Moderator: ghulst
Ja sjokske , nu moet je met de billen bloothenkzelf schreef:Hoi Sjokske,
Leg eens uit als je wilt, wat je bedoelt met "opruimploegen" waren te ijverig??
Ook de bruggen zijn er meteen uitgehaald om narijden te voorkomen
T'word misschien eens tijd...Sjokske schreef:Even voor de goede orde Henk, wij waren geen deelnemers maar toeschouwers.....
Inderdaad. Sjokske was nieuwsgierig naar de proeven, maar waren al opgeruimd. Dus voor de evaluatie een goed punt. EVen minder voor de hobbyisten.henkzelf schreef:Dit evaluatiepunt kan van de lijst af, denk ik.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ???Houten Klaas schreef:Tis wel kut dat die tijden er nog niet zijn.
Ach ja, wij klagen ook over de mountain bikers, dus zullen hun het ook wel over ons doen.mech schreef:Hier maar weer een keer de andere kant, iemand een idee wie dit geweest zijn?? Ik denk dat het een redelijk eenzijdig verhaal is wat hier staat.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35346
Ik ben er heilig van overtuigd dat als we echt van kwade wil waren geweest de proeven en alle verbindingsstukken van de route hadden gevonden, daar hoef je echt geen Davy Crockett voor te heten (de bordjes weghalen scheelt niet zo veel, stille getuigen genoeg, planken over sloten weghalen, geen probleem, lukt ook wel zonder). Maar dat was dus niet de opzet.Rolando schreef:Inderdaad. Sjokske was nieuwsgierig naar de proeven, maar waren al opgeruimd.
Is dat zo? De meeste hebben naast hun gemotoriseerde fiets ook een niet gemotoriseerde fiets om mee over de onverharde paden te gaan. Zelf zal ik niet over ze gaan klagen want daar mee heb ik indirect mezelf mee.Rolando schreef:Ach ja, wij klagen ook over de mountain bikers, dus zullen hun het ook wel over ons doen.mech schreef:Hier maar weer een keer de andere kant, iemand een idee wie dit geweest zijn?? Ik denk dat het een redelijk eenzijdig verhaal is wat hier staat.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35346
Ik vond het wel prettig zo, en rustig aan over het asfalt gegaan.huskie schreef:Ttt, 10 minuten over is toch perfect. Tijd genoeg om wat te eten, drinken, tanken etc etc.
Je kunt ook langzamer over het asfalt rijden als je zou willen.