14oktober offroadrit Hapert (de kempen), www.ork.nl

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

magin-one

parcour van +- 20km
4uur aan 1 stuk,

Motorclub Eersel

Off Road Spektakel "De Kempen"

14 oktober 2007
in nederland ....

http://www.ork.nl

grtz kawaman
Laatst gewijzigd door magin-one op vr okt 05, 2007 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
erwindob

Ook wel bekend als offroadrit Hapert.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Sjokske

De 4-uurs cross is iets heel anders, is op 11 november :idea:
Zie http://www.mceersel.nl/site/index.php?o ... &Itemid=28
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
davito

wil misschien dit ritje ook meerijden, nog nooit eerder een off road of enduro meegereden..

Hoe gaat dit in z'n werk? Je mag dus zoveel rondjes rijden als je wil? Moet je ook ergens je benzine neerzetten? Of kun je gewoon met je motor naar je auto rijden?

Zijn er andere die alleen rijden? Ga waarschijnlijk alleen omdat mij pa niet mee gaat vanwege een blessure..

Groet,
Dave
adje

Je mag zoveel rondes rijden als je wil / kan en mag gewoon elke keer met de motor naar je auto om te tanken of te sleutelen.
Het is geen wedstrijd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
davito

adje schreef:Je mag zoveel rondes rijden als je wil / kan en mag gewoon elke keer met de motor naar je auto om te tanken of te sleutelen.
Het is geen wedstrijd.
Klopt het ook, dat als de wedstrijd onder de MON valt dat er niet heel streng gecontroleerd wordt? Maar alleen gekeken wordt naar db's.. en niet naar banden, claxon enz.?

Als dit het geval is, ga ik zondag mijn eerste rit maken 8)
klomp

vorige keer dat ik Hapert reed, was er helemaal geen controle.
TTT

klomp schreef:vorige keer dat ik Hapert reed, was er helemaal geen controle.
organisatie is dit jaar overgegaan naar MC Eersel.
Wat betreft controle is dus alles mogelijk.
Crossbanden zal geen probleem zijn, maar een herrie pijp is geen goed idee.
smurf.
davito

TTT schreef:
klomp schreef:vorige keer dat ik Hapert reed, was er helemaal geen controle.
organisatie is dit jaar overgegaan naar MC Eersel.
Wat betreft controle is dus alles mogelijk.
Crossbanden zal geen probleem zijn, maar een herrie pijp is geen goed idee.
Heb een normale uitlaat erop zitten echter zit hier weinig dempingsmateriaal in, tenminste vind ik zelf... maar het zal wel meevallen! Bij de enduro in bergeijk waren er met meer herrie :D
davito

weet iemand of het is toegestaan om met een voorband te rijden waarop staat, Not for highway use.. ??

Achterband staat dit niet op?!
klomp

davito schreef:weet iemand of het is toegestaan om met een voorband te rijden waarop staat, Not for highway use.. ??

Achterband staat dit niet op?!
ik hoop het wel, anders hebben er veel een probleem.
waaronder ik! :oops:
Zou me er niet druk om maken.
davito

klomp schreef: ik hoop het wel, anders hebben er veel een probleem.
waaronder ik! :oops:
Zou me er niet druk om maken.
:D gelukkig! eerste rit vandaar...

Komt helemaal goed zondag!! 8)
wiel

ik ben erook weer bij met een clubje uit de achterhoek veel plezier allemaal :lol: :lol:
ktm 300 2011
mech

Zondag ook erbij. @Adje, stoffig daar?? Morgen even afspreken om samen een ronde te doen, moet toch Sjokske een keer een oranje spatbord laten zien :D
kenny

Ik zal er ook zijn met den bart.

Er waren toch enkele gaan kijken vandaag dacht ik ...... Is het de moeite om te komen ?

mvg

Kenny
adje

mech schreef:Zondag ook erbij. @Adje, stoffig daar?? Morgen even afspreken om samen een ronde te doen, moet toch Sjokske een keer een oranje spatbord laten zien :D
Vanmiddag een proefronde gereden en ik moet zeggen dat ze er een mooie ronde van hebben gemaakt.
Het is wel wat stoffig maar wat wil je met zo'n mooi weer.
Omdat ik het vorig jaar wat vond tegenvallen omdat ik niet zo van die vele maisplakken hou dacht ik dat ik niet zou gaan op zondag maar ik ben van gedachte veranderd na het proefrondje.
Deze keer hebben ze er best veel kruipdoor-sluipdoor in verwerkt en ook rijden ze langs veel sloten met water er in waar morgen wel een paar rijders in zullen belanden.

@mech , sjokske gaat morgen niet mee rijden , die heeft aan vandaag al genoeg gehad :lol:

Afbeelding Afbeelding

adje

kenny schreef:Ik zal er ook zijn met den bart.

Er waren toch enkele gaan kijken vandaag dacht ik ...... Is het de moeite om te komen ?

mvg

Kenny
Zeker de moeite waard.
De lengte van de route is zo'n 24km maar het zal erg zwaar worden als je zo'n 8 tot 10 ronden wil rijden :lol:

Afbeelding Afbeelding

kenny

Das dan goed, tot morgenvroeg.

mvg

Kenny
Sjokske

adje schreef:@mech , sjokske gaat morgen niet mee rijden , die heeft aan vandaag al genoeg gehad :lol:
En toch is er weer genoeg zin, mooi rondje (op sommige stukken wel tricky, vooral vanaf de maisplak langs de snelweg richting brede sloot, gok dat er daar vandaag een paar zwemvliezen nodig gaan hebben), heb alleen ook nog wel eens familieverplichtingen :cry:
Oranje achterspatbord van achteren bekijken zou maar een klein stukske zijn geweest Mech, wordt te oud :oops: , gisteren weer dik opgepompte armpkes gehad van de stuiteraars op de maisplakken. Is al vanaf vroeger en gaat maar niet over, hoe vaak ik ook rij :cry:
Gelukkig gisteren nog wel een GasGas een lichtblauw achterspatbord laten zien :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mech

vandaag na 3 ronden armen ook goed dik. De ronde was een stuk beter dan anders. Alleen zo'n vervelende pizzakoerier met zijn quad met 80 koffers erop die overal vast stond (slootje..)

Over 2 weken Handel nog...
adje

Zo te zijn aan de sporen richting sloten hebben op sommige plekken meerdere rijders in de sloot gezeten :lol:
Ik ben benieuwd hoe dat is afgelopen :?

Afbeelding Afbeelding

ives

Ik vond 'm weer erg leuk. Heb niemand de sloot in zien duiken, maar wel sporen gezien die vermoedelijk tot een natte broek hebben geleid.. Vlotte inschrijvingen ook. En dan nog lekker weer. Wat heeft een mens nog meer nodig?
speedphreax

Ik heb wel een paar mensen in die sloot zien staan. In ieder geval een TT600 en een XR600.

Prima dagje gehad maar wel een dosis geluk. Bijna voorover eraf gegaan op een springbult dus ik heb nu definitief een fobie tegen springen. Toen ik thuis kwam bleek de bovenste bout van mijn schodemper 4cm naar buiten uit te steken. Naja... voor de rest wel 5 ronden leuk gereden. Valt me elke keer weer op dat de organisatie in Hapert zo goed is. Geen gezeik van KNMV-ers met dikke buiken en grijze baarden maar gewoon rijden. Ook zijn de vrijwilligers langs de baan harstikke alert.

Maat van me is wel na twee ronden naar huis gegaan omdat hij nogal lelijk gevallen was. Het zag er onschuldig uit maar blijkbaar heeft hij net zijn stuur ergens in zijn zij/rug gehad want hij kon zowat niet meer ademen van de pijn.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ger

Heel mooi, heb genoten. Wat is dat een mooie cross baan, lekker stevig zand. Ik vond het niet erg druk met als voordeel dat iedereen voldoende ruimte had om te rijden naar eigen kunnen. De organisatie had zijn zaakjes goed voor elkaar.

Helaas niet met mijn eigen motor kunnen rijden. Het kreng sloeg af net voor dat er gekeurd moest worden en niet meer aan de praat te krijgen.

Met de Yzf van mijn maat toch nog twee rondjes kunnen rijden (Richard, bedankt !).

Wel twee (verschillende) plat zien liggen die niet meer opstonden. Ben benieuwd hoe dat is afgelopen. Zelf een spannend moment gehad op bloot liggende boomwortels (niet gevallen, het ging nog net goed). Voor de rest prima gegaan, zelfs de springbultjes.

De paarden die er rond liepen hadden volgens mij allemaal oordopjes in. Zelfs bij jengelende tweetakten gaven ze geen krimp (en normaal is dat toch echt anders).

En nogmaals, heb genoten.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
adje

speedphreax schreef:
Prima dagje gehad maar wel een dosis geluk. Bijna voorover eraf gegaan op een springbult dus ik heb nu definitief een fobie tegen springen. .
Dat was zeker op 1 van die 2 schansen op dat maisveld recht tegenover de ingang van de crossbaan van Eersel ?
Deze waren idd nogal steil oplopend zodat je moest oppassen met springen.
speedphreax schreef:
Maat van me is wel na twee ronden naar huis gegaan omdat hij nogal lelijk gevallen was. Het zag er onschuldig uit maar blijkbaar heeft hij net zijn stuur ergens in zijn zij/rug gehad want hij kon zowat niet meer ademen van de pijn.
Is je maat wel naar de dokter geweest ?
Hij zal niet de eerste zijn die na zo'n val waar ie zijn stuur in de zij/rug heeft gehad inwendige bloedingen heeft :?
Oppassen dus :!:

Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie