Offroaders(sters), ervaringen volgen nog, maar hier alvast een fotootje.
Waarschijnlijk de enige in NL
en nog wat fotootjes. Moest bij de carb om er andere sproeiers in te draaien. Van 7kw naar ik weet niet precies hoeveel.
Het is net een bouwpakket, en ktm heeft waar ze konden op gewicht bespaart. Zal mij benieuwen hoelang het achterframe recht blijft
KTM 200exc 2008
Moderator: ghulst
Husk,huskie schreef:Offroaders(sters), ervaringen volgen nog, maar hier alvast een fotootje.
Waarschijnlijk de enige in NL
Leuke foto, mooie kinderen!
Mag ik vragen wat die KTM je nu gekost heeft?
Ik wil ook nog altijd eens kijken voor een 2-takt voor dŕ bij.
Noppy
Deze motor moet nog op kenteken, dus dat wordt dokken bij hh douane, maar deze heeft me nu net geen 6270,00 gekost. Daar komt nog ongeveer 900 euro bij aan bpm.
Het is dus een belgische motor, want daar alleen worden ze geleverd. Ktm nl schijnt dus gewoon geen 125 en 200 cctjes te kunnen leveren. Over marktinzicht gesproken.
Het is dus een belgische motor, want daar alleen worden ze geleverd. Ktm nl schijnt dus gewoon geen 125 en 200 cctjes te kunnen leveren. Over marktinzicht gesproken.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Bij Damiaens gekocht ??
Ik heb er dit jaar en vorig jaar ook op gereden tijdens de perspresentaties, en voor zo'n klein licht ventje als jou gaat dit inderdaad een ideale fiets zijn.
Veel succes met de aankoop (en zwier maar snel die nummerplaathouder e.d. er van af )
Jo VdB
Ik heb er dit jaar en vorig jaar ook op gereden tijdens de perspresentaties, en voor zo'n klein licht ventje als jou gaat dit inderdaad een ideale fiets zijn.
Veel succes met de aankoop (en zwier maar snel die nummerplaathouder e.d. er van af )
Jo VdB
YepJo VdB schreef:Bij Damiaens gekocht ??
enne Erikt, bedankt voor de felicitaties, en fijn om te horen dat de 125 het goed doet. Deze 200cc heeft een vergelijkbaar motortje met wat meer bottomend. Tenminste als ik al de 7kw troep eraf heb gehaalt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
op stand wonen doe je zekers met zulkse plavuizen in de tuin
Mooi dingman
Mooi dingman
Jij ook bedankt voor de complimenten. Zal ze doorgeven aan omaoossie schreef:op stand wonen doe je zekers met zulkse plavuizen in de tuin
Mooi dingman
Ze vindt alleen dat olie en bezine stinkt, terwijl ik blijf beweren dat het doodgewone mineralen zijn
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Mooooooi fietsje Huskie!! Ik wil wel ns proefzitten
Proficiat met je nieuwe aankoop , ziet er goed uit
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Kleine update.
Allereerst viel me de hoogte op, of eerder gezegd: tegen. Ktm vertelt dat deze motoren 92,5cm zadelhoogte hebben, maar ik denk dat ze dat met lekke banden hebben gemeten.
Dan het gewicht. Toen ik de motor voor het eerst vast pakte, liet ik hem bijna omvallen. Waarom? Omdat hij zo licht is. Ik trok hem met een rukje van de standaard, maar gaf te veel kracht(was ik gewent met mijn huskies) en hij viel bijna naar de andere kant om. Zou niet mooi zijn geweest, want hij stond tussen andere nieuwe 2008-ers. Deze fiets is licht. Als een veertje.
Zal hem binnekort eens wegen, laat ik het jullie weten.
Dan de banden. Metzlers 6-days endur0 extremes, of zoiets. Band met veel bite. Kan zeker op het gras/zachte ondergrond goed werken.
Ze stonden keihard opgepomt, dus kan nog niet de soepelheid beoordelen. Komt ook later.
Vering kan ik nog niets over zeggen. Ik moet de statische doorzak en met rijder nog afstellen, dan weet ik meer. De achterveer zou voor mijn gewicht goed moeten zijn, daar zit een 66kg veer op, en van voren zitten er 0,40kg veren in.
De juiste sproeiers/naald zitten er nu in, dus hopelijk kan ik hem vandaag even starten, maar als het zulk weer blijft, wacht ik nog even met rijden. Hij is te mooi om vies te maken.
Allereerst viel me de hoogte op, of eerder gezegd: tegen. Ktm vertelt dat deze motoren 92,5cm zadelhoogte hebben, maar ik denk dat ze dat met lekke banden hebben gemeten.
Dan het gewicht. Toen ik de motor voor het eerst vast pakte, liet ik hem bijna omvallen. Waarom? Omdat hij zo licht is. Ik trok hem met een rukje van de standaard, maar gaf te veel kracht(was ik gewent met mijn huskies) en hij viel bijna naar de andere kant om. Zou niet mooi zijn geweest, want hij stond tussen andere nieuwe 2008-ers. Deze fiets is licht. Als een veertje.
Zal hem binnekort eens wegen, laat ik het jullie weten.
Dan de banden. Metzlers 6-days endur0 extremes, of zoiets. Band met veel bite. Kan zeker op het gras/zachte ondergrond goed werken.
Ze stonden keihard opgepomt, dus kan nog niet de soepelheid beoordelen. Komt ook later.
Vering kan ik nog niets over zeggen. Ik moet de statische doorzak en met rijder nog afstellen, dan weet ik meer. De achterveer zou voor mijn gewicht goed moeten zijn, daar zit een 66kg veer op, en van voren zitten er 0,40kg veren in.
De juiste sproeiers/naald zitten er nu in, dus hopelijk kan ik hem vandaag even starten, maar als het zulk weer blijft, wacht ik nog even met rijden. Hij is te mooi om vies te maken.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Die metzlers zijn leuk om eraf te draaien Op mijn Husa lagen ze ook op, kostte behoorlijk kracht (lees gevloek) om ze eraf te krijgen. Ze zijn wel fijn om mee te rijden trouwens. Ik heb er in Bilstain mee gereden en daar hebben ze hun werk goed gedaan. Geen lekke band en geen noppen eraf.
Veel rijplezier dit weekend!
Gr Mark
Veel rijplezier dit weekend!
Gr Mark
TTT, ktm dag? Daar mag ik niet komen als Huskie
Enne, dit weekend geen rijden. Een huisje met het hele gezin
Lig dus het hele weekend in het zwembad, baantjes trekken voor de conditie.
Enne, dit weekend geen rijden. Een huisje met het hele gezin
Lig dus het hele weekend in het zwembad, baantjes trekken voor de conditie.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Bosje, is een gewone cilinder hoor. Verschil met die van jouw is 50ccBosje schreef: zijkant van de cilinder? ziet er apart uit (ik maar maar n ouwe -> 2001 250 ktm) en is heel anders.
Maarre wil er wel een maken hoor. Van de week staat ie er op.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
bedoelde het stuk van de powervalve zegmaar. lijkt een stuk groter en bedrading. powervalve zal dus wel elektronisch worden aangestuurd ipv mechanisch zoals bij mij.huskie schreef:Bosje, is een gewone cilinder hoor. Verschil met die van jouw is 50ccBosje schreef: zijkant van de cilinder? ziet er apart uit (ik maar maar n ouwe -> 2001 250 ktm) en is heel anders.
Maarre wil er wel een maken hoor. Van de week staat ie er op.
Allways replace the cheapest parts first
Ooo, ik snap het
Nee hoor, is een gewone mechanische powervalve. Het zwarte draad is slang-afvoer van overdruk en 2taktsmurrie. Het lijkt heel wat, maar is slechts ruimte voor het gehele mechanisme, en dat is vrij uitgebreid.
Als je bij ktmcyclehutt.com onder de micro-fiches kijkt zie je het beter. Wel de 2007 aanklikken, die is hetzelfde als 2008.
Nee hoor, is een gewone mechanische powervalve. Het zwarte draad is slang-afvoer van overdruk en 2taktsmurrie. Het lijkt heel wat, maar is slechts ruimte voor het gehele mechanisme, en dat is vrij uitgebreid.
Als je bij ktmcyclehutt.com onder de micro-fiches kijkt zie je het beter. Wel de 2007 aanklikken, die is hetzelfde als 2008.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Huskie, zou je me is een fotootje kunnen posten van je fiets zonder de plastic opdat ik kan zien hoe fragiel dat framepje wel is. Ben aan het denken ook zoiets te kopen, maar nu schrik je me toch wat af hoor.
Indien mogelijk een close up van het subframe...
thx
grtz,
pHreaC
Indien mogelijk een close up van het subframe...
thx
grtz,
pHreaC
Hier is die van het achterframe. Zoals je ziet zijn de schuine delen holle u profielen, terwijl die bij mijn huskie ook koker profielen zijn. Dat scheelt dus weer gewicht.
Ik hou daar wel van. De spaken zijn butted. Wauw. Dat heeft mijn racefiets ook, en die weegt 9,5kg.
Ik hou daar wel van. De spaken zijn butted. Wauw. Dat heeft mijn racefiets ook, en die weegt 9,5kg.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
En voelt het geheel stevig of zwak aan. Zit het subframe nog steeds op twee van metalen latjes gebout, of is het al iets steviger op het hoofdframe gebout?
grtz,
pHreaC
(zal anders ook wel is langs de ktm-shop gaan om wat beter te kijken)
grtz,
pHreaC
(zal anders ook wel is langs de ktm-shop gaan om wat beter te kijken)