steenwijk
Moderator: ghulst
allright, duz weer die minkukkels uit DenHaag. Wordt tijd voor een Partij die daar een bom onder legt.
Dat durven ze niet, dan is het leger de helft kleiner als ze terugkomen.klomp schreef:waarom sturen ze dat complete nederlandse k*tleger niet naar Afganistan?
kunnen ze daar wat zeiken...
en wij kunnen ons botvieren op hun terrein!
Met dit soort reakties komt het wel goed...Rolando schreef:Dat durven ze niet, dan is het leger de helft kleiner als ze terugkomen.klomp schreef:waarom sturen ze dat complete nederlandse k*tleger niet naar Afganistan?
kunnen ze daar wat zeiken...
en wij kunnen ons botvieren op hun terrein!
Buikema, bedankt voor je commentaar.
-
Ik stel voor om iedere offroad rijder die bij Defensie werkt uit te sluiten van deelname aan offroad ritten en enduro's. Naast je groene kaart dus nu ook een werkgevers verklaring meenemen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
dan sluiten ze die uit!wr450f'05 schreef:De meeste mensen die bij defensie werken kunnen er niks aan doen dat wij er niet mogen rijden, dat zijn puur de hoge heren in Den Haag.
krijgen ze ook geen snoepzak aan het eind van de rit en wij lekker wel
dat zal ze leren!
Je moet ze er juist bij betrekken, dan kunnen ze zien hoe mooi zo'n evenement wel niet is.klomp schreef:dan sluiten ze die uit!wr450f'05 schreef:De meeste mensen die bij defensie werken kunnen er niks aan doen dat wij er niet mogen rijden, dat zijn puur de hoge heren in Den Haag.
krijgen ze ook geen snoepzak aan het eind van de rit en wij lekker wel
dat zal ze leren!
Des te meer ze van dit soort ritten door laten gaan des te minder hebben ze last van 'wildcrossers'.
-
Precies... En omdat ze nu ons allemaal de klos laten zijn, vind ik dat ze zelf nu ook allemaal uitgesloten moeten worden. De goeie moeten maar onder de slechte leiden. Dat is de enige methode om daar intern verdeeldheid te zaaien. Die hoge-omes pak je toch niet direct want die hebben liever golfbanen in plaats van tankbanenwr450f'05 schreef:Des te meer ze van dit soort ritten door laten gaan des te minder hebben ze last van 'wildcrossers'.
Aardig allemaal maarre ik denk toch dat een petitie met een goede onderbouwings brief ondertekend door vele offroaders naar Den Haag sturen meer zoden aan de dijk zet.
Lobbyen en kontlikken werkt in de politiek nog beter... maar daar zijn de meesten van ons gelukkig niet in bedreven.... (want anders waren we geen offroaders...)
Lobbyen en kontlikken werkt in de politiek nog beter... maar daar zijn de meesten van ons gelukkig niet in bedreven.... (want anders waren we geen offroaders...)
De enige reden waarom ze ons er nog op zouden laten is als ze er zelf iets aan hebben.Wortel schreef:Aardig allemaal maarre ik denk toch dat een petitie met een goede onderbouwings brief ondertekend door vele offroaders naar Den Haag sturen meer zoden aan de dijk zet.
Bijvoorbeeld om promotie te maken om nieuw personeel te kunnen werven. Als ze een reeks spectaculaire oudoorevenementen zouden organiseren halen ze een hoop mensen binnen hun hekken waarvan er nog een boel bij hun doelgroep horen ook !
Wat een kans voor ze !
(Sorry voor de kids die straks ergens in de woestijn rondlopen met een red-bull helm op hun kop... )
-
Ik had ergens iets gelezen over geluidsdagen voor natuurterreinen.
Een beetje navraag gedaan, en het schijnt echt zo te zijn. Wie kan dit bevestigen.
Een beetje navraag gedaan, en het schijnt echt zo te zijn. Wie kan dit bevestigen.
Geluidsdagen voor de natuurgebieden bestaan er inderdaad, maar ik weet niet of je er in dit geval wat aan hebt.
Een bepaald stuk natuurgebied krijgt een bepaald aantal geluidsdagen per jaar, als de geluidsdagen 'op' zijn krijg je geen vergunning meer voor een evenement.
Ik denk niet dat het betrekking heeft op dit evenement, hier word gewoon over het algemeen geen vergunning voor gegeven.
Een bepaald stuk natuurgebied krijgt een bepaald aantal geluidsdagen per jaar, als de geluidsdagen 'op' zijn krijg je geen vergunning meer voor een evenement.
Ik denk niet dat het betrekking heeft op dit evenement, hier word gewoon over het algemeen geen vergunning voor gegeven.
CRF450X '08
...ook mijn idee...brummbar schreef:Ikzelf ben meer van mening,dat we ze gewoon moeten laten verekken.
we komen toch wel op de hei, of het nou mag of niet.
-
Hier zit wel wat in, zo'n dag gaat weer af van het aantal dagen dat defensie dit terrein mag gebruiken.wr450f'05 schreef:Geluidsdagen voor de natuurgebieden bestaan er inderdaad, maar ik weet niet of je er in dit geval wat aan hebt.
las het volgende op endur0.nl
Offroad Havelte gaat door!
Vandaag heeft MC Havelte de KNMV bericht gedaan dat de geplande offroadrit op zondag 30 september a.s. doorgaat! Hiermee worden alle inspanning van de afgelopen weken door de club nu eindelijk beloond. Er is een alternatieve route samengesteld (het defensie oefenterrein mag niet meer gebruikt worden) en de offroadlicentiehouders zijn van harte welkom om naar Havelte toe af te reizen.
De start is bij camping Klaverkampen aan de Slagdijk 2 in Havelte. Om 09.00 uur begint de keuring en vanaf 10.00 uur kan met de offroad gestart worden.
waarschijnlijk geen klapzand (denk ik), maar toch weer op korte termijn een ritje.
Offroad Havelte gaat door!
Vandaag heeft MC Havelte de KNMV bericht gedaan dat de geplande offroadrit op zondag 30 september a.s. doorgaat! Hiermee worden alle inspanning van de afgelopen weken door de club nu eindelijk beloond. Er is een alternatieve route samengesteld (het defensie oefenterrein mag niet meer gebruikt worden) en de offroadlicentiehouders zijn van harte welkom om naar Havelte toe af te reizen.
De start is bij camping Klaverkampen aan de Slagdijk 2 in Havelte. Om 09.00 uur begint de keuring en vanaf 10.00 uur kan met de offroad gestart worden.
waarschijnlijk geen klapzand (denk ik), maar toch weer op korte termijn een ritje.
ik lees dat het legert, de beheerder van die tankbaan dus geen problemen heeft met die off-road tochtjes, ik krijg zelfs de indruk dat die ritjes het jaarlijks hoogte punt zijn.
Het heeft iets te maken met een wetje die het gebruik van derde verbied van legert oefen tereinen.
een idee zou kunnen zijn, dat wij als vrijwilleger die dag aan de slag gaan voor het leger, ik denk datt uit diepen van de tankbaan voor de tanks wel een leuk klusje zou zijn komende zondag.
Het heeft iets te maken met een wetje die het gebruik van derde verbied van legert oefen tereinen.
een idee zou kunnen zijn, dat wij als vrijwilleger die dag aan de slag gaan voor het leger, ik denk datt uit diepen van de tankbaan voor de tanks wel een leuk klusje zou zijn komende zondag.
-
- Contacteer:
Wel problemen .... de rit is op particulaire gronden.GorilaZz schreef:ik lees dat het legert, de beheerder van die tankbaan dus geen problemen heeft met die off-road tochtjes, ik krijg zelfs de indruk dat die ritjes het jaarlijks hoogte punt zijn.
.
Dankzij MC Havelte en landeigenaren en iedereeeeeeen behalve defensie kunnen we daar rijden. Hulde aan iedereen (behalve Defensie)
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
schildertje schreef:Wel problemen .... de rit is op particulaire gronden.GorilaZz schreef:ik lees dat het legert, de beheerder van die tankbaan dus geen problemen heeft met die off-road tochtjes, ik krijg zelfs de indruk dat die ritjes het jaarlijks hoogte punt zijn.
.
Dankzij MC Havelte en landeigenaren en iedereeeeeeen behalve defensie kunnen we daar rijden. Hulde aan iedereen (behalve Defensie)
De trucks van racing team defensie staan alweer op Zandvoort,
durf ik te weden dat het defensie promotie team, inclusief tanks nu in Assen staat ivm champ-cars race..., het gaat lekker.....
,dat zijn trucks waar Frank Williams nog een harde plasser krijgt.
Ze hebben het gewoon te druk bij defensie.
Met ........................GorilaZz schreef:Ze hebben het gewoon te druk bij defensie.
Ik zal het maar weer zelf invullen, met het opdabben van onze knaken. En als ze daar mee klaar zijn mogen ze iets eerder dan Jan-met-de-Gewonewerkmanspet vervroegd uittreden, waarschijnlijk omdat ze hun hele leven zo hun stinkende best hebben gedaan (zoals bv. de camper van de klotonel opknappen in de beter dan de gemiddelde fabrieksteamgereedschapskist uitgeruste leger-hobbyshop ).
Zooooo, nu pas ga ik tot 10 tellen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Wat heb je nou aan het leger? Meestal hebben ze niets te doen buiten een beetje leuk survival trainen en de Jeep schilderen en als ze wel wat te doen hebben dan worden ze naar zaken gestuurd waar ik het niet mee eens ben. Nee, ik heb eigenlijk alleen maar last van ze... Ik ga straks weer illegaal op de tankbaan rijden. Ze kunnen de t*ring krijgenSjokske schreef:Met ........................GorilaZz schreef:Ze hebben het gewoon te druk bij defensie.
Ik zal het maar weer zelf invullen, met het opdabben van onze knaken. En als ze daar mee klaar zijn mogen ze iets eerder dan Jan-met-de-Gewonewerkmanspet vervroegd uittreden, waarschijnlijk omdat ze hun hele leven zo hun stinkende best hebben gedaan (zoals bv. de camper van de klotonel opknappen in de beter dan de gemiddelde fabrieksteamgereedschapskist uitgeruste leger-hobbyshop ).
Zooooo, nu pas ga ik tot 10 tellen
Mijn opa vertelde me altijd:"Als je niks kunt, kan je nog in het leger!!"GorilaZz schreef:beetje racen op zandvoort, mooie stand bouwen enzo, best hard werken hoorSjokske schreef:Met ........................GorilaZz schreef:Ze hebben het gewoon te druk bij defensie.