wie weet hoe de website heet van enduroclub ''no problem'' in riemst ?
daar is op 25-08-02 een off road rit.
''endurowandeling'' riemst
Moderator: ghulst
Ad,
van een web-site weet ik niets, maar ik geef je wel hun telefoonnummer
+32 (0)12 / 456.432
Jo
van een web-site weet ik niets, maar ik geef je wel hun telefoonnummer
+32 (0)12 / 456.432
Jo
jo
telefoonnr. wist ik al, maar toch bedankt voor je reaktie.
ik dacht toch echt dat ik vorig jaar een website van hen heb gezien, maar dat zal dan wel van een andere rit zijn geweest.
telefoonnr. wist ik al, maar toch bedankt voor je reaktie.
ik dacht toch echt dat ik vorig jaar een website van hen heb gezien, maar dat zal dan wel van een andere rit zijn geweest.
jan,
naar het schijnt moet riemst een heel mooie rit zijn.
ik heb het van verschillende rijders gehoord die er vorig jaar ook geweest zijn.
er schijnt ook een of andere groeve in te zitten met een paar steile klimmen en afdalingen.
je kunt er s'morgens nog inschrijven, maar je krijgt er dan geen ontbijt en een warm middagmaal bij want dan had je jezelf moeten voorinschrijven.
bel anders even voor meer info op telnr. 0032479315704 iedere werkdag tussen 18.00 en 20.00 uur
veel rijplezier aan iedereen die deelneemt
AD
ik heb het van verschillende rijders gehoord die er vorig jaar ook geweest zijn.
er schijnt ook een of andere groeve in te zitten met een paar steile klimmen en afdalingen.
je kunt er s'morgens nog inschrijven, maar je krijgt er dan geen ontbijt en een warm middagmaal bij want dan had je jezelf moeten voorinschrijven.
bel anders even voor meer info op telnr. 0032479315704 iedere werkdag tussen 18.00 en 20.00 uur
AD
Gaat er nog iemand uit de omgeving EIndhoven (NL) of komt er iemand langs eindhoven???? Ik wil wel meedoen maar om alleen uit NL er naar toe te rijden en meedoen ?
Graag even posten als er iemand mee wil rijden, vervoer heb ik wel ...
groeten Jan
Graag even posten als er iemand mee wil rijden, vervoer heb ik wel ...
groeten Jan
ad schreef:jan,
AD
jan
de bekende motorenbouwer bij jou uit de buurt gaat ook ( ik noem geen namen want dat heeft ie niet graag via internet )
als je weet wie ik bedoel bel hem dan even.
ik kom zelf uit de omgeving tilburg en ik kom ook langs eindhoven maar wij gaan zaterdagavond al weg.
de bekende motorenbouwer bij jou uit de buurt gaat ook ( ik noem geen namen want dat heeft ie niet graag via internet )
als je weet wie ik bedoel bel hem dan even.
ik kom zelf uit de omgeving tilburg en ik kom ook langs eindhoven maar wij gaan zaterdagavond al weg.
Ad,bedankt voor de tip, ik denk dat ik hem wel ken.
Ik kom gewoon die kant uit. Heb me vandaag opgegeven en ik heb er veel zin in.
wellicht tot ziens daar
groeten Jan
Ik kom gewoon die kant uit. Heb me vandaag opgegeven en ik heb er veel zin in.
wellicht tot ziens daar
groeten Jan
buiten de wachttijd op de eerst 5km de eerste ronde was het een geweldige rit. Nat en glad her en der maar zonder meer de moeite waard voor volgend jaar. Vooral de steengroeven waren gaaf.
Goed georganiseerd en gezellig.
Goed georganiseerd en gezellig.
Fantastische rit.
Ik heb een aantal ritten gereden in NL, maar die konden niet tippen aan deze rit. Schitterend, verschillende afgepijlde mogelijkheden voor experts en beginners, perfect.
Helaas had ik wat problemen op de steengroeve, omdat ik mijn motor niet meer gestart kon krijgen(die tobber met die ktm 620 was ik ...) Na choke kabel los getrokken te hebben, kreeg ik hem eindelijk weer aan de gang, die bleef waarschijnlijk wat hangen.
Ik heb een aantal ritten gereden in NL, maar die konden niet tippen aan deze rit. Schitterend, verschillende afgepijlde mogelijkheden voor experts en beginners, perfect.
Helaas had ik wat problemen op de steengroeve, omdat ik mijn motor niet meer gestart kon krijgen(die tobber met die ktm 620 was ik ...) Na choke kabel los getrokken te hebben, kreeg ik hem eindelijk weer aan de gang, die bleef waarschijnlijk wat hangen.
heeft er iemand nog foto's (digitaal) van ??????
Kan ik het mijn maten laten zien die thuis voor de buis zaten....
Kan ik het mijn maten laten zien die thuis voor de buis zaten....
de rit was bangelijk de mooiste die er is volgens mij.
het begin verliep traag en met een hoop stomende moto's tot gevolg. We hebben altijd experts genomen. Mooier dingen bestaan er niet.
Jan, stond je niet juist boven op een berg toen je motortje niet meer ging?
Volgend jaar ben ik er opnieuw
het begin verliep traag en met een hoop stomende moto's tot gevolg. We hebben altijd experts genomen. Mooier dingen bestaan er niet.
Jan, stond je niet juist boven op een berg toen je motortje niet meer ging?
Volgend jaar ben ik er opnieuw
inderdaad , riemst was een heel mooie rit.
net als een paar weken geleden in libin.
in belgie weten ze hoe het moet , maar daar is dan ook meer hoogteverschil dan in nederland.
heeft er nog iemand een ervaring gehad met die ene "zeephelling"
ik zelf ben niet gevallen maar ik heb er wel een paar andere zien schuiven daar.
de eerste ronde was het wel erg druk ( files )
de tweede ronde bijna geen man meer tegengekomen.
volgend jaar zeker weer.
net als een paar weken geleden in libin.
in belgie weten ze hoe het moet , maar daar is dan ook meer hoogteverschil dan in nederland.
heeft er nog iemand een ervaring gehad met die ene "zeephelling"
ik zelf ben niet gevallen maar ik heb er wel een paar andere zien schuiven daar.
de eerste ronde was het wel erg druk ( files )
de tweede ronde bijna geen man meer tegengekomen.
volgend jaar zeker weer.