ik heb n beetje mn oog laten vallen op de yz250 hier op t forum:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=7167
alleen heeft deze motor dus geen lichtspoel, knippers en alleen verlichting op batterijen... zou het lukken om deze op kenteken te krijgen? Zijn er zoiezo mensen hier met ervaring/tips qua invoeren?
zou invoeren lukken?
Moderator: ghulst
een motor moet wettelijk toch knippers toeter spiegels ect. ik weet niet of hij een herkeuring ofzo moet ondergaan om in nederland te worden ingevoerd maar anders zou je eerst de knippers ect in orde moeten hebben.
staatscrossbeheer gaat als een speer
ik denk dat het enkele wat papierwerk is eerlijk gezegd... maar ga me er niet over uitspreken...
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Net op de RDW site gelezen dat wanneer het type motor al in nederland bekend is, dat alleen het papierwerk maar gecontroleerd hoeft te worden. geen technische keuring nodig dus.Bosje schreef:ik heb n beetje mn oog laten vallen op de yz250 hier op t forum:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=7167
alleen heeft deze motor dus geen lichtspoel, knippers en alleen verlichting op batterijen... zou het lukken om deze op kenteken te krijgen? Zijn er zoiezo mensen hier met ervaring/tips qua invoeren?
Hierbij de vraag aan de verkoper of hij mij een kopietje (of overtypen) met daarop zoveel mogelijk gegevens kan doen toekomen, dan kan ik contact opnemen met de rdw of het voor die motor ook geldt.
Bosje,
Door op pb te drukken kan je de persoon die je wilt aanspreken een persoonlijk bericht sturen. Hiermee is de kans groter dat je zoiemand bereikt.
succes ermee, sanne
Door op pb te drukken kan je de persoon die je wilt aanspreken een persoonlijk bericht sturen. Hiermee is de kans groter dat je zoiemand bereikt.
succes ermee, sanne
# 442
Volgens mij geldt dat alleen als je een zgn 'voertuigbrief' kunt overleggen. Neem eens contact op met Jos v Vught, die heeft ervaring en weet precies hoe het zit. Waarschijnlijk kan hij het ook gewoon compleet voor je regelen.Bosje schreef:Net op de RDW site gelezen dat wanneer het type motor al in nederland bekend is, dat alleen het papierwerk maar gecontroleerd hoeft te worden. geen technische keuring nodig dus.Bosje schreef:ik heb n beetje mn oog laten vallen op de yz250 hier op t forum:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=7167
alleen heeft deze motor dus geen lichtspoel, knippers en alleen verlichting op batterijen... zou het lukken om deze op kenteken te krijgen? Zijn er zoiezo mensen hier met ervaring/tips qua invoeren?
Hierbij de vraag aan de verkoper of hij mij een kopietje (of overtypen) met daarop zoveel mogelijk gegevens kan doen toekomen, dan kan ik contact opnemen met de rdw of het voor die motor ook geldt.
Wiesdafolie schreef:Volgens mij geldt dat alleen als je een zgn 'voertuigbrief' kunt overleggen. Neem eens contact op met Jos v Vught, die heeft ervaring en weet precies hoe het zit. Waarschijnlijk kan hij het ook gewoon compleet voor je regelen.Bosje schreef:Net op de RDW site gelezen dat wanneer het type motor al in nederland bekend is, dat alleen het papierwerk maar gecontroleerd hoeft te worden. geen technische keuring nodig dus.Bosje schreef:ik heb n beetje mn oog laten vallen op de yz250 hier op t forum:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=7167
alleen heeft deze motor dus geen lichtspoel, knippers en alleen verlichting op batterijen... zou het lukken om deze op kenteken te krijgen? Zijn er zoiezo mensen hier met ervaring/tips qua invoeren?
Hierbij de vraag aan de verkoper of hij mij een kopietje (of overtypen) met daarop zoveel mogelijk gegevens kan doen toekomen, dan kan ik contact opnemen met de rdw of het voor die motor ook geldt.