Hallo ben nieuw hier!!!
Moderator: ghulst
In Venray is ook een mooi bosgebied rond het circuit waar wij ook wel eens komen. Overloon en Wanroy ook. Leuke stukken.Niek43 schreef:Hallo ben nieuwe hier, en zoek andere off road liefhebbers om een keer mee te gaan rijden. Ik kom uit venray en heb een paar keer rond overloon gereden over de knippenpaden daar.
-
wanrooij .. kan je beter even doorrijden naar Mill / Odilliapeel.. ok, 30km verder.. maar toch leuker rijden.. en dat is ook maar een kwartiertje/halfuur.. rijstijl afhankelijk
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
Ja, ja, die bekende gebieden komen wij ook. En niet afhankelijk van rijstijl, maar of je lange paden neemt of de kleine kronkelige bospaadjes.Acid Burns schreef:wanrooij .. kan je beter even doorrijden naar Mill / Odilliapeel.. ok, 30km verder.. maar toch leuker rijden.. en dat is ook maar een kwartiertje/halfuur.. rijstijl afhankelijk
-
hint: Odilliapeel.. kijk daar eens achter de kerk.. die weg van de kerk in, eerste links, eerste rechts, kom je meteen bij een drempel.. recht stukje asfalt.. picknick tafel.. daar tussen 2 paaltjes door.. in hoek van 90 graden op de weg.. na circa 50m rechts.. door 3 meter bomen pad.. en dan heb je links een speelterein..
(nee niet zo iets waar kinderen spelen, maar enduro/noppen speelterein, voordat je denkt dat ik je een zandbak instuur)

There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Ik geloof wel dat het leuke stukken zijn om te rijden, zal er ook zeker eens gaan kijken, maar ben eigenlijk op zoek naar iemand of een groep waar ik mee mee kan op een zaterdag of zondag. Heb van mijn achtste tot 19de gecrosst en ben nu een beetje op een ktm 520exc aan het rijden.
Groetjes niek
Groetjes niek
Daar komen wij 1 keer per jaar , met de off-road rit van HandelNiek43 schreef:Nog een vraag:
Komt iemand hier wel eens op die crossbaan bij de Mortel, Bakel.
Daar zitten flinke gaten in hè.

Deze gaten zijn idd groter en dieper dan in de Oirschotse hei

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Af en toe pikken we dat baantje op onze zondagse route, maar niet wekelijks (ook niet maandelijks). Lange arme krijg je er van.adje schreef:Daar komen wij 1 keer per jaar , met de off-road rit van HandelNiek43 schreef:Nog een vraag:
Daar zitten flinke gaten in hè.![]()
Deze gaten zijn idd groter en dieper dan in de Oirschotse hei
Zijn inderdaad dieper dan lang (hoezegikumdatnouweer)Niek43 schreef:Nog een vraag:
Daar zitten flinke gaten in hè.

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!