Hi,
Ik ben op zoek naar onderdelen of een gehele Honda XL 250 van de K serie uit de jaren 70 (Type: Motosport, K0, K1, K2, K3 of K4). Dit zijn de oude XL'en met een enkele uitlaatbocht (dus de modellen die nog niet rood van kleur waren).
Heb je ergens nog onderdelen liggen of heb je er nog eentje staan stuur mij dan een PM. Maakt niet uit of het blok vast zit of dat de motor incompleet is.
Groet,
Meeuwis
Gezocht Honda XL250 (of onderdelen) uit de jaren 70
Moderator: ghulst
Tsja!!,
Mooi motorke.
Kan waarschijnlijk nog wel nieuwe onderdelen aankomen.
Mooi motorke.
Kan waarschijnlijk nog wel nieuwe onderdelen aankomen.
-
zoek je ook nog iets speciaals? we zijn nu bezig met een '76 xl 250..
we hebben er wel wat donor onderdelen voor, maar de motor is 30% af, dus die doen we nog niet weg..
maar als je bepaalde onderdelen zoekt, wil ik best kijken of we ze dubbel hebben
we hebben er wel wat donor onderdelen voor, maar de motor is 30% af, dus die doen we nog niet weg..
maar als je bepaalde onderdelen zoekt, wil ik best kijken of we ze dubbel hebben
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
-
- Contacteer:
ik heb een complete xl250k uit '80 staan hier
mail me maar als je interesse hebt
mail me maar als je interesse hebt
@ Acid Burns,
Van een XL uit 1976 kan ik vrijwel alle onderdelen gebruiken. Op dit moment ben ik het hardst op zoek naar een origineel laag voorspatbord, de zijkapjes en uitlaatdelen.
Voor de uitlaat zoek ik in feite het complete systeem: Enkele uitlaatbocht, de driehoekige tussendemper, de originele einddemper en de hitteschildjes die op de uitlaatbocht, de tussendemper en de einddemper zitten.
Als je wat hebt liggen dan hoor ik het graag van je
Van een XL uit 1976 kan ik vrijwel alle onderdelen gebruiken. Op dit moment ben ik het hardst op zoek naar een origineel laag voorspatbord, de zijkapjes en uitlaatdelen.
Voor de uitlaat zoek ik in feite het complete systeem: Enkele uitlaatbocht, de driehoekige tussendemper, de originele einddemper en de hitteschildjes die op de uitlaatbocht, de tussendemper en de einddemper zitten.
Als je wat hebt liggen dan hoor ik het graag van je