Hoe kan hij dan in hemelsnaam enduro rijden waar je gewoon je motorrijbewijs voor nodig heb. Yamaha wr250 heeft volgens mij wel meer dan 25kw

Weet iemand hoe dat precies zit¿ (25 kw bewijs en enduro)
Moderator: ghulst
Ik haal waarschijnlijk eerst het autorijbewijs (meeste lesbedrijven hebben dat ook liever dacht ik..) en daarna meteen de motor. Helaas ben ik niet in de vakantie jarig anders had ik een 10 daagse cursus gedaan (en met de moto 3 dagen) maarja ik ben in september jarig (19-09-1985) dus dat zit er iig niet in.john b schreef:heee
rudy
wel dit jaar er nog aan beginnen want volgend jaar gaan ze de regels weer veranderen voor examen van motor
mijn cr 250 van vorig jaar had 11 kw op het kentekenbewijs staan dus een lichte motorfiets.Rudy schreef:Welke motoren voldoen er eigelijk zowizo aan.
Ktm's vanaf wel bj? en de meeste omgeboude enduro's (zoals cr250 waar enduro van gemaakt is , zijn die ook onder 25kw?)
ad f. schreef:mijn cr 250 van vorig jaar had 11 kw op het kentekenbewijs staan dus een lichte motorfiets.Rudy schreef:Welke motoren voldoen er eigelijk zowizo aan.
Ktm's vanaf wel bj? en de meeste omgeboude enduro's (zoals cr250 waar enduro van gemaakt is , zijn die ook onder 25kw?)
maar daar hadden we het in bilstain toch ook al over gehad ?
deze crf 450 heeft 32 kw op het kentekenbewijs staan dus een zware motorfiets.
Ik woon in nederlandsir kwietje schreef:Rudy
ik zou je toch aanraden je moto rijbewijs zo snel mogelijk te halen aangezien je minimum 2 jaar moet rondrijden moet de 25 kw beperking dus als je je rijbewijs haalt op je 18 mag je dit op je 20ste omruilen voor een normaal rijbewijs als je je rijbewijs haalt op je 20 moet je dus tot je 22ste blijven rondrijden met de 25 kw beperking (zoals ik heb voorgehad) als je wacht tot je 21 bent mag je direct voor het volldige rijbewijs gaan