Dat wordt leuk: Bea kondigde een verplichte APK-keuring voor alle gemotoriseerde tweewielers aan.
Ongebreidelde bemoeizucht van onze regering bepaalt straks dat je je motor met knipperlicht, claxon, CE goedgekeurde verlichting en last but not least, milieuvriendelijke uitlaat, die onder de geluidsnorm pruttelt.
Je zult maar een motor hebben waarbij de importeur een te luide uitlaat leverde en je kunt 'm niet meer terugbouwen
Kortom: een berg shit
Noppy
De troonrede en jouw enduromotor
Moderator: ghulst
eh dat is kut
Weer een hoop extra gekloot erbij elk jaar.
Hoe zeker is dit?
Weer een hoop extra gekloot erbij elk jaar.
Hoe zeker is dit?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Eerst zal de BOVAG een akkoord moeten sluiten met de staatssecretaris dat ze alle voorinvesteringen in geluidsmetende apparatuur, rollerbanken, noem 't maar op gegarandeerd krijgen gedurende de afschrijvingstermijn. Lees 4 jaar.
Ze zitten bij de garages/dealers echt niet te wachten op een maatregel die duur is in de uitvoering en een jaar na invoering al weer teruggedraaid wordt.
Ze zitten bij de garages/dealers echt niet te wachten op een maatregel die duur is in de uitvoering en een jaar na invoering al weer teruggedraaid wordt.
Wat denk je van het opleiden van personeel tot APK keurmeester? Ald personenwagen keurmeester moet je daar ook een aantal andere diploma's naast hebben. Als ze dit op eenzelfde manier ook voor motoren in de markt gaan zetten dan zal het nog wel even duren...
Gr Mark
Gr Mark
Ik HOOP dat dit in België nooit zal gebeuren...echt wel klote is dat...
claxon, pinkers, groot licht, klein licht, gevaarspinkers...heel de elektrische nest + banden die 'goed' zijn voor de baan + alle aftermarket stukken ce-gekeurd + ...
...krijg er de wiebiejiebie-kiekevellekes van...
claxon, pinkers, groot licht, klein licht, gevaarspinkers...heel de elektrische nest + banden die 'goed' zijn voor de baan + alle aftermarket stukken ce-gekeurd + ...
...krijg er de wiebiejiebie-kiekevellekes van...
Met als gevolg , heel veel illegale rijders
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
ach.. voor de keuring een dagje knutselen en na de keuring wederom een dagje knutselen..
Kan dat lucratief zijn? Een leenbankje voor knipperlichten en goedgekeurde uitlaatjes?
Ik wist trouwens niet dat Bea verstand had van enduro motoren?
Kan dat lucratief zijn? Een leenbankje voor knipperlichten en goedgekeurde uitlaatjes?
Ik wist trouwens niet dat Bea verstand had van enduro motoren?
Is alleen maar goed voor de handel
-
ze kunnen alleen eisen dat het voertuig voldoet aan de geldende regels van het bouwjaar van je fiets...
scheelt weer wat voor de oude fietsen..
maar de nieuwe crossers...
scheelt weer wat voor de oude fietsen..
maar de nieuwe crossers...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
wat is dat danpHreaC schreef:gevaarspinkers
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
De koninging ,m'n pik erin
Ze hebben het niet over quads..
One life , Live it.
Er zijn mensen die een hele hoop geld gaan verdienen aan die regeling.
Hmmm, dan toch nog maar even wachten tot die wandeldende dildo met dat schooltandartsengebitje koning wordt. Viva Argentina dan maar (al is en blijft het natuurlijk een goudzoekershoer ).klaas xr250r schreef:De koninging ,m'n pik erin
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ik wil fotos van die dildo en die ... want als belg weet ik dus niet over wie jullie het hebben
Laatst gewijzigd door Klx300R op ma sep 24, 2007 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Sorry jan2, maar ik heb zo'n beetje het idee dat je het iets te persoonlijk opneemt.
Mijn fatsoen houden als het om het koningshuis gaat valt me nu eenmaal een beetje zwaar, aangezien ze hun hele hebben en houwen in de vorige generaties (nog steeds trouwens, remember dat berichtje over Trix d'r bootje ?) bij elkaar hebben geroofd en daar nu nog altijd een leuke maandelijkse uitkering voor binnenhengelen.
En jij gaat me echt niet wijsmaken dat Maxima is gevallen voor Wim-Lex z'n uiterlijk of charmes. Misschien dat hij een gouden ... heeft ?
Mijn fatsoen houden als het om het koningshuis gaat valt me nu eenmaal een beetje zwaar, aangezien ze hun hele hebben en houwen in de vorige generaties (nog steeds trouwens, remember dat berichtje over Trix d'r bootje ?) bij elkaar hebben geroofd en daar nu nog altijd een leuke maandelijkse uitkering voor binnenhengelen.
En jij gaat me echt niet wijsmaken dat Maxima is gevallen voor Wim-Lex z'n uiterlijk of charmes. Misschien dat hij een gouden ... heeft ?
Hee mannuh, laten we het wel een beetje netjes houden. Ook ik ben het (heel vaak dus..) niet altijd eens met de politiek en die poppenkast dat koningshuis heet eens. Maar sommige bewoordingen zijn erg goedkoop en getuigen van nogal laag niveau en kunnen mensen persoonlijk kwetsen.
Laten we dat niveau in de kroeg houden en niet hier op een publiek forum wat door iedereen wordt gelezen. Op deze manier geven we de mensen die onze sport de nek om willen draaien teveel munitie.
Laten we dat niveau in de kroeg houden en niet hier op een publiek forum wat door iedereen wordt gelezen. Op deze manier geven we de mensen die onze sport de nek om willen draaien teveel munitie.
Okeedan, hierbij mijn eed van trouw (en dan einde verhaal) :
Bij deze belooft ondergetekende zich in het vervolg meer met techniek dan met politiek te bezigen gezien de non-uniformiteit van het gedachtengoed betreffende eerder gedane beweringen.
Hoogachtend,
Robin Hoed (ben ook graag in het bos), door sommigen ook wel Don Quisjokske genoemd .
Bij deze belooft ondergetekende zich in het vervolg meer met techniek dan met politiek te bezigen gezien de non-uniformiteit van het gedachtengoed betreffende eerder gedane beweringen.
Hoogachtend,
Robin Hoed (ben ook graag in het bos), door sommigen ook wel Don Quisjokske genoemd .