meldlijn wildcrossers

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Donderdag weer een stuk in de krant van die Hoes (holmaat van Albert Verlinde).

http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/a ... 875906.ece
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
brummbar
Berichten: 32
Lid geworden op: wo aug 01, 2007 18:53
Locatie: eindhoven

Ik heb toch het idee dat we ons beter maar wat gedeist kunnen houden zo vlak voor de offroad dagen.
Een fikse boete is voor deze `vandaal`( :?: ) niet zo`n ramp,maar in hoeverre kunnen ze je motor afpakken
Laatst gewijzigd door brummbar op ma sep 17, 2007 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
la bomba
Berichten: 14
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 09:23
Contacteer:

Nou, zo werken ze het weer in de hand dat we de nummerplaten er maar weer af moeten halen. :wink:
One life , Live it.
klomp

gewoon een keer de borden zwart spuiten met dat naainummer erop.
En inderdaad la bomba, als we toch gelijk staan aan crossers, hebben we geen nummerplaat nodig.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Citaat :
Om tot doelgerichte actie te kunnen overgaan, zijn de meldingen in kaart gebracht en aan de database van de politie gekoppeld.
Bij stiltegebieden worden borden geplaatst met daarop het nummer van de provinciale milieuklachtencentrale (073-6812821).

Nu ga ik bang worden van die borden denk ik. Mijn bordje (achterkant brommer) krijg ik meestal op één of twee cijfers/letterkes na zo goed als bijna net niet helemaal schoon :wink:
Mijn overbuurman is pliesie, en die zie ik meestal alleen echt werken aan z'n huis, onder werktijd ist eigenlijk niet zo'n bezige jongen. En ze hebben al zo'n tekort aan blauw op straat, laat staan aan blauw in het bos.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

"Door gericht te posten, willen wij vandalen in de kladden grijpen"

dit boefje is bang voor de sterke arm van de wet, deze zal vast de schurken in hun klade grijpen..
zalig dat oude taal gebruik, voel me weer jong :twisted: :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Elke zoveel maanden wordt er in onze regio een grote controle gehouden. Dan worden er weer 5 bekeurd en denken ze er een tijdje van af te zijn.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Afgelopen zondag hebben ze gecontroleerd (ik weet niet hoe lang) in de buurt van het shell tankstation in Uden. Het stuk bos wat daar in de buurt ligt is op zondag morgen druk met wandelaars en fietsers. Daar ligt een pad langs wat gebruikt wordt om te gaan tanken, daar hebben ze gecontroleerd maar ik denk niemand gepakt anders stond het wel groot in de krant.
Wandelaars hebben verschillende motorrijders die in de buurt waren gewaarschuwd voor deze controle :D meeste bij ons vinden het wel mooi als er een paar met de motor voorbij komen. Om maar een uit de oude doos te halen " dan zijn die mannen tenminste van de straat en maken ze niks kapot "
Hein
Berichten: 56
Lid geworden op: za sep 30, 2006 13:46
Locatie: Tussen de olde wieven.

Vandaag op TV Gelderland ook weer een stukje over het aanpakken van "crossers".
De vraag is zijn het echt crossers of zijn het off road rijders.
Ik denk het laatste.
Zie hieronder het stukje:


Harde aanpak illegale motorcrossers

NUNSPEET - De politie gaat illegale motorcrossers in natuurgebieden op de Veluwe harder aanpakken.

De komende tijd zal er extra worden gecontroleerd en de boetes zullen worden verhoogd tot 500 euro. Ook kan er een politiehelikopter worden ingezet om de motorcrossers te volgen. Volgens de politie klagen wandelaars over de motorcrossers, en het is slecht voor de natuur. Zo wordt het grofwild verstoord in hun leefritme.

Vorig jaar liep een vrouw op de Vierhoutense Heide ernstig letsel op toen haar paard schrok van drie illegale crossers en op hol sloeg.


Bron: TV Gelderland.
18-09-07 14:09
brummbar
Berichten: 32
Lid geworden op: wo aug 01, 2007 18:53
Locatie: eindhoven

ondingen die paarden.
klomp

brummbar schreef:ondingen die paarden.
ik raak er wel opgewonden van, zolang er maar een lekker wijf op zit :P
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Hein schreef:Vandaag op TV Gelderland ook weer een stukje over het aanpakken van "crossers".
De vraag is zijn het echt crossers of zijn het off road rijders.
Ik denk het laatste.
Zie hieronder het stukje:


Harde aanpak illegale motorcrossers

NUNSPEET - De politie gaat illegale motorcrossers in natuurgebieden op de Veluwe harder aanpakken.

De komende tijd zal er extra worden gecontroleerd en de boetes zullen worden verhoogd tot 500 euro. Ook kan er een politiehelikopter worden ingezet om de motorcrossers te volgen. Volgens de politie klagen wandelaars over de motorcrossers, en het is slecht voor de natuur. Zo wordt het grofwild verstoord in hun leefritme.

Vorig jaar liep een vrouw op de Vierhoutense Heide ernstig letsel op toen haar paard schrok van drie illegale crossers en op hol sloeg.


Bron: TV Gelderland.
18-09-07 14:09
Weet je wat zo jammer is,ik kom uit Nunspeet. Je kunt *^&$@# beter Theo van Gogh de dood injagen dan dat je door de bossen op de Veluwe rijdt. Die milleu eikels moeten ze voor mijn KTM neerleggen. Het is toch niet meer normaal 500 euro. Aan het begin van het verbod zo'n tien jaar geleden ploegden ze de tuin nog om van de boswachter z'n rijtjeswoning,dat waren helden.
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Houten Klaas schreef:Aan het begin van het verbod zo'n tien jaar geleden ploegden ze de tuin nog om van de boswachter z'n rijtjeswoning,dat waren helden.
Wat let je, held?
Foto's hier posten... Dan post ik mijn foto van de golfbaan :D
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

speedphreax schreef: .. Dan post ik mijn foto van de golfbaan :D
Ik wist niet dat je golfde, Speedphreax :?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Fee
Berichten: 132
Lid geworden op: di dec 05, 2006 15:47

WTF

golfen is ook een erg leuke sport, in NL zijn het alleen de ballen die het "recht" op deze sport claimen... maar ik moet zeggen het bloed kruipt waar het niet gaan kan... Als ik dan over een hole loop.. zo'n enorme golvende grasvlakte dan droom ik er ook van om met de 525 in zijn 6 eroverheen te jakkeren hahahahaha

Cheers
Fee
E=MC2
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

:D Zeg kunnen we niet een noppenforum meeting houden op zo'n golfcourse.
Lekker rossen met zo'n karretje over de green.
:lol:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

Hein schreef:Vandaag op TV Gelderland ook weer een stukje over het aanpakken van "crossers".
De vraag is zijn het echt crossers of zijn het off road rijders.
Ik denk het laatste.
Zie hieronder het stukje:


Harde aanpak illegale motorcrossers

NUNSPEET - De politie gaat illegale motorcrossers in natuurgebieden op de Veluwe harder aanpakken.

De komende tijd zal er extra worden gecontroleerd en de boetes zullen worden verhoogd tot 500 euro. Ook kan er een politiehelikopter worden ingezet om de motorcrossers te volgen. Volgens de politie klagen wandelaars over de motorcrossers, en het is slecht voor de natuur. Zo wordt het grofwild verstoord in hun leefritme.

Vorig jaar liep een vrouw op de Vierhoutense Heide ernstig letsel op toen haar paard schrok van drie illegale crossers en op hol sloeg.


Bron: TV Gelderland.
18-09-07 14:09
:evil: weet je wat zo fijn is, heb al weet ik hoeveel duizenden euro's aan vernielde auto's en motoren de afgelopen jaren door mede burgers.
Denk je dat maar 1 van deze zaken opgelost is? :evil:
Kost je zeeen van tijd om aangifte te doen en er gebeurt niets.
Maarja een spoortje van een motor in een bos is natuurlijk veeeeel erger. :evil:
Dan kan je maar beter helikopters en wat niet meer zij inschakelen dan gebeurt er weer wat voor je belasting centen.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
cross/ratbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo sep 16, 2007 21:23

www.wildcrossen.nl onze eigen wildcross site in noord-holland het gewenste effect> er word gepraat in de lokale politiek voor een opslossing en de eerste baan is verleden jaar geopend in den helder. groet uut nrd holland
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

schildertje schreef::D Zeg kunnen we niet een noppenforum meeting houden op zo'n golfcourse.
Lekker rossen met zo'n karretje over de green.
:lol:
Die zijn er ook genoeg in onze buurt :evil:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

mech schreef:Afgelopen zondag hebben ze gecontroleerd (ik weet niet hoe lang) in de buurt van het shell tankstation in Uden. Het stuk bos wat daar in de buurt ligt is op zondag morgen druk met wandelaars en fietsers. Daar ligt een pad langs wat gebruikt wordt om te gaan tanken, daar hebben ze gecontroleerd maar ik denk niemand gepakt anders stond het wel groot in de krant.
Wandelaars hebben verschillende motorrijders die in de buurt waren gewaarschuwd voor deze controle :D meeste bij ons vinden het wel mooi als er een paar met de motor voorbij komen. Om maar een uit de oude doos te halen " dan zijn die mannen tenminste van de straat en maken ze niks kapot "
Bij dat pompstation komt de lokale club toch bij elkaar?? :wink:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Hein
Berichten: 56
Lid geworden op: za sep 30, 2006 13:46
Locatie: Tussen de olde wieven.

Houten Klaas schreef:
Hein schreef:Vandaag op TV Gelderland ook weer een stukje over het aanpakken van "crossers".
De vraag is zijn het echt crossers of zijn het off road rijders.
Ik denk het laatste.
Zie hieronder het stukje:


Harde aanpak illegale motorcrossers

NUNSPEET - De politie gaat illegale motorcrossers in natuurgebieden op de Veluwe harder aanpakken.

De komende tijd zal er extra worden gecontroleerd en de boetes zullen worden verhoogd tot 500 euro. Ook kan er een politiehelikopter worden ingezet om de motorcrossers te volgen. Volgens de politie klagen wandelaars over de motorcrossers, en het is slecht voor de natuur. Zo wordt het grofwild verstoord in hun leefritme.

Vorig jaar liep een vrouw op de Vierhoutense Heide ernstig letsel op toen haar paard schrok van drie illegale crossers en op hol sloeg.


Bron: TV Gelderland.
18-09-07 14:09
Weet je wat zo jammer is,ik kom uit Nunspeet. Je kunt *^&$@# beter Theo van Gogh de dood injagen dan dat je door de bossen op de Veluwe rijdt. Die milleu eikels moeten ze voor mijn KTM neerleggen. Het is toch niet meer normaal 500 euro. Aan het begin van het verbod zo'n tien jaar geleden ploegden ze de tuin nog om van de boswachter z'n rijtjeswoning,dat waren helden.
Nou Klaas het lijkt me zonneklaar, jij bent degene die ze in Nunspeet zoeken en de oorzaak van dit artikel is :lol: :lol: :lol:
Geintje!
Nunspeet heeft een mooie cross- en trialbaan.
In oktober weer de ONK trial, altijd mooi daar in Nunspeet.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

als ik m'n BIG'S aan elkaar zet heb ik toch een golf karretje?
bah,. mag nergens meer spelen.. op zondag.. maar ik ben maandags vrij :D lekker rustig s'morgens in het bos :D

maar laten we een definitie af dwingen van wild crossen in de rechtbank.. vooral met betreking op het voertuig.. kan ik in ieder geval niet wild crossen op m'n 800cc 1 pitter all-road motor :twisted:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Volgens mij is het puur een landelijke afgesproken bangmakerij. Wel toevallig dat het allemaal tegelijk verschijnt in de media. Brabant,Gelderland.

Stond vanochtend zelfs in de Telegraaf.


Ad kun jij eens informeren bij jouw contact persoon naar het volgende.

Als je met een motor rijdt die niet op jouw naam staat,bv op je vrouw haar naam. Wat er dan gebeurd bij in beslagname, waar ze hiermee schermen.
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Houten Klaas schreef:Als je met een motor rijdt die niet op jouw naam staat,bv op je vrouw haar naam. Wat er dan gebeurd bij in beslagname, waar ze hiermee schermen.
Volgens mij kun je er wel wat mee als je 'ongevraagd' en zonder 'toestemming' de motor van iemand anders mee hebt gemomen maar dat de eigenaar geen aangifte van joy-riding doet. Zo ben ik ook wel eens onder een inbeslagname uitgekomen (toen ik nog <16 jaar was en toch stiekem brommer reed)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

@Klaas , ik zal er eens achteraan gaan vragen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie