Hoi,
Ik krijg een uitnodiging om mij aan te sluiten bij een groep quads voor een weekje Tunesië.
Heeft er al iemand ervaring met een mix van rijders motoren/quads.
Wat is dan het zwaardste?
Wie zijn de snelste?
Wat kunnen de mogelijke problemen zijn?
Xander
Zijn motoren en quads verenigbaar?
Moderator: ghulst
zijn perfect verenigbaar, het enige is dat quads veel minder autonomie hebben en trager zijn, ook rijden quads niet graag achter moto's: zitten lager en krijgen veel stenen naar hunne kop. Moto's rijden dan op hun beurt niet graag achter quads omwille dat ze zoveel stof omhoog smijten.
Ook mag je nooit het spoor volgen van een quad anders ga je gegarandeerd op je gezicht
greetz
Ook mag je nooit het spoor volgen van een quad anders ga je gegarandeerd op je gezicht
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
en op smalle paden (zijn die er in een woestijn? ) erger je je helemaal kapot als je achter een quad zit, want het is moeilijk om er voorbij te komen.. en ze gooien idd meer zooi omhoog dan dat ze vooruit komen.. het is niet prettig rijden, iig niet op bospaden..
heb nog nooit tunesie ervaring
heb nog nooit tunesie ervaring
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
ik rij al meer dan 20 jaar met quads, en het ligt volldedig aan het groepje waar je mee gaat rijden
het is wat aanpassen van bijde partijen, maar kan heel goed samen
er zullen stukken zijn waar de motors het makkelijker hebben, maar er zullen ook stukken zijn waar je beteraf ben met een quad
gemiddeld zullen de motors het wat gemakkelijker hebben
er zullen stukken zijn waar de motors het makkelijker hebben, maar er zullen ook stukken zijn waar je beteraf ben met een quad
never drive faster then your angel can fly
denk dat je met een quad (4x4) stukken beter af bent in de echte bagger, dan moor je gewoon kalm an door en komt t helemaal goed. maaaarrr doe mij maar 2 wielen, das zátmx jake schreef:ik rij al meer dan 20 jaar met quads, en het ligt volldedig aan het groepje waar je mee gaat rijden
maaaarrr doe mij maar 2 wielen, das zát
haha ik heb aan 1tje genoeg
haha ik heb aan 1tje genoeg
staatscrossbeheer gaat als een speer
Die vallen om en met een quad toch niet, of zie ik het in een woestijn anders?mx jake schreef: gemiddeld zullen de motors het wat gemakkelijker hebben
Het zal best verenigbaar zijn, maar aanpassingen zijn idd nodig. Misschien is dat in een woestijn wat eenvoudiger dan in smalle bospaden.
-
conclusie: het kán als beide rekening met elkaar houden.. ga je een beetje competitief doen.. wordt het gallen voor allebij:
motor is sneller..
quad kan in de weg zitten
quad stoft veel..
motor gooit stenen op de neus van een quadsert..
Doe je echter sportief..
kan je lol hebben, is het wss leuk samen rijden..
meer kan je er niet van maken
motor is sneller..
quad kan in de weg zitten
quad stoft veel..
motor gooit stenen op de neus van een quadsert..
Doe je echter sportief..
kan je lol hebben, is het wss leuk samen rijden..
meer kan je er niet van maken
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!