Gestolen: KTM LC4 620

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jeroen73
Berichten: 2
Lid geworden op: zo sep 30, 2007 14:19

Gisteren is er ingebroken in de schuur achter het huis (Breda). Daarbij is mijn KTM LC4 620 gestolen door een of andere .....

Kenteken: MV-67-LL
Framenummer: VBK1XN401RM701126

Afbeelding

Mocht iemand iets verdachts op marktplaats of zo zien, graag even iets laten weten.

Alvast bedankt,
Jeroen[/img]
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

De motordieven zijn op het moment weer flink aan het huishouden overal.
Op mxworld lopen ook al verschillende topics over gestolen motoren.

Sterkte met het terugzoeken van je KTM.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
zandkorrel
Berichten: 9
Lid geworden op: di apr 19, 2005 16:40
Locatie: hengelo ov

Kut man!

Stond die SV er ook toen je lc4 gejat werd?
Bij mij is ook m,n lc4 gejat,er stonden nog 2 motoren in,die hebben ze laten staan...
Ik hoop dat je hem terug krijgt!
Je kunt hem hier aanmelden,http://www.motorgestolen.com/
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Zwaar @#%^*&$, en het begint nog dichtbij te komen ook :cry:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
klaas xr250r
Berichten: 52
Lid geworden op: do sep 28, 2006 18:14
Locatie: drachten

Echt zwaar kut man :evil:

Ophange aan hun eigen kloten ,waneer ze gepakt worden(maar ja dat laatste zal wel gebeuren natuurlijk)
Jeroen73
Berichten: 2
Lid geworden op: zo sep 30, 2007 14:19

Bedankt voor de reacties! goed om te zien dat er mensen met je mee leven.

De foto was niet up-to-date, die SV had ik al niet meer. Maar wel een andere maar die stond dus goed op slot en die hebben ze laten staan.

Voor de veiligheid heb ik voortaan een andere stalling...

Wel een gekloot zeg, aangifte, braakschade herstellen :( Maar gelukkig dat het de schuur was en niet het huis, blijkbaar moet je tegenwoordig een vesting om je eigen spulln bouwen!

Goede tip van die site, ik zal hem er eens op zetten.

Nogmaals bedankt!
mudbasterd
Berichten: 2
Lid geworden op: di jul 10, 2007 13:59
Locatie: rotterdam

ja is kut man was hem 2 weken geleden ook bijna kwijt mijn crosser werd gelukkig wakker en ben met een zwaard naar beneden gerend rennen er 2 van die klootzakken weg van dat petjes volk je weet wel
gelukkig stond tie vast met een schijfrem slot en kettingslot door voorwiel en tussen de kroon platen door en aan de achterkant met een dikke beugelslot door het tandwiel en remschijf met daaraan nog eens een dikke niet knipbare ketting(supersterke hijsketting)die vervolgens verankert is aan de muur.en mijn maten maar lachen als we gingen crossen en zeggen als we om 10 uur weggaan:begin jij om kwart over negen maar je sloten los te halen want dan kennen we op tijd weg.
maar nu zijn ze stil hoor.dus tippie voor iedereen zet hem goed vast met sloten en ankerplaten zijn ze in ieder geval een hele lange tijd bezig heb je de tijd om aan te kleden knuppel mes en ander steek en slaggerei te pakken om vervolgens ff lekker goed los gaan vervolgens pleur je hem ergens de bosjes in
living on the edge
Plaats reactie