Meedenkhulp gevraagd aub...

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
boswachterkiller

Hallo

Ik heb gisteren een setje koffers gekocht (650 km voor gereden). mét bijhorende rekjes uiteraard. Althans, dat dacht ik, tot ik ze ging monteren :? Ik kan geen manier bedenken hoe ik ze kan bevestigen zonder eerst te moetten boren/lassen. Deze koffers hebben op een 800 van '93 gestaan, de mijne is er een van '92, maar dit zou normaal het verschil niet mogen maken dacht ik? Ik zou dus heel dankbaar zijn moest iemand een foto willen maken van de bevestiging van de rekjes op zijn big. (liefst met zijschild verwijderd dus) Ik zou deze week vertrekken naar Spanje, ik hoop mét bakken :(

alvast bedankt!
Trots lid van MC. overkop én grensland enduro club...
boswachterkiller

en nog eentje van de rekjes
zappa.suzuki

heja killer, heb helaas geen rekjes op m'n BIG.. hoop dat er nog ienand reageert met een oplosing voor je op vakantie gaat.. en dat je mooi weer hebt..
groeten zappa
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
boswachterkiller

hoihoi

ja, de rekjes waren voor een andere motor. Maar met het nodige geknutsel is het wel goed gekomen. 6000km gereden door het hart van spanje, écht een aanrader trouwens!!!!!! als iemand geinteresseerd is in de volledige rit om hem zelf eens te rijden, laat maar iets weten dan post ik hem.

gr
zappa.suzuki

he killer, welkom treug.. BIG nog niet verkocht dus... doe je vast niet meer na 6000km BIG fun :wink:
boswachterkiller

:( nee, big nog niet verkocht, heeel weinig reactie op.... (eigenlijk helemaal géén reactie) Die twin zal toch nog maar even moetten wachtten denk ik *...zucht...* Ik heb m'n achterband kaalgereden, wel snel vond ik, na 6000km... volgend jaar doe ik marokko (op een twin? :roll: )

gr.
zappa.suzuki

apart, hier in NL lijkt het wel of de BIG'S steeds beter verkopen, zag ze steeds vrij snel van marktplaats verdwijnen...
6000km is netjes voor een BIG.. red ik alleen met een sirac.. ik begin maar niet over noppenbanden :twisted:
groeten zappa
Plaats reactie