OTR Havelte 30-09-2007
Moderator: ghulst
-
Ik zie net dat er een streep staat door dit evenement, wie weet hier meer over?
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op zo sep 23, 2007 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
geen idee, zou misschien komen omdat defensie motor en auto activiteiten wil verbieden.
Geend idee, balen is het wel!
# 442
-
Het is nu (nog) maar de enduro rit, de offroadritten staat er nog steeds. Ik verwacht dat er alternatieven gevonden zijn voor het defensie terrein.
Het wordt tijd dat wij politiek Nederland eens gaan overtuigen van ons bestaansrecht.
Het wordt tijd dat wij politiek Nederland eens gaan overtuigen van ons bestaansrecht.
niet doen... word je alleen maar moe vanHouten Klaas schreef:
Berg je dan maar...Sjokske schreef:Als Klaas zich ergens in vastbijt ...........
# 442
Nu staat er niet meer dat het niet doorgaat, dus wat is het nu?
-
Hij staat nu wel weer op kalender,geintje zeker van van de Spek.
Over zoiets maak ik geen geintjes. De strepen zijn weggehaald want het evenement is nog niet van de baan.
Binnenkort meer duidelijkheid.
Binnenkort meer duidelijkheid.
-
Gelukkig maar.
Het zou wel een leuk geintje zijn geweest,ondanks de gevoelige kwestie.
FF de endurowereld gek maken.
Het doet idd wel afbreuk aan de organiserende mannen achter deze enduro, zij proberen met man en macht dat deze enduro doorgaat.
Het zou wel een leuk geintje zijn geweest,ondanks de gevoelige kwestie.
FF de endurowereld gek maken.
Het doet idd wel afbreuk aan de organiserende mannen achter deze enduro, zij proberen met man en macht dat deze enduro doorgaat.
Volgens een bericht op de site van de organiserende club gaat het evenement definitief NIET door (zie berichten hierover in het gastenboek van enduro.nl) en is de inschrijving per direct gesloten.
Een groepje militairen die "de baas" zijn over een stukje grond waarover gereden moet worden wil daar geen "burgers" hebben rijden.
Volgens mij worden die militairen én hun grond van onze belastingcenten betaald ................
Kunnen ze niet alle militairen naar Irak sturen zodat wij alle tijd hebben om hun terreinen in goeie conditie te houden ??
Een groepje militairen die "de baas" zijn over een stukje grond waarover gereden moet worden wil daar geen "burgers" hebben rijden.
Volgens mij worden die militairen én hun grond van onze belastingcenten betaald ................
Kunnen ze niet alle militairen naar Irak sturen zodat wij alle tijd hebben om hun terreinen in goeie conditie te houden ??
-
Mogelijk gaat 30-09 op dezelfde plek wel door.
Husky 2-takt techniek: http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=210
Twinshock Husky's:
http://www.vintageviking.com/
http://www.huskyclub.com
Twinshock Husky's:
http://www.vintageviking.com/
http://www.huskyclub.com
-
zie mijn antwoord bij het stukje over de otr van steenwijk
ik heb daar een aantal telefoonnummers en email-adressen vermeld van defensie
kunnen jullie gebruiken om jullie reactie naar defensie kenbaar te maken
hoe meer reacties, hoe beter
weten zij dat het voor een heleboel mensen erg teleurstellen is
succes
ik heb daar een aantal telefoonnummers en email-adressen vermeld van defensie
kunnen jullie gebruiken om jullie reactie naar defensie kenbaar te maken
hoe meer reacties, hoe beter
weten zij dat het voor een heleboel mensen erg teleurstellen is
succes
-
Offroad op 30 september gaat definitief door, de orga heeft een alternatief gevonden.
Goed gelijk plannen, mooie mogelijkheid om te kijken waar ik sta voor de Enduro van BergeijkHouten Klaas schreef:Offroad op 30 september gaat definitief door, de orga heeft een alternatief gevonden.
In Bergeijk hoop ik ook van de partij te zijn.oossie schreef:Goed gelijk plannen, mooie mogelijkheid om te kijken waar ik sta voor de Enduro van BergeijkHouten Klaas schreef:Offroad op 30 september gaat definitief door, de orga heeft een alternatief gevonden.
-
- Contacteer:
offroad is geen enduro.....andre
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
ja en, gaat mij erom dat ik de rondjes kan maken.schildertje schreef:offroad is geen enduro.....andre
A zonder die verrekte camelbag op de rug
B minimaal 3 rondjes moet kunnen maken
C en of de snelheid een beetje okee is.
Conditie is wel toppie trouwens, doe er ook alles aan hardlopen 2x, MTB-en 2x in de week, en dan nog circuit en rondje rond de kerk. de Week is precies lang genoeg Heb ik 1 dag om een vrouw te zoeken die mijn was wil doen
-
- Contacteer:
Doe je wel een bietje rustig an , laatste keer dat ik je zag was je met knauf roodband aan het hollen.
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Dat noem ik gewoon werken.
-
- Contacteer:
euhhh om het been in vaste gebakken toestand
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Sjokske schreef:Wat is het nou, stucadoor of bakker
laat ik diegene zijn geweest die afgevoerd is bij de Hamove rit. En nee niet in een dwangbuis
en wie gaan er de 30e allemaal de off road aldaar rijden?