18 inch achtervelg aangeboden

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Tijdens 1 van de rookpauzes van de Odiliapeel allroadrit sprak ik een Dr Big rijder die op zoek was naar een 18 inch achtervelg, om zo meer keuze te hebben in noppenbanden. Namen kan ik niet onthouden dus doe ik het even via dit forum.

Ik heb er een in de schuur staan, althans een oud KTM wiel met 18 inch Nordisk velg (36 spaaks, 2,5 inch breed: normale breedte voor zware hardenduro's). Hij is oud, maar ziet er onbeschadigd uit.

Nog steeds op zoek? Zo niet, dan iemand anders wel? Qua prijs denk ik aan 40 Euro.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Gast

mmrizio schreef:Nog steeds op zoek? Zo niet, dan iemand anders wel? Qua prijs denk ik aan 40 Euro.
Hoi Maurice,

Keb je oproep ook even in de drbig mailinglist gezet dus diegene die je sprak heeft het nu zeker gelezen.

Weet je nog hoe hij eruitzag ?
en zijn fiets ?

LEO
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Hij had zo'n gekke motor met een snavel. Nee, geen BMW :twisted:

Hij reed in 'ons groepje' mee (dus met jou, Leo, mijzelf op KTM LC4 600, Dirk op Yamaha TT350, nog een TT600 en een stuk of 3 DR Bigs).

Leo, bedankt voor het doorposten. Hij zal het zelf wel herkennen. Als hij interesse heeft hoor ik het wel, zo niet dan probeer ik er iemand anders blij mee te maken.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Gast

mmrizio schreef:Hij reed in 'ons groepje' mee (dus met jou, Leo, mijzelf op KTM LC4 600, Dirk op Yamaha TT350, nog een TT600 en een stuk of 3 DR Bigs)
Dan weet ik wel wie er bedoeld worden :wink:

Ze lezen beiden hun mail regelmatig dus zal 1 van de 2 nog kontakt met je opnemen. Hou het wiel aub nog even vast.

En geen bmw meer klieren aub

LEO
Gast

Ja, was ik (oene dus) Heb nog steeds interesse, Maurice. Prijs lijkt me redelijk. Wat spreken we af?
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Neem maar even contact op met pyrenees@xs4all.nl of 06 51075616.

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Plaats reactie