Hallo allemaal
Ik rij zelf met mijn noppenbandje's op 1,0 bar ,vraag me af of dit wat aan de lage kant is, waar rijden jullie altijd mee?
welke banden spanning rij jij?
Moderator: ghulst
Ik rij meestal voor met 1bar en achter met 0.8bar in het zand.
Op het harde en in het buitenland rij ik met bibmousse's.
Op het harde en in het buitenland rij ik met bibmousse's.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
jullie laten ze nog vrij hard staan... ik tussen de 0,6 en 0,7 en nog nooit een bluts in men velg gereden of een lekke band door snake bite (nagel is een ander fenomeen )
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Die Teraflex II is een lammetje vergeleken bij die Dunlop D908 Rally Raid. Die heeft veel meer naar buiten gerichte spanning op de wangen staan.
De noppen van de Teraflex zijn nog vrij makkelijk in te drukken met twee handen plus lichaamsgewicht. Die van de Dunlop al helemaal niet.
Ik heb een gevecht geleverd samen met StevenD om hem om te leggen, eergisteren even getest in zand en een hillclimb en moet zeggen dat ik alvast verrast ben door het grip op asfalt. Off-road kan ik alleen nog maar zeggen dat hij functioneert. Nog niet in rul zand geweest.
Tijdens de proefrit spontane wheelies op het gas, waar de Teraflex op asfalt doorslipte. Tandwielen waren 14-48, niets extreems.
Al met al hoop ik dat deze achterband niet gaat stuiteren tijdens een rotsachtige klim. Dat is wat de Tera weer heel goed doet. Ik hoop dat als hij warm wordt dat hij meer doorbuigt zoals de Tera.
Wat ik zoek is een basketbal met te weinig lucht: als je 'm opgooit dat hij dood blijft liggen
Mocht het zo zijn dat ik last heb van dit stuiteren, dan gooi ik de Dunlop eraf en ga ik alsnog de rest van de rit rijden met de Tera!
Maar je hebt gelijk, het blijft valsspelen
De noppen van de Teraflex zijn nog vrij makkelijk in te drukken met twee handen plus lichaamsgewicht. Die van de Dunlop al helemaal niet.
Ik heb een gevecht geleverd samen met StevenD om hem om te leggen, eergisteren even getest in zand en een hillclimb en moet zeggen dat ik alvast verrast ben door het grip op asfalt. Off-road kan ik alleen nog maar zeggen dat hij functioneert. Nog niet in rul zand geweest.
Tijdens de proefrit spontane wheelies op het gas, waar de Teraflex op asfalt doorslipte. Tandwielen waren 14-48, niets extreems.
Al met al hoop ik dat deze achterband niet gaat stuiteren tijdens een rotsachtige klim. Dat is wat de Tera weer heel goed doet. Ik hoop dat als hij warm wordt dat hij meer doorbuigt zoals de Tera.
Wat ik zoek is een basketbal met te weinig lucht: als je 'm opgooit dat hij dood blijft liggen
Mocht het zo zijn dat ik last heb van dit stuiteren, dan gooi ik de Dunlop eraf en ga ik alsnog de rest van de rit rijden met de Tera!
Maar je hebt gelijk, het blijft valsspelen
Mousse!!
Ik al veel blutsen in voorvelg met 1 bar druk.Klx300R schreef:jullie laten ze nog vrij hard staan... ik tussen de 0,6 en 0,7 en nog nooit een bluts in men velg gereden of een lekke band door snake bite (nagel is een ander fenomeen )
HOE komt DA dan Hé
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Denk dat je naam het probleem is: V4 te zwaar blok
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
LOL, reed vroeger met VFR vandaar men nick, kan moeilijk steeds andere nick uit men mouw schudden als ik is verander van motor of ik had er al en stuk of 15Rudy schreef:Denk dat je naam het probleem is: V4 te zwaar blok