weekendje Bilstain

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Fee

Het was een erg leuke dag woensdag... leuk ook om de personen achter de -nick-namen te ontmoeten... Jammer dat ik al zo snel weg moest de volgende keer plan ik dat anders, zeker na de aanblik van de rest met een groot glas bier op een zonovergoten terras!! Dat hadden we dan ook wel verdiend na al het gezwoeg op die hellingen! Ik heb me wel voorgenomen de volgende keer WEL die Todesschlucht te doen en WEL die Autobahn op te rijden... enfin deze keer was ik er -geestelijk- nog niet aan toe :lol:
met zoveel talent in de groep toch weer veel geleerd want met goed kijken hoe een ervaren rijder de zaken aanpakt kom je ook al een heel eind! Ik vond het wel jammer dat er niet veel water in de beek stond want 1. je motor wordt er weer wat schoner van en 2. het is toch best leuk daar lekker doorheen te knallen :lol:
Fit wordt je er ook van, zeker als collega's hun motor op een erg steil hellinkje parkeren en geen Gorillaz heten zodat er 3 extra mankrachten aan te pas moeten komen om de motor van desbetreffende fanaticus eruit te halen PRUUUUUUUS :twisted:
Doen we zeker over tenminste da's mijn mening... zeg 't maar jungs...

Cheers
Fee
E=MC2
adje

@ Fee , eerst maar eens bij ons meerijden :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie

Fee, met Adje aan je zijde, daar wordt iedereen beter van :)
Alleen jammer dat hij vals speelt, met die autoclutch ;)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
joe zelluf

hei pruus
wanneer gaan jullie weer(nu zondag)
:twisted:
loat de jong ff get wete
mijn wiellagers zijn alweer vastgeroest
gr popping joe
GorilaZz

Over de beelden, ik heb 23 seconden opgenomen, bij het weg proppen van de camera in mijn binnenzak heb ik de pauze knop ingedrukt.

dus voor de beelden moet ik nog een keer terug.
pruus
Contacteer:

Hoi Mark,
jammer van je opnames. Heb 't gevoel dat ik jou te kort heb gedaan woensdag... Als je weer wilt gaan geef je maar een seintje. Kijken we wel eerst effe naar je motor qua afstelling en overbrenging, oke?
Misschien nemen we Joe ook wel mee, die houd wel van het eigen soort maar hij kan niet rijden dus krijgt íe ons toch niet!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
GorilaZz

Niks te kort gedaan.

Ik had een probleem met de koppelings kabel, daardoor sloeg die motor af en toe af. (eigen schuld) Ik rijdt met een erg licht verzet, 13/50 dat lijkt mij prima om te klimmen.

Tis een takke eind rijden voor mij, maar ik ben er weer bij de volgende keer.
joe zelluf

meer blauw op straat(en bilstain) :twisted:
hei lelijke pruusin :painting:
gaan julie nu woensdag????????????
door werkzaamheden aan onze r73 crosbaan is mijn zaak woensdag en donderdag gesloten.
ik bel je nog

[/b]
Bosje

joe zelluf schreef:meer blauw op straat(en bilstain) :twisted:
hei lelijke pruusin :painting:
gaan julie nu woensdag????????????
door werkzaamheden aan onze r73 crosbaan is mijn zaak woensdag en donderdag gesloten.
ik bel je nog

[/b]
met hoeveel man gaan jullie woensdag?
pruus
Contacteer:

Sorry, werk gaat voor de meisjes!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Plaats reactie