http://www.beckermoto.com/
Iemand ervaring met dit type/soort glideplaten? Hoe zit het met de bescherming van de zijkanten van je carter?
glijden maar...
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
ziet er wel leuk uit..
enne huskie, waarom kopen... als je het zelf kan maken?
het bouwvoorbeeld staat er notabene bij.. ik ga eens uitzoeken hoe je die netjes bevestigd, en hem dan eens uit aluminium 4mm plaat snijden.. in custommade.. danwel.. even freestylen qua ontwerp, met dit als uitgaans basis..
moest toch nog een crossplaat er onder zetten, die was laatst overleden (de originele kunststof.. 1 steen = kapot)
enne huskie, waarom kopen... als je het zelf kan maken?
het bouwvoorbeeld staat er notabene bij.. ik ga eens uitzoeken hoe je die netjes bevestigd, en hem dan eens uit aluminium 4mm plaat snijden.. in custommade.. danwel.. even freestylen qua ontwerp, met dit als uitgaans basis..
moest toch nog een crossplaat er onder zetten, die was laatst overleden (de originele kunststof.. 1 steen = kapot)
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Die platen vind ik persoonlijk ook erg overdreven.
Wel artistiek, maar functioneel werkt een metalen plaat zeer goed.
Wat betreft de Trial man. Die trialisten in de indoors en ook outdoors doen meer dingen wat niet helemaal met de zwaartekrachtwetenschap klopt.
Wel artistiek, maar functioneel werkt een metalen plaat zeer goed.
Wat betreft de Trial man. Die trialisten in de indoors en ook outdoors doen meer dingen wat niet helemaal met de zwaartekrachtwetenschap klopt.
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
ik kan vertellen, een stuk bescherming is nooit mis, een gat zit zo in je carter.. ik vervang liever een plaat, dan een carterdeel (als dat uberhaupt fatsoenlijk kan, daar ze op elkaar pas gemaakt zijn)
ik zou hem echter niet zover door laten lopen, maar dat begin stuk vind ik er persoonlijk wel goed uitzien..
ga binnenkort toch eens aan de slag, als mijn opleiding weer begint
ik zou hem echter niet zover door laten lopen, maar dat begin stuk vind ik er persoonlijk wel goed uitzien..
ga binnenkort toch eens aan de slag, als mijn opleiding weer begint
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
40 dollar voor een glideplate lijkt me toch niet vies veel hoor huskie.huskie schreef:Phreac, waar komt die foto vandaan?
Verder, ziet die glideplate er wel lekker uit, maar zou het geld er niet voor over hebben.
en ivm de foto, weet niet meer waar ik em vandaan heb, maar het verhaal erachter is dat de berg eerst minder stijl gaat waarna deze helling ligt
na x aantal keer het iets minder stijle stuk geprobeerd te hebben wou deze gast wat verder naar het stijle stuk 'beyond the point of no return' om het zo maar te zeggen, ff knopje omzetten in je hoofd zeker
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
$40 is omgerekend in euro's toch dik €125 ..
in amerika liggen alle prijzen op motor gebied stukken lager ben ik bang voor.. ze kijken niet naar valuta koersen bij het omrekenen..
net als met renthal sturen, hier €65 (voor de goede crosssturen), daar $22,50.. klopt iets niet in het omrekenen heb ik zo het gevoel..
in amerika liggen alle prijzen op motor gebied stukken lager ben ik bang voor.. ze kijken niet naar valuta koersen bij het omrekenen..
net als met renthal sturen, hier €65 (voor de goede crosssturen), daar $22,50.. klopt iets niet in het omrekenen heb ik zo het gevoel..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
in mijn bijna 20 jaar cross en enduro tijd nog nooit een carterplaat nodig gehad , ik vermoed dat dat ook wel zo blijft , verder vind ik het een afschuwelijk ogend accesoire dat het schoonhouden en verder onderhoud aan de motor belemmerd .
BIERTAKT crossen en zuupn
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
ik heb het probleem uitgelegt in mijn postKees schreef:$ 40,-- is bij mij € 29,30
Of heb jij een andere wissekoers ?
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
sluit ik me helemaal bij aan!JoeBaR schreef:in mijn bijna 20 jaar cross en enduro tijd nog nooit een carterplaat nodig gehad , ik vermoed dat dat ook wel zo blijft , verder vind ik het een afschuwelijk ogend accesoire dat het schoonhouden en verder onderhoud aan de motor belemmerd .
net of je een snowboarder voor z'n klep hebt gereden
Beetje off-topic ... Jaren geleden had Moto73 het verhaal de wereld in gegooid dat Michelin (?) een nieuwe, revolutionaire superplakkende trailband zou introduceren, en om een hoop reclame te maken zou een Nederlandse trialrijder het monument op de Dam beklimmen met dat unieke rubber.
Hoop mensen om te kijken natuurlijk, want niemand geloofde dat dat kon. Kon ook niet. Het was 1 april
Hoop mensen om te kijken natuurlijk, want niemand geloofde dat dat kon. Kon ook niet. Het was 1 april