Omdat ik mijn XR 250 heb omgebouwd naar sm heb ik een aantal spullen over. De spullen komen van een XR van 1990 af.
Als eerste heb ik de wielen natuurlijk over, de velgen zijn in prima staat, voorband is in goede staat, maar achterband is minder. Ik heb er eventueel een setje noppen bij voor een meerprijs.
Als tweede heb ik een demper over omdat mijn motor is voorzien van een andere pijp, de demper is in redelijke staat. Hier en daar wat kleine plekjes roest.
Natuurlijk zijn ook de voorremklauw en rempomp vervangen, deze zijn dus ook over. De voorremklauw is in redelijke staat, enigzins wat aangetast door wat geknoeide remvloeistof. De pomp ziet er erg goed uit, mooi in de lek en lekvrij. Is ook inclusief hendel en remlichtschakelaar. Daarnaast heb ik nog wat kleine dingetjes als de achterschijf beschermer, de bracket van de achterremklauw en de kettinggeleider (niet op de foto)
Prijzen, ze zijn natuurlijk discutabel, dit zijn mijn richtprijzen:
-Set wielen: 125 euro
-Demper: 100 euro
-Remklauw: 75 euro
-Rempomp: 75 euro
-Bracket: 25 euro
-Kettinggeleider en schijfkapje:25 euro
Onderdelen Honda xr250 velgen remklauw rempomp uitlaatdemper
Moderator: ghulst
-
geen honda cr80 meer
-
Op de eerste foto kun je er een glimp van opvangen. Maar voor de betere beeldvorming heb ik er een betere pic bij gedaan.
Jullie zien het goed, het is er een met gietwielen. Ik ben dan ook maar een student en heb dmv de gietwielen op een betaalbare manier de XR erg leuke rijeigenschappen gegeven voor op het asfalt. Denk de paarse wielen wit, dan word het nog enigzins mooi ook.
Jullie zien het goed, het is er een met gietwielen. Ik ben dan ook maar een student en heb dmv de gietwielen op een betaalbare manier de XR erg leuke rijeigenschappen gegeven voor op het asfalt. Denk de paarse wielen wit, dan word het nog enigzins mooi ook.
geen honda cr80 meer
-
Je moet wat als je alleen motoren met max. 25kw mag rijden he, ik geef toe, een of andere ktm lc-4 is er ook met minder dan 25kw op het kenteken, maar dus niet in het echt. Daarnaast is de xr een stukje goedkoper, ook qua onderhoud en verbruik. Ik heb me er iig de afgelopen 1,5 jaar prima mee vermaakt, maar hij gaat binnenkort de deur uit en dus moet ook het overige spul verkocht worden .
geen honda cr80 meer
Wat zijn de maten van de wielen?
(Hoogte, breedte, asdiameter, afstand schijf-tandwiel)
Ik vind het paars ook niet misstaan hoor...
(Hoogte, breedte, asdiameter, afstand schijf-tandwiel)
Ik vind het paars ook niet misstaan hoor...
Je moet niet doen, je moet niet laten!