Hallo..wie heeft of weet nog een laser uitlaat voor m,n BIG..ook zoek ik een verhoogde ruit.. met een adress waar ik online kan bestellen zou ik ook al geholpen zijn....
zijn er nog big rijders uit de 3 noordelijke provincie... misschien leuk om eens een tocht te rijden.. ervaring uitwisselen....
mazzzzlll
laser.. en verhoogde ruit DR 800 bIG
Moderator: ghulst
Deze ex-bigger had altijd nieuwe laser produro uitlaten voor +-140 euro.
Voor hoge ruitjes zou ebay.de in de gaten houden.
Voor hoge ruitjes zou ebay.de in de gaten houden.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
het cat, kijk eens onder aan de startpagina van dit forum, daar vind je de DR BIG club.. zoek daar lid BIG BEK en stuur hem een persoonlijk bericht.. hij kon goedkoop pro duro dempers leveren..
heb wel net een dikke week geleden z'n BIG over genomen maar denk dat dat geen probleem is
stel je ook even voor bij de BIG club met foto van je lekkere ding.. vinden we leuk.. er worden ook af en toe off en on road ritten georganiseerd.. altijd leuk een handje vol BIGGEN..
groeten zappa
heb wel net een dikke week geleden z'n BIG over genomen maar denk dat dat geen probleem is
stel je ook even voor bij de BIG club met foto van je lekkere ding.. vinden we leuk.. er worden ook af en toe off en on road ritten georganiseerd.. altijd leuk een handje vol BIGGEN..
groeten zappa
hey Zappa... bedankt voor de tip... zal een zien of ik bij hem wat kan regelen..zal ook ff een fotootje plaatsen.. moet ik nog ff maken.. heb m,n big al wel een week.. en krijg die grijns niet meer van m,n face... dikke pret zo,n stamper..echt BIG fun...
mazzlll cat
mazzlll cat
-
tering wat een net ding.. heb zelf een zwarte uit 1993 zonder stickers met een kapot blok[ vandaag ander blok binnen gekregen] en een uit 1992 die mat zwart is en er minder mooi uit ziet maar goed loopt.. deze word m'n DIRT BIG en de mooie m'n STREET BIG.. die grijns ken ik.. vooral met noppen banden in het bos..
mare dit is geen BIG forum.. plaats die foto daar eens.. en bij deze uitgenodigt voor een dijk rit langs lek en waal.. zondag 9-9-07..
aanmeleden bij DR BIG forum. gr zappa
ps de gossert die net het blok bracht had ook een pro duro uitlaat in de koffer bak liggen.. kijk op martplaats, zoek dr800 [zonder spatie] en kijk naar marcel..
mare dit is geen BIG forum.. plaats die foto daar eens.. en bij deze uitgenodigt voor een dijk rit langs lek en waal.. zondag 9-9-07..
aanmeleden bij DR BIG forum. gr zappa
ps de gossert die net het blok bracht had ook een pro duro uitlaat in de koffer bak liggen.. kijk op martplaats, zoek dr800 [zonder spatie] en kijk naar marcel..