meer info :
www.mcfourons.be
4-uurs cross in Fourons
Moderator: ghulst
-
Gaan er hier mensen naartoe?
Ik zie dat wel eens zitten , is zoals Club Victory maar dan met jumps
groeten
Josken
Ik zie dat wel eens zitten , is zoals Club Victory maar dan met jumps
groeten
Josken
is 99% zoals victory. aangezien er in september 3x Victory is zal ik niet naar VOEREN gaan. Zou anders dure maand worden.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Ik heb vorig jaar met TTT meegereden. Was hartstikke leuk en niks te zwaar of extreem. Ik ga het dit jaar om andere redenen niet redden.Klx300R schreef:is 99% zoals victory. aangezien er in september 3x Victory is zal ik niet naar VOEREN gaan. Zou anders dure maand worden.
greetz
-
Denk dat hier hetzelfde zal zijn .... Hamoir is ook zeer mooi héKlx300R schreef:is 99% zoals victory. aangezien er in september 3x Victory is zal ik niet naar VOEREN gaan. Zou anders dure maand worden.
greetz
Ik ga niet naar Voeren. Ben er enkele jaren geleden wel geweest.
Mijn duim is nog aan het herstellen van het incidentje bij Club Victory vorige maand. Ik vermoed dat in Voeren nog veel scherper zal worden gereden in de bochten, en ga liever nog een Victory'tje rijden, in de hoop van heel te blijven.
Mijn duim is nog aan het herstellen van het incidentje bij Club Victory vorige maand. Ik vermoed dat in Voeren nog veel scherper zal worden gereden in de bochten, en ga liever nog een Victory'tje rijden, in de hoop van heel te blijven.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Volgende keer weer. Dit seizoen bijna niet gereden, en ik wil de goden niet verzoeken, pal voor de bruiloft...TTT schreef:Ik ga er weer heen. Heb al ingeschreven.
Jammer dat je niet kan Wilbert.
Maar 18/8 eerst de 3 uurs van Lichtenvoorde
Ik zal de andere helft van de tijd op me nemen.TTT schreef:Ik ga er weer heen. Heb al ingeschreven.
Nu Steenwijk definitief niet door schijnt te gaan goeie keuze.
#777 - Mijn fotoboekenplank
En 28 oktober Vitrival valt samen met Handel.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
117e
Ik heb van Honville wel een inschrijfformulier thuisgestuurd gekregen. (lijkt me dat het dan wel door zal gaan)
Ik heb van Honville wel een inschrijfformulier thuisgestuurd gekregen. (lijkt me dat het dan wel door zal gaan)
Plaatjes van Fourons op m'n fotoboekenplank