebt natuurlijk kans dat ze je pakken
een 2500, dat moet wel HEEL goed vooruit gaan...
enjah, kzou em ombouwen, zolang het een 250 2-takt is die op 250 2-takt papieren staat, zit je redelijk goed...en daarbij, ik ken geen enkele enduro die volledig in orde is met de wet...maar aan de andere kant...als ze je pakken...het is en blijft een beslissing die je zelf moet maken...ik zou het doen, iemand anders misschien niet...
enjah, kzou em ombouwen, zolang het een 250 2-takt is die op 250 2-takt papieren staat, zit je redelijk goed...en daarbij, ik ken geen enkele enduro die volledig in orde is met de wet...maar aan de andere kant...als ze je pakken...het is en blijft een beslissing die je zelf moet maken...ik zou het doen, iemand anders misschien niet...
Je ziet veel enduro op marktplaats staan, en ze zeggen dat ze allemaal origineel zijn. Het gaat er uiteindelijk toch om dat je verzekerd rond rijdt?
Zolang je geen enduro ritten doet of bij de douana komt is het toch geen probleem een kenteken van 1990 op een 2002 motor?
Zolang je geen enduro ritten doet of bij de douana komt is het toch geen probleem een kenteken van 1990 op een 2002 motor?