Met een groepje gereden, en ja hoor net aan het begin een stijle modder afdaling, en onderaan, jaja je raad het al, blijft mijn voorwiel steken, dus ik voorover eraf en motor er boven op

Nu die modder er weer af

Moderator: ghulst
enige jaren geleden, reed ik met mijn 80cctje, en ik had al zo een slechte dag, wou er voor me zo een 450 niet opschieten..FastR schreef:ik was op het circuit aan het rijden met mijn 450 en ging behoorlijk goed rond (dacht ik)
Na een paar ronden krijg ik een manneke met een 80cc in mijn achterwiel die mij vervolgens een paar rondes opjaagt en mij uiteindelijk voorbij rijdt!!
dat was klote vooral omdat ik dat nu soms nog moet horen van mijn zogenaamde vrienden...![]()
wat was jouw vervelendste motor-moment??
Die klotejoekel hebben wij ook meegemaaktklomp schreef:vervelendste moment? ik kan niet kiezen....
was het de valpartij bij de landsard waarna ik 5 dagen in het ziekenhuis lag?
of toch die vuile klotejoekel in Beauclair die me elke keer aanvloog als ik stond te kicken omdat m'n motor niet aansloeg?
moeilijk....
Of niet hard genoeg of crosslaars niet zwaar genoeg. Die kutjoekel hoort thuis in de categorie "mooiste honden".klomp schreef: maar zelfs na een trap op z'n harses was ie niet te stoppen.
verder een toch leuk beestje...
Vorige week nog bijna een kat als springschans gebruiktSjokske schreef:Of niet hard genoeg of crosslaars niet zwaar genoeg. Die kutjoekel hoort thuis in de categorie "mooiste honden".klomp schreef: maar zelfs na een trap op z'n harses was ie niet te stoppen.
(en dan nu de uitleg : mooiste hond = platte hond)
Is wel apart geluid (denk ik)adje schreef:Vorige week nog bijna een kat als springschans gebruiktSjokske schreef:Of niet hard genoeg of crosslaars niet zwaar genoeg. Die kutjoekel hoort thuis in de categorie "mooiste honden".klomp schreef: maar zelfs na een trap op z'n harses was ie niet te stoppen.
(en dan nu de uitleg : mooiste hond = platte hond)
De kat liep toch nog gewoon weg ( zag ik nog net toen ik even omkeek )Sjokske schreef:Was niet de hele kat, alleen het achterframe![]()
Ad springt overal over (en op).
Wat vindt zijn vrouw er van??Sjokske schreef:Was niet de hele kat, alleen het achterframe![]()
Ad springt overal over (en op).