En ik zag zo naar deze dag uit!!!!!
Maar alles was erg goed georganiseerd!
Moet gezegd worden

Moderator: ghulst
Nee, was op de baan zelf. Er was een gat, net voor de schans gekomen en ik zat niet op te letten.adje schreef: Dat was zeker op 1 van die 2 schansen op dat maisveld recht tegenover de ingang van de crossbaan van Eersel ?
Deze waren idd nogal steil oplopend zodat je moest oppassen met springen.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb hem 5 keer verteld dat hij langs de EHBO moest gaan maar hij vond het niet nodig. Tsja... ik zou zelf wel gegaan zijn... Kost niets.adje schreef: Is je maat wel naar de dokter geweest ?
Hij zal niet de eerste zijn die na zo'n val waar ie zijn stuur in de zij/rug heeft gehad inwendige bloedingen heeft![]()
Oppassen dus
Handel is veel zwaarder door de vele knippen van een metertje diep.davito schreef:mijn eerste rit.. en erg goed bevallen! Zeer goed georganiseerd![]()
Wel wennen in het begin, maar de 2de ronde ging al stukke beter! 3de ronde was ik ook kapot dus maar niet aan een 4de begonnen![]()
is de ronde in Handel beetje vergelijkbaar? Of zwaarder?
Die diepe knippen is maar een stukje van de hele rit.speedphreax schreef:Handel is veel zwaarder door de vele knippen van een metertje diep.davito schreef:mijn eerste rit.. en erg goed bevallen! Zeer goed georganiseerd![]()
Wel wennen in het begin, maar de 2de ronde ging al stukke beter! 3de ronde was ik ook kapot dus maar niet aan een 4de begonnen![]()
Veel plezier daar!
Zo is het.Sjokske schreef:En in Handel is de ronde langer (ongeveer twee keer zo lang). En toch ga ik naartoe (als het niet zeik-en-zeiknat is, maar de voorgaande jaren was het ook daar kompleet zomer).
Het valt dus opzich wel mee dat het veel zwaarder is?Rolando schreef:Die diepe knippen is maar een stukje van de hele rit.speedphreax schreef:Handel is veel zwaarder door de vele knippen van een metertje diep.davito schreef:
Veel plezier daar!
Klopt ook, maar ze zuigen ongeveer 80% van de totaal benodigde conditieRolando schreef:Die diepe knippen is maar een stukje van de hele rit.
Springen leer je natuurlijk niet door er langsaf te rijdenbrommer schreef:
Die spring bulten op de maisplak heb ik er een genomen en wist meteen, dat wordt eerst og maar eens oefenen, dus de keren erna maar erlangs gereden.
DEnk wel dat ikde vering wat zachter moet zetten, zeker op het laats met al die harde remknippen(wasborden) op de maisplak, daar stuiterde ik, of is dat een kwestie van harder gaan????
Ga jij niet naar Handel dan ?speedphreax schreef: Handel is veel zwaarder door de vele knippen van een metertje diep.
Veel plezier daar!
Jazeker wel!adje schreef:Ga jij niet naar Handel dan ?speedphreax schreef: Handel is veel zwaarder door de vele knippen van een metertje diep.
Veel plezier daar!
Kan die van jou niet tegen modder????Sjokske schreef:En in Handel is de ronde langer (ongeveer twee keer zo lang). En toch ga ik naartoe (als het niet zeik-en-zeiknat is, maar de voorgaande jaren was het ook daar kompleet zomer).
Toen ik in die bocht van jouw avatar reed, moest ik er nog aan denken. Waar is die fotograaf!?!?mech schreef:Gisteren geen fotograven gezien en wij ons maar uitsloven.
Ik schrok er zo van dat ik bijna op mijn voorwiel over je motor reed , zo hard kneep ik in mijn voorrem.pruus schreef:een paar keer onnozel op m'n bek gegaan. bij het inrijden van de derde ronde...sorry Ad.
Brommerke wel uiteraard, is goei poeier.mech schreef:Kan die van jou niet tegen modder????