Moderator: ghulst
huhSjokske schreef:NFSKEZT![]()
2,95 per gallon zijn betere prijzen als in NLSjokske schreef:Ga je benzine importerenjan2 schreef:Ik heb een grote tank onderweg vanuit USA, voor mijn gasgas. Ik heb geen zin om benzine klaar te zetten. Dollar is goed koop bijna voor 1 euro 1,45 dollar
mech schreef:Ben tot nu toe nog gedegradeerd tot toeschouwer. Knie is nog niet in orde bevonden om te rijden. Morgen nog een keer controle maar ik ben er bang voor...
Dan rij je toch de enduro zelf mee.Bosje schreef:jammer dat er de volgende dag niet ook een offroadritje overheengaat
Bekend van de 4 uurscross!!adje schreef:Die laatste foto die Klaas laat zien is van het eurocircuit.
Hier is ook kruipdoor sluipdoor in verwerkt , en een watergat
Knieschijf een uit de kom gehad op het werk een maand geleden. Kan wel rijden maar een enduro en wetende dat ik toch niet rustig aan doe is het beter om niet te rijden.Sanne schreef:mech schreef:Ben tot nu toe nog gedegradeerd tot toeschouwer. Knie is nog niet in orde bevonden om te rijden. Morgen nog een keer controle maar ik ben er bang voor...Was ist loos?
iedereen kan dus gewoon starten met daglicentie? dacht dat er aparte eisen waren voor rijnummers e.d.?adje schreef:Dan rij je toch de enduro zelf mee.Bosje schreef:jammer dat er de volgende dag niet ook een offroadritje overheengaat
Dat kan je ook gewoon rijden al is het een off-road ritje