Kijk en geniet
http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
Urban trial
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Rudy schreef:http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... 9&start=25
Hij is hier al gepost (filmpjes topic)
Aaai aai had de vorige keer dus niet niet goed opgelet
Maar het is dan ook wel een van de betere youtube filmpjes.
Wat een nuts is die fransman. Ik lijk een heel klein beetje op hem. Ik doe ook aan Urban Trial
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Hai Hein,
heb de fotootjes al bekeken. Je stond er fit en scherp op. Ben je klaar voor een nieuw jaar keiharde competitie
Als de ergste vermoeidheid erbij mij uit is, ga ik ook weer elke dag trainen, wel "urban" natuurlijk.
heb de fotootjes al bekeken. Je stond er fit en scherp op. Ben je klaar voor een nieuw jaar keiharde competitie
Als de ergste vermoeidheid erbij mij uit is, ga ik ook weer elke dag trainen, wel "urban" natuurlijk.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
De aanwezigheid van jou als altijd rijdend clublid was zeer gewaardeerd geweest.
Nu hebben Wim en ik via een persoonlijk sessie het hoppen en omzetten (voor én achter) feilloos onder de knie gekregen
We spijkeren je wel bij de eerst komende keer als we elkaar ontmoeten in Apeldoorn.
Oh ja het filmpje waar het topic over gestart was vond ik ergggggggg gaaf.
Zelden zo'n goed rijdende urban trialist aan het werk gezien.
Bernie Schreiber begon er in 1979 al mee, heb hem in de RAI destijds zien rijden met een Bultaco Sherpa en zag hem dingen doen die heden ten dagen op een moderne fiets niet zouden misstaan !
We blijven trainen Huskie ....................
Nu hebben Wim en ik via een persoonlijk sessie het hoppen en omzetten (voor én achter) feilloos onder de knie gekregen
We spijkeren je wel bij de eerst komende keer als we elkaar ontmoeten in Apeldoorn.
Oh ja het filmpje waar het topic over gestart was vond ik ergggggggg gaaf.
Zelden zo'n goed rijdende urban trialist aan het werk gezien.
Bernie Schreiber begon er in 1979 al mee, heb hem in de RAI destijds zien rijden met een Bultaco Sherpa en zag hem dingen doen die heden ten dagen op een moderne fiets niet zouden misstaan !
We blijven trainen Huskie ....................
Onwijs knap, maar waarom rijden ze niet gewoon over die stam? Op een wiel erover, met af en toe links en rechts een been, geeft toch alleen maar meer kans op een "voetje"? . Of is dit idd een demonstratie van de motorbeheersing, buiten de wedstrijd?? Of snap ik niks van trial ....Hein schreef:Nog zo'n staaltje van motorbeheersing
http://www.youtube.com/watch?v=W36LddA5 ... ed&search=
Als ik het zo uit m'n blote hoofd zeg is dit een WK ronde in Amerika in 2006.
Of deze acties daadwerkelijk in de wedstrijd zijn uitgevoerd of dat het een demo is weet ik niet zo.
Het toont wel aan dat deze jongens geen enkele problemen hebben hoe ze een nonstop moeten rijden.
Heb dit soort demo's ook gezien van wereldkampioen Adam Raga waarbij ze uit de GasGas de voorvork helemaal weggehaald hadden en er alleen een kroonplaat met stuur op de motor zat.
Vergeet niet dat dit werelds beste rijders zijn en je dit buiten dat "circus" eigenlijk nooit tegen komt.
Huskie komt dicht in de buurt met zijn capariolen maar dat is dan ook één van de weinigen
Of deze acties daadwerkelijk in de wedstrijd zijn uitgevoerd of dat het een demo is weet ik niet zo.
Het toont wel aan dat deze jongens geen enkele problemen hebben hoe ze een nonstop moeten rijden.
Heb dit soort demo's ook gezien van wereldkampioen Adam Raga waarbij ze uit de GasGas de voorvork helemaal weggehaald hadden en er alleen een kroonplaat met stuur op de motor zat.
Vergeet niet dat dit werelds beste rijders zijn en je dit buiten dat "circus" eigenlijk nooit tegen komt.
Huskie komt dicht in de buurt met zijn capariolen maar dat is dan ook één van de weinigen
Aan het aantal omstanders kun je zien dat dit een rondje tegen elkaar op pochen is in de pit.
Heb Toni Bou en Freixa eens capriolen zien uit halen bij hun trucks, rennerverblijven.
Hun vrienden stonden erbij en waren aan het lachen om hun truukjes waarbij ze elkaar aan het opnaaien waren. Echt heel leuk om te zien.
De mooiste demonstraties zie je een paar dagen voor de wedstrijd van zondag. Zijn ze relax maar willen ze elkaar wel vast "pijn" doen met hun capriolen.
Heb Toni Bou en Freixa eens capriolen zien uit halen bij hun trucks, rennerverblijven.
Hun vrienden stonden erbij en waren aan het lachen om hun truukjes waarbij ze elkaar aan het opnaaien waren. Echt heel leuk om te zien.
De mooiste demonstraties zie je een paar dagen voor de wedstrijd van zondag. Zijn ze relax maar willen ze elkaar wel vast "pijn" doen met hun capriolen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
zo:Hein schreef:Heb dit soort demo's ook gezien van wereldkampioen Adam Raga waarbij ze uit de GasGas de voorvork helemaal weggehaald hadden en er alleen een kroonplaat met stuur op de motor zat.
http://www.youtube.com/watch?v=giSQ-c_v-xI
ziet er inderdaad lekker suf uit.
Ik probeer het zelf nog maar even niet....
Ik probeer het zelf nog maar even niet....
#777 - Mijn fotoboekenplank
Nou, ik ben om.
Het is een hele mooie Sherco 2.9 uit 2003 geworden.
@Huskie: ga je meedoen aan de nachttrial?
Het is een hele mooie Sherco 2.9 uit 2003 geworden.
@Huskie: ga je meedoen aan de nachttrial?
Die nachttrial in Obdam is al jaren een echte happening.
Zelfs 10 voudig NL champ Marco Reit komt er ieder jaar helemaal voor uit Roosendaal naar Obdam!
Voor Erwin (en Huskie) is Obdam bijna om de hoek dus als je de kans hebt zeker een keer meerijden.
Ik verheug me erop om binnenkort in Apeldoorn eens kennis te kunnen maken met Erwin.
Volgens mij heb ik hem bij MC Arnhem al eens gezien, klopt dat?
Zelfs 10 voudig NL champ Marco Reit komt er ieder jaar helemaal voor uit Roosendaal naar Obdam!
Voor Erwin (en Huskie) is Obdam bijna om de hoek dus als je de kans hebt zeker een keer meerijden.
Ik verheug me erop om binnenkort in Apeldoorn eens kennis te kunnen maken met Erwin.
Die trailer is helemaal super. Lekker stevig en nog niet duur ook.mark20v schreef:Hey erwindob, ik zie dat je een BW trailer hebt. Wat vind je ervan? Je ziet die motortrailers namelijk niet zo veel.
Gr Mark
Alleen jammer dat m'n wiellagers stuk waren en dat er heel erg dure lagers in bleken te zitten.
Ik geloof het wel.Hein schreef:... Erwin.
Ik ben destijds met de "noppenforumcrossdag" daar geweest. Was niet erg druk
Ik heb toen het kinderbaantje moeten gebruiken de grote baan was me te moeilijk ...
Idd een stevige trailer, ik heb er ook veel schik van. Ik heb er eentje met 1 rijplaat en een paar weken geleden heb ik er 2 extra op laten zetten zodat we er 2 motoren op kwijt kunnen.erwindob schreef:Die trailer is helemaal super. Lekker stevig en nog niet duur ook.mark20v schreef:Hey erwindob, ik zie dat je een BW trailer hebt. Wat vind je ervan? Je ziet die motortrailers namelijk niet zo veel.
Gr Mark
Alleen jammer dat m'n wiellagers stuk waren en dat er heel erg dure lagers in bleken te zitten.
Van die wiellagers had ik niet verwacht dat ze duur zijn, volgens mij zit er namelijk een standaard alko-as onder.
Enige minpuntje vind ik de verlichting, de stekkers op de achterlichten moet je in de gaten houden en af en toe een beetje contactspray geven.
Gr Mark