starten van ktm 600 lc4 uit 1991

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
erik37

:( hoi ben nieuw hier en wil gelijk net de deur in huis vallen :wink:

ik rijd al wat jaartjes motor en heb vanalles gehad maar nog nooit een ktm 600 lc4 ik heb een gebruikte motor aangeschaft en wil er een mooi project van maken ga na de vacantie de motor strippen en opnieuw opbouwen maar gelijk naar een super motard nu wil het geval dat de motor slecht start het is een 4 tact dus geeft aardige klappen terug (en ik heb al gemerkt zonder goede laarsen niet te doen ) nu heb ik het vermoeden dat het aan de ontsteking ligt maar hoor de uiteenlopende verhalen over de ontsteking van de ktm lc4 de een zecht het is een natte ontsteking ??? nooit van gehoord de ander heeft het weer over een droge ?? ik heb de ontsteking los gehad en zo droog als een woestijn spoeltjes waaren veroest (schoongemaakt ) mocht niet baten wie o wie heeft hier een beetje verstand van die mij een beetje op weg kan helpen :cry:
wr450ske

heeft met mij ooit ook iemand mee gereden met die type van motor
koud starte die goed warm niet in gang te krijgen in verschillende motorschops binnen geweest niemand vond iets tot we iemand tegen kwamen met dezelfde motor die vertelde ons om er een grotere carburator op te monteren een delorto probleem was opgelost
erik37

hoi bedankt voor de reactie ik ga morgen met de motor naar broewer in zwartebroek die gaat hem onderhande nemen hij beweert dat als hij klaar is met de motor dat ie met de hand gestart kan worden ben benieuwd volgens hem ligt het ook aan de carburateur iets met afstellen of zo ik zet mijn bevindingen wel op het forum zodra ik hem terug heb
Plaats reactie