Ben benieuwd wanneer Priem in de GP's tevoorschijn komt met die beauty, foto's zij al van februari.
Kan alleen niet helemaal zien of er nu injectie op zit of niet.
En dan nog wachten tot de presentatie van de 2008-modellekes
TM450 Enduro
Moderator: ghulst
Nieuwere versie :
Tevens nieuw plasticwerk !!!
Met dank aan Stradale 1000 via Thumpertalk, volgens wie alle 2008-modellen met alu frame gaan komen (dus misschien toch nieuwe brommert aanschaffen eind dit jaar)
En met de vermelding dat DieselPriem in Ierland eindelijk met deze schone gaat deelnemen.
Tevens nieuw plasticwerk !!!
Met dank aan Stradale 1000 via Thumpertalk, volgens wie alle 2008-modellen met alu frame gaan komen (dus misschien toch nieuwe brommert aanschaffen eind dit jaar)
En met de vermelding dat DieselPriem in Ierland eindelijk met deze schone gaat deelnemen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Uiterlijk lijkt deze wel veel op een Yamaha
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Nie vloeke hé?adje schreef:Uiterlijk lijkt deze wel veel op een Yamaha
Maar hij is wel blauw ja.
-
vind de radiateur kappen wel leuk eerlijk gezegt, achter bekapping vind ik minder
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
Ok gij kunt te ver gaanadje schreef:Uiterlijk lijkt deze wel veel op een Yamaha
(agge nou zout zegge dat het frame op dat van een Honda lijkt, okee ...........).
Zorgt mar dezze Rekluse's voor die nieuwe leveren, heb nog een lam linkerhandje van gisteren (ksnok rechts , dus daar ligt het niet aan ).
-
Dus dat heb je wel met Adje samen gedaan? Dat lees ik hier tenminste...Sjokske schreef:heb nog een lam linkerhandje van gisteren (ksnok rechts , dus daar ligt het niet aan ).
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
als we zo gaan beginnen..Sjokske schreef:Ok gij kunt te ver gaanadje schreef:Uiterlijk lijkt deze wel veel op een Yamaha
(agge nou zout zegge dat het frame op dat van een Honda lijkt, okee ...........).
Zorgt mar dezze Rekluse's voor die nieuwe leveren, heb nog een lam linkerhandje van gisteren (ksnok rechts , dus daar ligt het niet aan ).
het is net een KTM.. maar schijnbaar is de K weggevallen, vorm foutje?
nee is wel leuk spul zo, heb je ook foto's van de nieuwe 2takt, of zijn die er nog niet.. of komen die niet (vind niks namelijk)
Alles wat ik gevonden heb staat er bij. Zodra er meer bekend is plant ik het er bij.
@Speedphreax : gisteren idd. met Adje in het bos wezen stoeien. Wanneer doe je mee (trio gaat niet lukken, er rijden altijd pottekijkers mee ).
@Speedphreax : gisteren idd. met Adje in het bos wezen stoeien. Wanneer doe je mee (trio gaat niet lukken, er rijden altijd pottekijkers mee ).
Hier de nieuwe TM 144 mx
In de nieuwe noppennieuws staat nu ook een test.
In de nieuwe noppennieuws staat nu ook een test.
Ookmooi, maar die heeft het Aluminium frame (nog) niet.
Is dan ook nog kompleet 2007-model
Is trouwens al weer enkele maanden oud (in Duitsland leverbaar vanaf maart/april 2007).
Noppennieuws = meestal oud nieuws
Is trouwens al weer enkele maanden oud (in Duitsland leverbaar vanaf maart/april 2007).
Noppennieuws = meestal oud nieuws
Komt ook 1 keer per 3 maanden uit!!
-
hoe zit het nu met die 144's? gaan die de mx2 klasse vervangen?
Met NK en EK mag je er wel mee rijden, alleen met WK niet.Acid Burns schreef:hoe zit het nu met die 144's? gaan die de mx2 klasse vervangen?
Joël Roelants heeft er ook een poosje NK en EK's mee gereden, maar bij de EK's gaat hij met de 250 4-takt harder.
Eigenlijk is dit een nieuw topic 144cc!~!!
Peter van de Laar heeft de laatste 125 cc Yamaha's gekocht bij Yamaha Nederland en heeft die omgebouwd tot 144cc. Ralph Hubers heeft er al resultaat mee geboekt. De geruchten gaan dat Kenneth Gundersen de laatste ONK's er mee komt rijden. In het WK mag dat idd (nog) niet.
Zou namelijk wel iets zijn voor Lierop GP.
Peter van de Laar heeft de laatste 125 cc Yamaha's gekocht bij Yamaha Nederland en heeft die omgebouwd tot 144cc. Ralph Hubers heeft er al resultaat mee geboekt. De geruchten gaan dat Kenneth Gundersen de laatste ONK's er mee komt rijden. In het WK mag dat idd (nog) niet.
Zou namelijk wel iets zijn voor Lierop GP.
Hier meer foto's van de 2008 450cc.
Deze machine zal bij de GP mx1 in Ierland voor het eerst in actie komen, en met de enduro bij het WK in Slowakije 1-2 september.
Deze machine zal bij de GP mx1 in Ierland voor het eerst in actie komen, en met de enduro bij het WK in Slowakije 1-2 september.
Hey Sjokske,
ZE VINDEN DE TM TOCH WEL STIEKUM ALLEMAAL MOOI!!!!
ZE VINDEN DE TM TOCH WEL STIEKUM ALLEMAAL MOOI!!!!
-
tja je moet iets.. als er geen kawa's worden gepost
maar die 144's.. bij de MX GP van valkenswaard heb ik ze der wel over lopen roepen.. maar zoiezo geen ene enkele nihile 2takt gezien.. alleen maar 4takt! (.. waar gaat de wereld naartoe )
maar die 144's.. bij de MX GP van valkenswaard heb ik ze der wel over lopen roepen.. maar zoiezo geen ene enkele nihile 2takt gezien.. alleen maar 4takt! (.. waar gaat de wereld naartoe )
Okee dan, de nieuwe Kawa's zijn ook MOOI, ziet er erg profi uit met die zwarte velgen etc.
Eigenlijk vindt (bijna) iedereen die je spreekt een TM mooi, en toch zijn de meeste er een beetje bang van, een beetje hetzelfde idee als met mooie vrouwen : zo mooi dat er wel iets aan moet mankeren
Klopt ook wel, mooie vrouwen zijn inderdaad ook duur, maar bij TM zitten de juwelen er al bij voor dat geld
Eigenlijk vindt (bijna) iedereen die je spreekt een TM mooi, en toch zijn de meeste er een beetje bang van, een beetje hetzelfde idee als met mooie vrouwen : zo mooi dat er wel iets aan moet mankeren
Klopt ook wel, mooie vrouwen zijn inderdaad ook duur, maar bij TM zitten de juwelen er al bij voor dat geld
Eerste trainingen waren hoopvol.
In de wedstrijd is Priem niet zo ver gekomen.
Volgende keer beter.
In de wedstrijd is Priem niet zo ver gekomen.
Volgende keer beter.
Meer piccies : http://www.mxworld.be/gallery/gallery.p ... cing&pic=0
-
- Contacteer:
Het is dat ik zo ben op mijn GasGas, TM is altijd al mooi spul geweest.
Misschien moet ik die TM in Hellendoorn maar weer op mijn site zetten.
Misschien moet ik die TM in Hellendoorn maar weer op mijn site zetten.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Heb overigens de Gasgas modellen 2008 live aanschouwd. qua uiterlijk ook niks mis mee, maar .......