vorig jaar m'n kleppendekselpakkingen van m'n husa vervangen i.v.m. lekkage, nou lekken ze alweer!
Ben ik de enige die zo ligt te kloten met die pakkingen?
pakkingen
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Gebruik je een momentsleutel?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ik zou eerst controleren op beschadiging en kijk of de dekseltjes nog recht zijn, ze kunnen krom trekken bij te vast zetten. Leg hiervoor het deksletje op bijvoorbeeld een winkelhaak (kopse kant) of tegen de zijkant van een schuifmaat.
Nieuwe pakking gebruiken en met 6nm natrekken.
Vaak lekt de carterdruk slang die van de kop naar het frame loopt, controleer deze verbindingen ook even.
Gr Mark
Vaak lekt de carterdruk slang die van de kop naar het frame loopt, controleer deze verbindingen ook even.
Gr Mark
mark20v schreef:Ik zou eerst controleren op beschadiging en kijk of de dekseltjes nog recht zijn, ze kunnen krom trekken bij te vast zetten. Leg hiervoor het deksletje op bijvoorbeeld een winkelhaak (kopse kant) of tegen de zijkant van een schuifmaat.
Gr Mark
HMMMM een deksletje
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
klomp schreef: Ben ik de enige die zo ligt te kloten met die pakkingen?
ja
ik smeer de oude klepdeksel pakkingen van mijn husaberg in met een beetje vloeibare pakking aan beide zijden , ik heb ze nog nooit lek gehad.
zo kun je ze een aantal keer opnieuw gebruiken , dus na het kleppenstellen (wat erg vaak voorkomt bij een husa)hoef je ze niet meteen te vervangen .
BIERTAKT crossen en zuupn