Hoi allemaal,
mocht ik een ktm aanschaffen heb ik ook een vliegwieltrekker nodig.
Is daar moeilijk aan te komen. Gelden ze als standaard voor alle modellen?
Is er verder nog speciaal gereedschap nodig waar ik zo niet aan denk?
Vering gereedschap etc
Afijn, als jullie iets te binnen schiet dan hoor ik het wel.
Ook eventueel de beste plek om het te kopen. Bevoorbeeld waar ze met een faktuur opsturen ipv onder rembours.
Ktm gereedschap
Moderator: ghulst
Zelf heb ik nooit een KTM gehad, maar ik zie bij anderen dat je daar een hoop handig gereedschap bijkrijgt.
Jammer dat die motoren mij niet liggen (te licht vanvoor).
Eigenlijk koop je een fijne gereedschapset, en je krijgt er een motor bij!![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jammer dat die motoren mij niet liggen (te licht vanvoor).
![Verdrietig/Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Eigenlijk koop je een fijne gereedschapset, en je krijgt er een motor bij!
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Waar heb je een vliegwieltrekker voor nodig? Ga je hem dan meteen uitelkaar slopen?
Als je gaat slopen (maar met name weer inelkaar zetten) dan heb je ook een kettingpons nodig voor de distributieketting (pas op!! KTM part is errruuugg duur..) dus het is makkelijker om even langs de dealer te gaan om even je ketting te ponsen. Ook eventueel om je vliegwiel eraf te trekken.
Zonde van de centen tenzij je je blok elke dag uitelkaar sloopt, dan is het handig om dat spul thuis te hebben....
Voor de rest heb je nodig pijp sleuteltje acht een imbusje 5 en sleutel 24 voor het achterwiel.. Met het gereedscahp in mijn heuptasje kan ik mijn 525 volledig slopen en weer inelkaar zetten...
Je moet ermee rijden, niet sleutelen!!![Geschokt/Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Als je gaat slopen (maar met name weer inelkaar zetten) dan heb je ook een kettingpons nodig voor de distributieketting (pas op!! KTM part is errruuugg duur..) dus het is makkelijker om even langs de dealer te gaan om even je ketting te ponsen. Ook eventueel om je vliegwiel eraf te trekken.
Zonde van de centen tenzij je je blok elke dag uitelkaar sloopt, dan is het handig om dat spul thuis te hebben....
Voor de rest heb je nodig pijp sleuteltje acht een imbusje 5 en sleutel 24 voor het achterwiel.. Met het gereedscahp in mijn heuptasje kan ik mijn 525 volledig slopen en weer inelkaar zetten...
Je moet ermee rijden, niet sleutelen!!
![Geschokt/Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Worteltje toch, niet iedereen wil een 4takt.
Waarom zou ik een zware trekker kopen, als het met een minietje ook lukt.
Het moet een 125 of 200 worden.
En ik heb al wat op het oog.![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Waarom zou ik een zware trekker kopen, als het met een minietje ook lukt.
Het moet een 125 of 200 worden.
En ik heb al wat op het oog.
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
OOOOOOOOHHHHH....
Maar dan heb je helemaal geen gereedschap nodig.... alleen een flesje 2-takt olie..![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Maar dan heb je helemaal geen gereedschap nodig.... alleen een flesje 2-takt olie..
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)