club victory Haversin

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

wheeling_jo

xander schreef:Hoe snelste tijd, ik dacht dat het te doen was om het meeste rondjes te draaien in 4u ? Maar ja, als je Abraham hebt gezien bekijk je dat wel anders. Mijn beste tijd voor de eerste maal op een parcours was 4.57, en mijn slechtste 5,13. Als mijn maat volgende keer in goede vorm is mikken we op een top 20 plaats. Nu 31
Xander
Tuurlijk is het te doen om het aantal ronden maar is leuk te weten welke tijden er gedraaid worden.
Als je de gemiddelde rode lijn ziet vraag ik me af hoe snel die mannen het circuit rondcrossen. Ik zat gemiddeld op 05:03.

Josken
Erik V

Mijn snelste ronde was 4.30, mijn traagste 4.44, de 2 rondes met pech en mijn crash, respektievelijk 9.11 en meer dan 12 minuten... Mijn snelste tijd reed ik in mijn eerste en in mijn laatste ronde. Dus vrij constant gereden op die 2 rondes na. Wat dat veranderen van lijn betreft kan ik Helen bijtreden : ik vind het makkelijker inschatten als iedereen op "zijn" lijn blijft rijden. 1 keer moeten corrigeren in een afsprong toen een voorganger uitweek en toen scheelde het echt niet veel.
ives

Even voor de goede orde; ik bedoel dus niet afwijken van de lijn op het rechte stuk hé! Eerder wat later insturen in de bocht zodat de ander binnendoor kan passeren en dan terug aanhaken...

En verder gewoon gas geven en je niet te druk maken.
stefaan525
Contacteer:

wheeling_jo schreef:
stefaan525 schreef:wij vonden ook dat de Club Victory geest gisteren niet aanwezig was ...
diene bolde gisteren tussen mazel en ninove :wink: :lol: :lol: .

Ik ben zaterdag met mijn lompe busse van den trap gevallen
:twisted: ne goeie roltrap instaleren :D .

precies niet veel gemist,ik gisteren nog zitten reclame maken over de sfeer :shock: .blijkbaar is dat een wederkerend fenomeen.

Ik ben zo lomp dat ik zelfs van een roltrap zou vallen :roll:
Hoe is het uitsippelen verloppen ?

Tim was een seconde sneller in de snelste ronde :cry: 4:54
Wat waren de andere hun tijden ?

Het uitsippellen :lol: is goed verloppen :lol: ,met 205km op den teller was een goe dagsken geweest.
Kosynsky

wel duidelijke boodschap van spira op de site
wheeling_jo

Kosynsky schreef:wel duidelijke boodschap van spira op de site
ja ik heb het ook gelezen en bevestigt alleen maar wat wij hier allemaal zeggen.
xander

Ik vind dat hier toch allemaal een beetje schijnheilig.
Als je deelneemt aan een evenement (ik wil het geen wedstrijd noemen) waar een tijdsregistratie plaats heeft, en men een rancking opmaakt weet je toch dat iedereen naar eigen kunnen zal proberen om zo snel mogelijk rondjes te malen. Voor mij was dit de eerste keer op een parcours, en ik heb mij geen enkele keer onveilig gevoeld. Als Spira wil dat de snelheid omlaag gaat dat moet hij gewoon de mensen weren die in competietieverband rijden of reden. Het is inderdaad niet normaal dat de tijden van de deelnemers van de helft naar het dubbele gaan.
Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
Helen

Het gaat niet om de snelheid. Het gaat om de manier van voorbijsteken.
Ik heb er echt geen probleem mee dat er jongens rap rijden! Ik vind alleen dat ze RUIM moeten voorbijsteken, omdat het evenement nu eenmaal bedoeld is voor de amateurs.
Spira wil inderdaad de mensen weren die in competitieverband rijden/reden, precies omdat de echte amateurs en beginnelingen afgeschrikt worden door de aggressieve manier van voorbijsteken, deur dichtdoen etc. van sommigen.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Plaats reactie