KTM 360 EXC Model '98 met kenteken.
In uitstekende staat van onderhoud. Kosten noch moeite zijn gespaard hier een mooie motor van te maken.
Slechts twee keer op de baan gereden, en 1 offroadrit. Voor de rest met mooi weer door de zandwegen.
- Wiellagers nieuw,
- Achterband gloednieuw
- Cilinder voorzien van Powerseal laag
- Zuiger en cilinder niet veel uren gedraaid.
- Nieuwe demper
- Remmen pas gereviceerd (gestaald, zuiger en keeringen nieuw)
- Verchroomde spaken, Gepolijste velgen en achterbrug
- Nergens speling, alles werkt en niets versleten.
Kom gerust kijken, en overtuig jezelf, of bel of mail voor meer informatie.
Tel:0613227918
michellammers@planet.nl
Vraagprijs 2800,-
Wordt verkocht wegens aanschaf 125cc voor op de baan.
t.k: KTM 360 EXC model '98 in zeer goede staat.
Moderator: ghulst
heb je al een nieuwe motor voor op de baan?
staatscrossbeheer gaat als een speer
Haha.. denk dat dat zal meevallen..
De 360 is voor offroadritten helemaal geweldig, maar mijn kameraad heeft ook een 125 voor op de baan gekocht.. en na twee keer met de 360 mee te zijn geweest heb ook ik de slag te pakken. alleen hij is vrij zwaar voor het bochterige parcours van de schans.
Met de 125 nu één keer de baan op geweest, en ik wist niet hoe ik het had.. Helemaal geweldig in de bochten, veel wendbaarder.. en daardoor sneller. hierbij heeft een beginner als ik controle over de motor ipv andersom.
Vandaar..
De 360 is voor offroadritten helemaal geweldig, maar mijn kameraad heeft ook een 125 voor op de baan gekocht.. en na twee keer met de 360 mee te zijn geweest heb ook ik de slag te pakken. alleen hij is vrij zwaar voor het bochterige parcours van de schans.
Met de 125 nu één keer de baan op geweest, en ik wist niet hoe ik het had.. Helemaal geweldig in de bochten, veel wendbaarder.. en daardoor sneller. hierbij heeft een beginner als ik controle over de motor ipv andersom.
Vandaar..
dat het meer werken is op een 360 dat is zeker waar..
ik rij zelf een 380 er zijn niet veel mannen die me langs gaan op de baan ook niet in de bochten maar je hebt het of je hebt het niet......maar is wel zwaarder dan een 125tje ofzo ja
ik vind persoonlijk je moet niet onder de 250CC gaan voor echt leuk en goed op een baan mee te kunnen maar das ieder zijn ding
succes verder op de baan!
ik rij zelf een 380 er zijn niet veel mannen die me langs gaan op de baan ook niet in de bochten maar je hebt het of je hebt het niet......maar is wel zwaarder dan een 125tje ofzo ja
ik vind persoonlijk je moet niet onder de 250CC gaan voor echt leuk en goed op een baan mee te kunnen maar das ieder zijn ding
succes verder op de baan!
eat my dust!